Мұғалімнің аты-жөні: Сайнова Нурлы Подстепный қазақ жалпы орта білім беретін мектебі Бастауыш сынып мұғалімі. Біліктілік санаты: І санатты
Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 8887 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 30-10-2014, 14:24
|
Пікірлер (0)
|
Кіріспе Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес «Физика» оқу пәні «Жаратылыстану» білім саласына жатады. Физика оқу пәні ретінде қоршаған әлемнің сансыз құбылыстарында орын тебетін табиғаттың жалпы заңдылықтарын қарастырады, оның ғылыми, техникалық және гуманитарлық әлеуеті бар, ол адамзат мәдениетінің маңызды құраушысы болып табылады. |
Мақсаты: Отбасы және мектеп тәрбиесінің жеке тұлғаны дамытудағы ортақ ықпалдастық жолдарын талқылау, мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыру, ата-аналарды бірлескен іс-әрекетке тарту Түрі: дөңгелек үстел Көрнекілігі: слайдтар, видеороликтер, қанатты сөздер жазылған плакаттар |
Тақырыбы: «Көкөністер» Мақсаты: балалардың қоршаған әлем туралы түсініктерін кеңейту. Балалар әдебиетін қызығушылығын арттыру. Көкөністердің ұқсастығымен айырмашылықтарын, ерекшеліктерін ажырата білуге, топтастыруға және жүйелеу қабілеттерін арттыру. Баланың ойлау және сөйлеу қабілеттерін одан әрі дамыту. Көкөністерді ажырата білуге үйрету. Көкөністердің сабақта және жер астында өсетіндігі туралы түсінік беру. |
Тақырыбы: Ата-аналарды педагогикалық-психологиялық білім-біліктермен қаруландыру Мақсаты: ата-аналарға ұлтымызға жат қылықтардан жас жеткіншектерді қорғау қажеттілігін ұғындыру, педагогика-психология тұрғысында түсінік - танымын кеңейту, бала тәрбиесіне деген жауапкершілікті арттыру. Барысы: Кіріспе. |
Қазіргі таңдағы еліміздегі білім беру жүйесінің ең басты міндеті – білім берудің ұлттық моделіне өту арқылы жас ұрпақтың білім деңгейін халықаралық дәрежеге жеткізу. Мұғалімдер алдында оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын қолдана отырып, жеке тұлғаның дамуына жағдай туғызу қажеттілігі тұр Жаңа технология әрбір мұғалімнен жаңа ізденісті, шығармашылықпен ойлауды талап етеді -ой-өрісін дамытатын интеллектуалды жұмыс түрлерін жіктеп саралау; -пәнге деген қызығушылығын арттыру; |
Тақырыбы: Оқу сапасын жақсартуда формативті бағалаудың рөлі МАЗМҰНЫ КІРІСПЕ НЕГІЗГІ БӨЛІМ ТЕОРИЯЛЫҚ ПРАКТИКАЛЫҚ ҚОРЫТЫНДЫ |
Дүниетану 4-сынып Сабақтыңі тақырыбы: Өзен және көл Сабақтың мақсаты: Өзен және көл туралы біледі. Өзен мен көлді ажырата алады. Өзен,көлдің экологиялық жағдайларын біледі Міндетері: |
Cабақтың тақырыбы: Тік белдемшеге қажетті өлшемдер алу Сабақтың мақсаты: Белдемшенің шығу тарихынан шолу,киімнің пайдалануына қарай қандай болып бөлінетіні,өзіне қонымды етіп өлшем ала білуі,белдемшені жасау үшін дұрыс өлшем ала білуді,киімнің қоғамдағы маңызы мен ролі туралы түсінігін кеңейту. Білімділік: Өз өлшемдерін алуға үйрету. Дамытушылық: оқушыларға теориялық білім бере отырып,ойын еркін дамыту, дәлдікке, тапсырманы орындауда ұқыптылыққа, тәрбиелеу дүниетанымын дамыту |
Атырау облысы, Атырау қаласы, Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Казимова Айгуль Максутовна «Қасиетті Қорқыт баба» атты қойылымның бағдарламасы: |