|
|
№ |
Тақырыбы,негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді |
Жұмыстың белсенді формалары Оқытуды жақсарту үшін АҚТ пайдалана аласыз ба? |
Оқушы әрекетін бағалауды сіз қалай қолданасыз |
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұысқа тартасыз?(талантты,дарынды) |
Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз? |
Жоспарлағаныңызбен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз? |
Негізгі мақсат: Халық ауыз әдебиетін оқыту арқылы өмірде кездесетін жақсы, жаман қасиеттерді ажырата отырып, оқушылардың бойында адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру. |
||||||
1-сабақ |
Тақырыбы:Ең жақын кім адамға? (ертегі) Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Төрт түлік мал туралы білімдерін кеңейту. Ертегіні оқи отырып сын тұрғысынан ойлауын дамыта білу.Төрт түлік малдың адам өміріндегі пайдасын біле отырып,төрт түлікке байланысты ырым-тыйымдардың маңызын түсіну.
Өлеңді рөлге бөліп оқу; Дауыс мәнерін келтіре оқу; Өлеңнің мазмұны арқылы ой тұжырымын жасай алуы |
Жаңа тәсілдер: топтастыру,диалог,топтық жұмыс,топ ережесін қабылдау Үй тапсырмасын сұрақ- жауап арқылы сұрау. Жаңа сабақты меңгертуде Power Point презентациясы АҚТ: интерактивті тақта, презентациялар. СТО стратегиялары: ДЖИГСО ,миға шабуыл, БҮҮ кестесін толтыру. |
Өлшемдік бағалау:пікір білдіру, формативті бағалау Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсың», «тамаша» |
Топтық жұмыстарда белсенділігі жоғары оқушылардың артуы және топтағы оқушыларға көмек көрсетуі; Топтастыру арқылы; Шығармашылық жұмыстарды орындату, бір-біріне сұрақтар қоюы |
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін диалогты,сұрақ- жауап түрін қолдану |
Тапсырмаларды орындаудан, шығармашылық жұмыстың нәтижесі, кері байланыс,ИНСЕРТ кестесі,бағалау парағы, рефлексия парақшалары. |
2-сабақ |
Тақырыбы:Ормандағы оқиға. (ертегі) Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Халық ауыз әдебиеті және орманда өетін ағаштар мен өсімдіктер туралы білімдерін кеңейту. Сөздік қорларын байыта отырып, сыни тұрғыдан ойлана білу; Жақсыдан үйренуді, жаманнан жиренуді, табиғатты қорғаудытүсіну;топпен жұмысты қалыптастыра отырып, өз ойларынашық айтуға тәрбиелеу.
Мәтінді рөлмен оқи алу; Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме жасай алуы; Жақсы және жаманға да ортақ қасиеттері ажырата білу; |
Жаңа тәсілдер: топтастыру,диалог,топтық жұмыс. АҚТ: интерактив тақта, презентациялар. СТО стратегиялары: ДЖИГСО ,миға шабуыл, Венн диаграммасы,БҮҮ кестесін толтыру. |
Өлшемдік бағалау:пікір білдіру, формативті бағалау Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсың», «тамаша» |
Топтық жұмыстарда белсенділігі жоғары оқушылардың артуы және топтағы оқушыларға көмек көрсетуі; Топтастыру арқылы, шығармашылық жұмыстарды орындату, бір-біріне сұрақтар қоюы |
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін болған оқиғаны өмірмен байланыстыру ассоциациялар келтіру,сұрақ-жауапты қолдану. |
Тапсырмаларды орындаудан, шығармашылық жұмыстың нәтижесі, кері байланыс,ИНСЕРТ кестесі,бағалау парағы, рефлексия парақшалары. |
3-сабақ |
Тақырыбы: Қауын мен қарбыз. (әңгіме ертегі) Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Мәтіннің мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып, оқушылардың танымдық қабілеттерін кеңейту; ; Табиғаттың адамзатқа берген сыйын қадірлей білу;
Адам мен табиғат байланысын түсіну;Берілген тапсырмаларды топпен жұмыс жасай алуы
|
Жаңа тәсілдер: топтастыру,диалог,топтық жұмыс. АҚТ: интерактив тақта, презентациялар. СТО стратегиялары: ДЖИГСО ,миға шабуыл, Венн диаграммасы,БҮҮ кестесін толтыру. |
Өлшемдік бағалау:пікір білдіру, формативті бағалау Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсың», «тамаша» |
Топтық жұмыстарда белсенділігі жоғары оқушылардың артуы және топтағы оқушыларға көмек көрсетуі; Топтастыру арқылы, шығармашылық жұмыстарды орындату, бір-біріне сұрақтар қоюы |
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін болған оқиғаны өмірмен байланыстыру ассоциациялар келтіру,сұрақ-жауапты қолдану. |
Тапсырмаларды орындаудан, шығармашылық жұмыстың нәтижесі, кері байланыс,ИНСЕРТ кестесі,бағалау парағы, рефлексия парақшалары. |
4-сабақ |
Тақырыбы:Аққу,Шортан Һәм Шаян. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Қазақ халқының ұлы тұлғасы А.Байтұрсынұлы туралы мағлұмат бере отырып, шығармаларының мазмұны бойынша білімдерін кеңейту;. Оқушылрдың ауызша сөйлеуін, өз ойларын жүйелі айта білуін, шығарманы талдай білу; Автордың тұлғасын үлгі ете отырып, мысалдың мазұнын түсіну; Автор туралы түсінік қалыптасады,мазмұнын меңгереді; Ой тұжырым жасай алуы; |
Жаңа тәсілдер: топтастыру,диалог,топтық жұмыс. АҚТ: интерактив тақта, презентациялар. СТО стратегиялары: ДЖИГСО ,миға шабуыл, Венн диаграммасы,БҮҮ кестесін толтыру. |
Өлшемдік бағалау:пікір білдіру, формативті бағалау Вербальді: «Өте жақсы», «Жарайсың», «тамаша» |
Топтық жұмыстарда белсенділігі жоғары оқушылардың артуы және топтағы оқушыларға көмек көрсетуі; Топтастыру арқылы, шығармашылық жұмыстарды орындату, бір-біріне сұрақтар қоюы |
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін болған оқиғаны өмірмен байланыстыру ассоциациялар келтіру,сұрақ-жауапты қолдану. |
Тапсырмаларды орындаудан, шығармашылық жұмыстың нәтижесі, кері байланыс,ИНСЕРТ кестесі,бағалау парағы, рефлексия парақшалары. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |