|
|
Күннің жылдық қозғалысы. Күн жүйесінің құрылысы
туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастары.
Сабақтың тақырыбы: Күннің жылдық қозғалысы. Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастары
Сабақ мақсаттары:
Білімділік: Эклиптика, зодиак шоқжұлдыздары, тоқырау күндері туралы ежелгі ғалымдардың көзқарасы жайлы түсіндіру.
Дамытушылық: Іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту
Тәрбиелік: Шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Құралдар: интербелсенді тақта, флипчарт беті, маркерлер, түрлі-түсті фломастерлер.
Әдіс-тәсілдер: жұптық, топтық жұмыс
Сілтеме: оқулық
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
||||||
І.Ұйымдастыру кезеңі |
2 мин
3 мин ОЖТ |
Сәлемдесу . Сыныпты түгендеу Психологиялық дайындық /оқушылардың сабаққа қызығушылығымен көңіл-күйлерін көтеру үшін мына өлең жолдарын оқып, оқушылардың назарын өзіме аударып, шаттық шеңберіне шақыру./ Әрбір адам – туысым, досым, жұрағат, Әрбір сабақ- үйрену, ұғу, ұлағат. Әрбір ісім- тіршілік, тірек, адамдық, Әрбір сөзім – шындық, бірлік, адалдық. Интербелсенді тақтадан «Эдельвейс» бейнеролигін көрсету, оқушылармен бірге жаттығу жасау |
Сәлемдеседі Сынып старостасы сыныпты тізім бойынша түгендейді.
Оқушылар шеңберге тұрады
Бейнероликте көрсетілген жаттығуларды оқушылар істейді.
|
||||||
ІІ. Өткен материалдарды тексеру «Көпір» тапсырмалары |
8 мин Білу CTO |
Өткен сабақта «Планеталардың қозғалысы» тарауы бойынша еске түсіру үшін әр топ сұрақтарға жауап береді. I-нұсқа
а) физикалық құбылыстары; б) табиғат құбылыстары; ә) электр құбылыстары; в) жарық құбылыстары; 2. Тарихта «екінші ұстаз» аталған ғалым ...... а) Аристотель; б) Ломоносов; ә) Әбу-Насыр-Әл-Фараби; в) Архимед. 3. Теорияларлы, заңдарды оқып үйрену үшін қолданылатын сөздерді .... деп аталады а) терминдер; б) заңдар; ә) теориялар; в) ережелер. 4. XX ғасырдың қол жеткен ең ірі табыстарының бірі а) атом ядросы; б) кибернетика; ә) ғарыш; в) электр. 5. .... Күнді айналып жүрген тоғыз планеталардың бірі а) Ай; ә) Жер; б)Жұлдыз; в) Құс жолы. 6. Молекулалардың ретсіз қозғалыста болатындығын дәлелдеген ғалым.... а) Р. Броун; ә) Ломоносов; б) Демокрит; в) Аристотель. II-нұсқа 1. Айға адамзат ұрпағының табаны ...... тиді а) 1967 ж; ә) 1966ж; б) 1969ж; в) 1968 ж. 2. Аспан денелерінің пайда болуын, дамуын зерттейтін ғылым ... деп аталады а) космология; ә) космогония; б) космонавтика; в) астрофизика 3. Ғылыми деректер жинау үшін .....қолданылуы а) бақылаулар; б) эксперимент; ә) теориялық зерттеулер; в) деректер. 4. ..... астрономиялық бақылау үшін қолданылатын аспап а) аккумлятор; б) секундомер; ә) таразы; в) телескоп. 5. ... негізгі қызметі құбылысты түсіндіру а) эксперимент; б) молекулалық теория; ә) баяндау; в) физикалық теория. 6. Денелер ...... құралады а) элементтерден; б)молекуладан; ә) атомдардан; в) әр түрлі заттардан. |
«Заттың құрылысы» тарауы бойынша физикалық тесттің жұмысын 5 минутта орындау. Жұппен алмасып, бір-бірінің жұмысын тексереді.
|
||||||
ІІІ. Негізгі бөлім. Жаңа тақырыпты игеру |
10 мин Түсіну ОБжК ОЖЕСОжО ОЖТ СТО Диалогтік оқыту Жұппен, Топпен жұмыс |
Бүгінгі біздің тақырыбымыз «Күннің жылдық қозғалысы. Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастары». 1, 2 топтарға тақырып бойынша тапсырмалар беру. Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер таратылады.
|
Әр топ өз міндеттерін орындайды. берілген материалды оқып, жұппен, топпен өзара талқылайды Оқушылар дыбыссыз қадам жасап, 2 топқа бөлінеді.
|
||||||
10 мин Қолдану ОЖТ ОБжК ТжДБО Диалогтік оқыту
|
Тақырыпты топта талқылап, флипчартқа «Күннің жылдық қозғалысы. Күн жүйесінің құрылысы туралы ежелгі ғалымдардың көзқарастары»тақырыбын түсіреді. Әр топ жасаған флипчарттарын қорғау |
Тақырыпты оқып, топта талқылап, флипчартқа түсіреді топ. Флипчартты қорғайды.
|
|||||||
7 мин Талдау АКТ, ТжДБО СТО Топпен жұмыс |
Интербелсенді тақтада «Төртінші артық», яғни сендер артықтарын алып тастайсыңдар.
Бір−бірімен алмасып, қателіктеріңді түзетесіңдер |
Әр топ талқылайды, түсінгені бойынша интербелсенді тақтадағы «Төртінші артық», яғни артықтарын алып тастайды. Оқушылар бір−бірімен алмасып, қателіктерін тексереді |
|||||||
IV.Рефлексия. Сабақты қорытындылау |
5 мин Синтездеу СТО ОЖТ ОүБжОБ
Бағалау ОүБжОБ |
Сабақты қорытындылау.
Стикерге жазып, оны оқып шығады
Оқушылар сендер өздерінді өздерін, жұпты, топты қалай бағалайсыңдар.
|
Әр топтан оқушылар сөйлемді жалғастырады.
Оқушылар өзін-өзі, жұпты, топты бағалайды |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |