Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Кескіндеме


Кескіндеме

 Кескіндеме

Пәннің мақсаты:

- эстетикалық сезімдерді, бейнелеу өнеріне қызығушылығын тәрбиелеу; өнегелі тәжірибесін байыту, ізгілік пен зұлымдық туралы ойларын дамыту; адамгершілік сезімдерін тәрбиелеу, Қазақстан және басқа елдердегі халықтардың мәдениетін құрметтеу;

- қиялын, кез келген іске шығармашылық тұрғыдан қарау ниеті мен икемділігін, өнер мен қоршаған әлемді қабылдау қабілетін, көркемдік қызметте бірлесіп жұмыс істеу шеберліктері мен дағдыларын дамыту;

- халық шығармашылығына деген қызығушылығы мен сүйіспеншілігін тәрбиелеу;

- аңғарымпаздығы мен көріп есте сақтау қабілетін дамыту.

Пәннің міндеттері:

- өзінің қоршаған әлемге көзқарасын шығармашылық жұмыстарында көрсете білу қабілетін дамыту;

- сурет, кескіндеме, композиция бойынша бейнелеу сауаты негіздерімен таныстыру;

- жылы және суық түстермен таныстыру және оларды айыра білуге үйрету;

- бейнелеу өнерінің түрлерімен (графика, кескіндеме, сәндік-қолданбалы өнер, мүсін, дизайн, сәулет өнері) және жанрларымен (пейзаж, портрет, натюрморт, анималистика және т.б.) таныстыру;

- көркемдік дағдыларды меңгеру (әртүрлі материалдармен жұмыс істеу және әртүрлі бейнелеу техникасын игеру);

- шынайы өмірде көркем мәдениеттің көрінісін байқай білу қабілетін дамыту (мұражайлар, сәулет, дизайн, мүсін және т.б.);

-   балаларда сезімдік-эмоциялық белгілерді дамыту: зейін, есте сақтау, қиял, елестету;

- оқушылардың қолдарының моторикасын, иілгіштігін, икемділігін және көзбен шамалау дәлдігін жақсарту.

Пәннің негізгі ерекшеліктері:

-  ықпалдастырылған модельде пластикалық өнердің алуан түрлері (кескіндеме, графика, мүсін өнері, көркемдік құрастыру, дизайн және сәулет өнері, сәндік-қолданбалы өнер) қолданылған;

-  Қазақстан және әлем халықтары өнерінің ұлттық ерекшеліктеріне құрметпен қарау өзектілендірілген;

-  қазіргі заман өнерінің және өткен заман туындыларының бейнелі ерекшелігіндегі сабақтастық байланыстар айқындалады, мәдениетаралық қарым-қатынасқа және төзімділікке дайындық қалыптасады;

-  аймақтық компонентті қосу, бейнелеу өнерін оқытудың шығармашылық тәсіл мүмкіндіктері кеңінен пайдаланылған.

Бағдарламадағы оқу материалы көркемдік білімнің іскерлік сипаты мен адамгершілік болмысын көрсететін блоктармен ұсынылған: «Көркемдік қызмет түрлері», «Көркемдік сауат негіздері», «Қоршаған әлемді тану», «Көркем-шығармашылық қызмет мазмұны».

3-сынып

Барлығы – 34 сағат, аптасына 1 сағаттан

 

Оқу материалы

сағаттар саны

3-сынып

Өнер туындыларын қабылдау

2

Кескіндеме

8

Графика

6

Мүсін өнері

6

Көркемдік құрастыру, дизайн және сәулет өнері

6

Сәндік-қолданбалы өнер

6

Барлығы

34

 

                                                               Бейнелеу өнерінен орта мерзімді жоспар    3- сынып

Сабақтың тақырыбы

Сағ

ат

с

а

н

ы

У

а

қ

ы

т

ы

Күтілетін нәтиже

    Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Барлық оқушыны сабаққа тарту жұмысы

Оқуды және оқытуды бағалау

Негізгі дереккөздер және  

ресурстар

 

 

 

 

 

 

1-тоқсан        Кескіндеме (8сагат)

 

 

 

1-2

Кіріспе. «Жылы және суық түстер .Жылы және     суық түстердің заттарды жақындатып және алыстатып,сонымен қатар үлкейтіп немесе кішірейтіп көрсету      қасиеттері».

Мақсаты:Түстерді қабылдауды дамыту.

2

 

Жылы және суық түстердің оптикалық қасиеттерімен танысады, «Кеңістік перспектива

сын» меңгеруге дайындық.

СТО,Диологты оқыту,жас ерекшелігі, АКТ;

 

Жеке, Жұптық топтық жұмыстар

Венн диаграммасыОқушыларды топқа біріктіру.Топ ережесін шығару.

Диалог, Зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті , ой қозғау, миға шабуыл.

 

Оқулықпен жұмыс,

Суреттерді салыстыру,тұжырым жасау,қорыту.Сурет  салу,әңг/у. Сұраққа жауап беру,жұптық тапсырма

Формативті, өзін- өзі бағалау

Суреттер,А4 парағы,А3 парағы,акварель немесе гуашь бояуы,қарындаш қылқалам,су құятын ыдыс,бояутақта,қол сүртетін орамал.

постер,маркер, стикер,сурет дәптері,т.б.

3

«Түстердің қарама-қарсылығы»/контраст/ Қарама қарсы түстердің ерекшеліктері.

Мақсаты:қарама –қарсы түстер мен реңктердің қасиеттері туралы білетіндерін негізге  ала оырып ,түсті сезіну қабілеттерін жетілдіру.

1

 

қарама -қарсы

және жақын түстер гаммасының қасиеттерімен танысады Ойындағыны іске асыру үшін гаммалар түріндұрыс қолдана білуі дамиды.

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Жеке,топтық,жұптық жұмыс

АссоциацияЖеке,топтық,жұптық жұмыстар

Жуан,жіңішке сұрақтар,

Оқулықпен жұмыс, топтық  тапсырмаларды орындау,сызбаны толтыру,сурет  салу

Формативті, өзін- өзі бағалау

Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, оқулық, сурет альбомы т.б керекті құралдар.

4

Музыкалық сабақ.

Классикалық  шығармалар әуендері бойынша түрлі түсті абстрактілі композициялар құру.

Мақсаты:түсті сезінуді,абстрактілі ой-өрісті жетілдіру.

1

 

Белгілі бір түстік гамма мен музыкалық шығарма арасындағы ұқсастықты табуды үйренеді.

Диалогтік әдіс

АКТ-ны пайдалану

Көшбасшылы

 

Жеке,топтық, жұптық жұмыстар «Т»кестесі ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,

Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы, жұмыстарды бірігіп қорғауы, ортақ пікірге келуі.

Формативті, критериалды

Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, дәптері, оқулық, жазу дәптері,т.б.

5-6

Күзгі жапырақтармен натюрморт құрастыру/қарама –қарсы немесе жақын түстер/

Мақсаты:бақылай білу мен пайымдау қасиеттері жетіледі.

2

 

Табиғатты бақылауарқылы меңгерілген білімді пайдалана білуді    белгілі бір түстік гаммада жұмыс істеуді үйренеді.

Диалогтік әдіс

АКТ-ны пайдалану

Көшбасшылы

 

Топқа бөлінеді.Топ ережесін шығару. Деңгейлік тапсырмалар,

миға шабуыл, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау Жеке,топтық,жұптық жұмыстар

Жуан,жіңішке сұрақтар

Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, екеуара сұрақ қоюы, есептерді бірігіп шығаруы, ортақ пікірге келуі арқылы.

Формативті, өзін- өзі бағалау

Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері,т.б.

 

 Кескіндемелік мәнерлерді оқып үйрену.                                                                             

Пуантилизм .Жылы және суық түстер гаммасы реңктерімен жаттығулар жасау.

Мақсаты:кескіндеме мәнері «пуантилизммен» таныстыру.

1

 

Пуантилизм мәнерінің ерекшеліктерін байқап ,түстерді араластыруды үйренеді.

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі миға шабуыл, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау

Диалог арқылы ой туғызу, миға шабуыл, оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы арқылы. жеке жұмыс арқылы.

Формативті, критериалды

Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері,т.б.

8.

«Сызықтық перспектива түсінігі.Сызықтық перспективаның ережелері.»

Мақсаты:жазықтық бетіне кеңістікті бейнелеу ерекшеліктерімен таныстыру.

1

 

Сызықтық перспективаның ережелерін түсініп,кеңістікті бейнелеу үшін пайдалана білуге

үйренеді.

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Топқа бөлу.Ассоциация жасау, миға шабуыл жасау, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау.

СТО Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, есептерді бірігіп шығаруы, ортақ пікірге келуі арқылы. 

Формативті, өзін- өзі бағалау

Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері,т.б.

 

Пейзаждағы сызықтық перспективаны бақылау.Табиғат аясына саяхат, «Ашық» және  «тұйық» композиция түсінігімен танысу.

 Мақсаты: Байқампаздығы мен көргенді есте сақтай білу қасиеті жетілдіру.

 

1

 

Байқампаздығы мен көргенді есте сақтай білу қасиеті жетіледі.Пейзаждағы сызықтық перспективаны көруді, пейзаждағы композицияның түрлерін анықтауды үйренеді.

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі Топқа бөлу.Ассоциация жасау, миға шабуыл жасау, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау.

Диалог арқылы ой туғызу, миға шабуыл, оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, бір- біріне сұрақ қоюы арқылы. «6 қалпақ» ойыны арқылы, жеке жұмыс арқылы.

Формативті, критериалды

Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, дәптері, оқулық, жазу дәптері,т.б.

 

Композициядағы басты бөлікті көрсету.

Мақсаты:композициялық  ой-өрісті жетілдіру.

 

1

 

Көп фигуралы композиция құрастыруды үйренеді.

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі Карусель әдісі миға шабуыл жасау, зерттеушілік әңгіме,  ой қозғау

 

СТО Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, ортақ пікірге келуі

 Формативті, өзін- өзі бағалау

Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, дәптері, оқулық, жазу дәптері,т.б.

 

2-тоқсан (7 сағат)

 

11-12

Сызықтық песпектива сызықтық перспектива ережелері.

Мақсаты: композициялық  ой-өрісті жетілдіру.

 

1

 

Сызықтық перспектива ережелері негізінде пейзаж салуды үйренеді,

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі Топқа бөлу.Ассоциация жасау, миға шабуыл жасау, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау.

1.Оқулықтағы жаттығуларды  орындайды

2.Шығармашы

лық тапсырмалармен жұмыстанады

3.бір-біріне   сұрақтар қояды

4. Ізденеді

5.Талдаудың барлық түрлерін меңгереді

6. Өмірмен байланыстырады

7.Топтық жұмысты ұйымдастыру кезінде көшбасшылық байқалады.

 

Формативті, критериалды

Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, дәптері, оқулық,

 

 «Көрме залына саяхат» ойын сабағы.

Мақсаты: нақтылы көркемөнер шығармасын бейнелеу өнерінің белгілі бір түрі мен жанрына жатқызып,оны талдай білуді одан әрі жетілдіру.

1

 

Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары туралы алған білімі бекиді.

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

СТО стр,диалогтік оқыту Ассоциация жасау, миға шабуыл жасау, диалог, зерттеушілік әңгіме, АКТ, интерактивті тақта, ой қозғау ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,

Оқулықпен жұмыс ережені жаттайды

оны іс жүзінде дәлелдей алады

түрлерін ажырата біледі

Формативті бағалау.  Өзара бағалау Дәлелдеу Вербальді бағалау, яғни «өте жақсы», «жақсы» «жарайсың», «сіздің қолыңыздан келеді»,.

Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, дәптері, оқулық, жазу дәптері,т.б.

14-15

Басты бөлік анықтап көрсетілген «Қалалар мен елдерге саяхат» көп      фигуралы  композициясы.

Мақсаты:әр түрлі елдермен ,олардың халықтарымен ,мәдениетімен,тұрмысымен,табиғатымен таныстыру арқылы баланың ой-өрісін кеңейту.

1

 

Басты бөлікті көрсету тәсілдерін қолдана отырып,көп фигуралы композиция жасауға үйрету.

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,

Оқулықпен жұмыс жасайды,тұжырымдама щығарады

ойларымен бөліседі,

дәлелдейді, ұғынады

Формативті бағалау. Пікір білдіру. Қорғау. Дәлелдеу. Топтар бір бірін бағалау.

Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, дәптері, оқулық, жазу дәптері,т.б.

16

Пропорция туралы түсінік  Таңғажайып жануарлар.

Мақсаты:пропорция туралы түсінікті кеңейту.

1

 

Пропорция  түсінігі кеңейіп,түрлі жануарлардың дене құрылысының ерекшеліктерімен таныстыру.

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Карусель әдісі

Оқулықпен жұмыс,

Суреттерді салыстыру,тұжырым жасау,қорыту.Сурет  салу,әңг/у. Сұраққа жауап беру,жұптық тапсырма

Формативті бағалау.  Өзара бағалау Дәлелдеу. Вербальді бағалау, яғни «өте жақсы», «жақсы», «жарайсың», «сіздің қолыңыздан келеді»

Оқулық, дәптер топтық тапсырмалар, бағалау парақтары, кері байланыс

17

Қайталау.Тест тапсырмасы

1

 

Өткен тақырыптар бойынша алған білім біліктерін тексеру.

СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

 тексеру

Оқулықпен жұмыс, топтық  тапсырмаларды орындау,сызбаны толтыру,сурет  салу

Формативті бағалау.  бағалау Дәлелдеу

Суммативті бағалау.

Оқулық, тапсырмалар парағы, бағалау парағы, Тақырып бойынша іздену

Өзара бағалау

Тест тапсырмалары арқылы сумативті бағалау

 

 


Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Негізгі және туынды зат есім
Өрнектер. Формулалар. Санды өрнектер.
Шешендік өнер туралы түсінік
Адам – табиғат перзенті
Қола дәуірі тұрғындарының шаруашылығы.
Үстеулердің емлесі. Көне түркі ескерткішіндегі үстеулер
Сөз таптарынан өткенді қайталау
9-сынып ұзақ мерзімдік жоспар
орта мерзімді сабақ жоспары 7 сынып
Қазақстан территориясындағы этносаяси қауымдастықтардың қалыптасуы
Бөлім: Уроки / Орта мерзімді жоспар | Көрсетілім: 5703 | Қосты: Cугурова Гулсим | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык