|
|
«Өкініш» М.Қуанышбеков
Пәні |
Әдебиеттік оқу |
4ә сынып |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Өкініш» М.Қуанышбеков |
||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: |
1.Мәтін мазмұнын түсініп, мәнерлеп оқуға машықтанады. 2 .Біреудің затын рұқсатсыз алуға болмайтынына көздері жетеді. 3. Біреудің затын рұқсатсыз алу да ұрлықтың бір түрі екенін біледі. 4.Осындай жағдай болғанда ешкімге зиянын тигізбей тығырықтан шығуды көздейді. 5.Ойланбай істеген кез-келген істің соңы өкінішке әкелетінін түсінеді. |
||||||||
Сілтеме: |
1.Әдебиеттік оқу З.Муфтибекова, П.Қ.Жаманқұл 4 сынып «Алматыкітап» баспасы 2011 жыл |
||||||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар: |
1.Мәтін мазмұнын түсініп оқиды. 2.Ойланбай істеген істің соңы жақсылықпен бітпейтінін түсінеді. 3.Оқиғадағы пікір мен өз пікірлерін салыстырып айтады. 4.Оқиғаға байланысты өз көзқарасын білдіреді. 5.Мәтіндегі негізгі ойды таба алады . 6.Мәтінді өз ойымен аяқтап айтуға үйренеді. |
||||||||
Сабақта қолданылатын материалдар: |
1.Автор М.Қуанышбековтың портреті 2. Слайдтар 3. Проектор, экран, маркерлер, плакаттар. |
||||||||
Қолданылған модульдер: |
3. Оқушыларды зерттеу тәсілі |
||||||||
Оқыту әдістері: |
СТО, Блум таксономиясы Бағалау картасын қолдану |
2. Топтық жұмыс |
|||||||
уақыт |
Сабақ барысы |
Міндеттері |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Интеракция |
Әдіс-тәсілдер |
|||
2 мин |
Ұйымдас-тыру бөлімі |
Психология-лық ахуал орнату |
Амандасу.Оқушылар-ды түгендеу. «Шаттық шеңберін» қолдану. Смайликтер бойынша топтарға бөлу. (6 не 7 оқушыдан 3 топ) |
Амандасады. «Шаттық шеңберіне» тұрып, бір-біріне тілектер айтады. Өздері таңдаған смайлик-тер бойынша 3топқа бөлінеді. |
Ауызша сұрақтар қою |
СТО (Миға шабуыл) |
|||
6 мин
10 мин
6 мин
5мин
4 мин
5 мин
5 мин
2мин |
Үй тапсырма-сын тексеру
Жаңа сабаққа түсу
Қорыту
Үйге тапсырма |
жоспар бойынша топтар болып мазмұнын айту
Тапсырма-ны орындау
Өз басың-нан өткен достар ара-сында бо-латын түсі-ніспеушілік туралы әңгімеле.Тақырыптың атын және мақсатын анықтау Эссе жазу
Көзқарас білдіру
Синонимін табу
Постер құру
Кесте толтыру
Күнделіктеріне жазады |
«Тарқаған өкпе». Мазмұнын сұрау. Жоспарды экраннан көрсету: 1.Алданның сырқаттануы 2.Ауруханада. 3.Өкініш 1.Алдан басқаға емес, неліктен Сәруарға ренжіді? 2.Мәтіннің соңғы жолдарын оқытып, ой түйгізу. 3.Өз басыңнан өткен достар арасында болатын түсініспеушілік туралы әңгәмеле. Ойды жалғастыру Бөліктерге бөлінген мәтінді оқушылардың талдауына ұсыну: І бөлім-Беріктің қылығы 2.Ауладағы ойын 3. Беріктің ұялуы
«Бір газетке бола ренжімес. Онда тұрған не бар?» тақырыбында эссе жазуды ұсыну Тақырыптар беру: 1.Ұрлық деуге болады. 2.Көңіл аударуға тұрмайтын, ойланбай жасаған іс. 3.Берік ақылды бала Берілген сөздердің ішінен «Өкініш» сөзіне синоним тауып жазуды ұсыну «Берік қандай бала?» Постер қорғауды ұсыну
Өткен сабақ пен бүгінгі сабақты салыстыра қорытуға арналған «Өкініш» мәтінін түсініп оқып, мазмұнын айту |
Тапсырмалар беру: Алдын-ала дайындалған жоспар бойынша топтар болып мазмұнын айтады. І топ- Алданның сырқаттануы ІІ топ-Ауруханада. ІІІ топ- Өкініш І топ- Алдан басқаға емес, неліктен Сәруарға ренжіді? ІІ топ- Мәтіннің соңғы жол-дарын оқытып, ой түйгізу. ІІІ топ- Өз басыңнан өткен достар арасында болатын түсініспеушілік туралы әңгімеле.
Сол кездегі өзінің ішкі сезімін, қандай әсерде болғанын айтады. Мәтін мазмұнынын түсініп оқиды, түсінгендерін айтады. Топтар болып жұмыстанады.
Үш топ жазған эсселерін әр топтан 1оқушыдан шығып, оқиды.
Оқушылар өздеріне берілген тақырыпты «Автор орындығына» отырып , басқа топтарға қарсылық білдіре отырып, дәлелдейді.
Синоним тауып жазады: қуану, қапы қалу, ренжу, шаттану, опыну, күлу, қапалану, күйіну, өкіну.
Әр топ өздерінше постер құрып, қорғайды.
Кестені толтырады
Әңгімені өз ойларымен аяқтап жазып келеді |
Әр топтан 1 оқушы шығып, жоспар бойынша мазмұнын айтады.Қол шапалақтау арқылы бағалайды Әр топтан 1 оқушы шығып, қорғайды, топтар бір-бірінің жұмысын «қол белгісі» арқылы бағалайды. Түсініп оқы-ғандарын баяндайды. Топтар бір-бірінің жұмысын сигналдық карталар арқылы бағалайды. Өз ойларын-дағыларын жүйелеп жазуға үйренеді. Бағаланады. Берілген тақырып бойынша ойларын жүйелеп айтып үйренеді.
Мәтін мазмұны бойынша постер қорғайды. |
Өз ойларын тұжырымдап, дәлелдейді. Оқушыларда ұмтылыс пен қызығушы-лық пайда болады.
Оқушылар-дың белсенділігі , өзіне деген сенімі артады. «Түртіп алу» стратегиясы
Сұрақтарға жауап бере-ді, ойларын тұжырымдап айтуға ма-шықтанады.
Автор орындығы
Пән аралық байланыс |
|||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
|
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |