Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Математика |
Көрсетілім: 5388 |
|
|
|
Тригонометриялық тепе-теңдіктерге есептер шығару
Тақырып: Тригонометриялық тепе-теңдіктерге есептер шығару
Жалпы мақсаты 1.Негізгі тригонометриялық тепе-теңдікті, оның мәнін табу туралы түсініктерін кеңейту,бекіту
2.Есептер шығару барысында формулаларды қолдануға дағдыландыру.
3.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйрету.
4.Тақырып бойынша алған білімдерін практикада пайдалана білу дағдысын қалыптастыру,деңгейлік есептерді шығарта отырып есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
Ресурстары: Оқулық. 9-сынып. Дидактикалық материалдар.Тест жинағы.Кесте.
Әдіс-тәсілдері: Тәсілі: жекелей,жұптық, топтық Әдістер:сұрақ-жауап,жаттығу жұмысы, бекіту тесті, ауызша, ойлау
Оқыту нәтижелері: • «Оқу материалын» өз бетімен баяндауды үйренеді.
• Сұраққа нақты жауап береді.Есеп шығара алады
• Практикада формуланы қолдана алады.
Түйінді идеялар: Оқушылардың тригонометриялық тепе-теңдік туралы ұғымдарын кеңейту.
Деңгейлік есептерді шығаруда қолдану.
Дереккөздер:
Керекті жабдықтар: Кестелер, А4 форматтар,фломастерлер, компьютер, слайдтар, топтың аттары.
Интерактивті тақта.
Сабақтың барысы: Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Бағалау Модульдар
І.Ұйымдастыру кезеңі 1.Сәлемдесу,түгендеу.
2.Оқушы көңілін сабаққа аудару.
3. Топқа бөлу 1.Сабаққа назарын аударады
2. 4 топқа бөлінеді. «Аудиториядағы заттар» тілек айту.. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
ІІ. Үй тапсырмасы: №300,301 есептер. А-тобы. Ауызша Өзін-өзі бағалау Смайлинг арқылы
ІІІ.Білімді өзектендіру: 1.«Кестемен жұмыс»
Тригонометриялық функциялардың таңбасы
2.Жұп па, тақ па кесте
3.Тригонометриялық функциялардың мәндері. Білгендерін ортаға салады.
Жұптық жұмыс, сұраққа жауап іздейді.Басқалардың пікірін тыңдайды. Бірін–бірі бағалау Слайд арқылы
АКТ
«Формулалар сыры»
№1-6 формулалар 1.Топтық жұмыс
2.Жеке оқушыны тыңдау Бірін-бірі бағалау Слайд арқылы
Оқулықпен жұмыс :№ 304 (а,ә),№305, №306 есептерді бөліп беру.В-тобы. Топтық жұмыс. Топтан 1 оқушы қорғайды. Мұғалім бағасы
Сергіту сәті Компьютердегі разминка. Оқушыларды билету. АКТ
ІV. Сабақты қорытындылау. Тест жұмысы
Бекіту тестін беру. Оқушылар бірін-бірі тексереді. Тест жұмысы АКТ
Бағалау Оқушылардың жұмыстарына қарай бағалау
Рефлекция Бүгінгі сабақтағы көңіл – күйің қандай? «Бас бармақ» әдісі
Үйге тапсырма №307,308,309.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |