|
|
Ү ү дыбысы мен әрпі
Апта |
Сабақ : сауат ашу |
Сабақтың тақырыбы : |
Ү ү дыбысы мен әрпі |
Жалпы мақсаты |
Ү дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөздерге дыбыстық талдау жасауға жаттықтыру, үйрету.Балалардың сөйлеу мәнерін , сөздік қорларын байыту. Білімге деген қызығушылығын қалыптастыру, сауатты жазуға тәрбиелеу. |
Күтілетін нәтижелер |
- Ү дыбысы мен әріп таңбасымен толық танысады; - Ү дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасайды; - Сурет бойынша әңгіме құрай алады;
|
Керекті жабдықтар |
әліппе-дәптер, кеспе әріптер, суреттер, текшелер. |
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Кіріспе |
Ұйымдастыру: Амандасу.
Түске байланысты топқа бөлу.Топ басшыларын сайлау. |
Балалар амандасты. Тақпақты мәнерлеп айтты. Күлім қағып қолымды Бір, екі, үш деп соғайын. Қарап тұрып көршіме Қолымды мен бұлғайын. Ыстық алақаныммен Қолыңды бер қысайын.
Түске байланысты 4 топқа бөлінді. Топ басшыларын сайлады. |
Тұсаукесер |
«Буынға буын қос» ойыны. Ойынның шарты : балаларға топқа сөздің басқы буынын айтады, сөзді тез аяқтау керек. Ау – (ла), ал – (ма), Са – (ра), Сә - (біз), қа – (уын). Жұмбақ жасыру. Баласын ертіп соңынан, Сүңгіп жүзіп үйретті. Су жұқпайтын тонына Кім білмейді ....? үйректі |
Ойынға қатысып, буындардан сөздер құрап айтады .
Жұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын тапты. |
Негізгі бөлім НЕегізгі
бөлім |
-Балалар, үйрек дегенде бірінші қандай дыбыс естіп тұрсыңдар? - Үү дыбысы қандай дыбыс? - Қандай текшемен белгілейміз? Ү әрпі туралы тақпақты 4 топқа айтқызу. Кім үлкенді тыңдаса, Кім үлкенді сыйласа, Үлкен болған кезінде Сыйлы болмақ өзі де. Ү әрпінің баспа, жазба түрін көрсету. Ауада , тақтада бас әрпімен, кіші әрпін жазып көрсетемін. Ү дыбысын хормен айтқызамын. - Ү дыбысы сөздің басында, ортасында,аяғында кездеседі.Сөздерді буынға бөлгізу. Үй-рек, ү-кі, кү-шік, үй-шік, күй-ші , үл-кен. Әліппе – дәптермен жұмыс. Әр топқа тапсырма беремін.1- топқа суреттерден сөйлем құрау керек. 2- топ сөздерді буынға бөледі. 3- топ дыбыстық талдау жасайды. 4-топ сөздерді, буындарды оқыту. Дәптерлерді ашайық, Қолға қалам алайық Салақтықтан қашайық Әдемілеп жазайық.
(элементтерін салу ) «Сөз ойла, тез ойла» ойыны. Ү дыбысы бар суретті тауып атын атау , буынға бөлу , бір сөзіне дыбыстық талдау жасау. Үйрек , үкі, күшік , үйшік. Сергіту сәті Таң атты, күн шықты, Аспанды бұлт жапты. Жел тұрды, жаңбыр жауды. Найзағай сарт етті Біз бұға қалдық.
«Кім шапшаң сөйлем құрайды?» ойыны (суреттерден тез арада сөйлем құраулары керек.) -Сонымен балалар,біз бүгін қандай әріппен таныстық? - Ү әрпі қандай дыбыс? - Ү әрпін қандай текшемен белгілейміз? (көк текшелерін көрсетеді ) - Балалар, бүгінгі өткен сабағымызды «Сиқырлы таяқша» ойыны арқылы қорытамын. Сиқырлы таяқшаны ұстап тұрып Ү әрпіне байланысты сөз айтып шығамыз. Сабаққа жақсы қатысқан балаларды мадақтау. |
Балалар Ү дыбысының дауысты дыбыс екенін айтады.
Тақпақты хормен айтады.
Берілген сөздерден сөйлем құрастырады.Тыныс белгілеріне назар аударады.
Ү дыбысының баспа , жазба түрін көреді.
Ү дыбысы кездесетін сөздерді айтады.
Әліппе- дәптермен жұмыс жасайды. Тапсырманы орындайды.
Қарындаштарын алып, әріпті дәптерге жазады.
Сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды.
Суреттерден сөйлем құрап айтады.
Сұрақтарға жауап береді.
Смайликтер арқылы көңіл – күйлерін білдіру. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |