|
|
Тайкелтірдің төрелігі
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ №4 |
Қазақ әдебиеті 5 «ә» сыныбы |
Сабақтың тақырыбы: |
«Тайкелтірдің төрелігі» |
Жалпы мақсаты: |
|
Оқу нәтижеcі: |
Топпен жұмыс істеу барысында өзгелермен пікір алмасып, білімдерін толықтырады. |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
|
|
Мұғалім немен айналысады. |
Оқушылар немен айналысады.
|
Сабақты ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды түген-деп,сергіту сәтін өткізеді.
2.Топқа бөлу:
3.Ереже тағайындау
4. Сабаққа мақсат қою
5. Үй тапсырмасын сұрау:
6. Үй тапсырмасын бекіту, қорыту
7.Сергіту сәті
8. Жаңа сабақ.
9. Сөздік жұмысы
10. Танымдерек
11. Жаңа сабақты бекіту:
12.Қосымша шығармашылық жұмыс
13. Сабақты қорытындылау
14.Үй тапсырмасы
15.Бағалау
16. Кері байланыс
|
1.Сергіту сәтін орындайды. 1 мин. (Қимыл-әрекет арқылы). Сабаққа көңілді, жағымды әсермен кіріседі.
2. Бөлінген топтарында әр топ өз көшбасшысын тағайындайды, 1 мин. (Оқытуды басқару және көшбасшылық). Балаларды көшбасшы бағалайды
Тақтада бұрынғы ережелер бар
4. Мақсат оқушылардан сұрақ-жауап арқылы қойылады , тиянақталады, 2 минут
1-тапсырма. Миға шабуыл – бұл стратегия арқылы оқушылар бұрынғы білімдерін еске түсіреді, тез әрекет етеді, 2минут Сұрақтар:
Экрандағы суретке қарап – «Суреттерді сөйлету» (шығармашылық жұмыс) 5мин
«Қаңбақ» (Жел соққанда оң жаққа , сол жаққа қаңбақтың домалауын қолдарын қимылдату арқылы көрсетеді. Жел тоқтағанда тоқтайды) 1мин
«Тайкелтірдің төрелігі» Жаңа сабақтың барысы: 1. Тайкелтір туралы мәлімет (электрондық оқыту жүйесіндегі Е-кітапханадан аудиожазба арқылы тыңдайды) 2 мин 2. Тайкелтірдің төрелігі (ЭО аудиожазба арқылы тыңдайды) 2 мин
3. Сөздік жұмысы 2 минут Пана болу –қамқор болу Түзу бағыт – дұрыс жол көрсету Атқосшы – ат күтуші көмекші Төрелік , бітім – әділ шешім айту; Қол қусырып амандасу- аса сыйластық көрсетіп, қос қолдап сәлем беру; Зер - әшекейдің түрі; Тобылғы – қызыл түсті бұта (өсімдік); Байырқалап қарау – бақылап , зерттеп қарау (смотреть изучая);
Өнегелік жол туралы оқулықтан мәлімет оқу 2 минут
2- тапсырма-«Біз таптық!» - Мәтінмен жұмыс: 1-топ -Төле бидің ойын тауып оқу- 1мин 2- топ -Төле бидің сөздерін тауып оқу - 1мин 3-топ -Тайкелтірдің сөздерін тауып оқу – 1 мин Жеке тапсырма - Таласқан жігіттердің сөзін тауып оқу 1 мин
Жаңа тақырып бойынша ойлануға сұрақ (жеке жұмыс) – таласқан екі адамның сөзге тоқтауы нені білдіреді? 2мин
Топпен жұмыс . «Дәлелдеу». (Шешендікке талпыныс жасау мақсатында) Постер арқылы қорғау 5+3 мин 1-топ. «Қыс жақсы» 2-топ «Жаз жақсы» 3-топ «Күз жақсы»
«Фишбоун» әдісі арқылы .(Кімнің балығы семіз?) 2 минут
«Тайкелтірдің төрелігі» шешендік сөзін толық оқып келу. «Мен осы дәлелді сөзге тоқтай білемін бе?» сұрағына ой толғау. 1 мин
Көшбасшы бағалайды Топ басшысын мұғалім бағалайды. 3 мин (оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау).
Кесте толтырады 1мин (қосымшада) |
Пән мұғалімі Сейдалина Сәуле Жабатайқызы
Қосымша
Бағалау парағы
№ |
Оқушының аты |
Сұраққа жауап |
«Суреттерді сөйлету» |
Электронды оқулық тапсырмасы |
«Тауып алдым!» |
«............ жақсы » |
Қосымша сұраққа жауаптар
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
Кері байланыс кестесі
|
Мұғалімнің |
Достарымның |
Өзімнің |
Не ойландырды |
|
|
|
Не істей алғанына / алғаныңа қуандың |
|
|
|
Не істей алмағанына /алмағаныңа өкіндің |
|
|
|
Сәйкес белгіні қорша |
! + - |
! + - |
! + - |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |