География сабағында логикалық ойлауды дамыту әдістерін қолдану.«Жақсы толтырылған мидан көрі, жақсы ойлайтын ми артығырақ.»
(Монтень)
Ойлау әрекеті туралы қысқаша анықтама
"Ойлау-зейін-ес" жүйесінде, ойлау ең негізгі бөлік болып табылады. Бұл жерде айта кететіні адамның ойлау мүмкіндігі кең болғанымен ол белгілі бір ойланылып жатқан обьектіге ұқсас түсініктермен байланыста болады. Бұл туралы қысқаша кесте арқылы былай көрсетуге болады. |
Сабақтың тақырыбы: &36. Қазақстандағы топырақ типтеріСабақтың мақсаты: |
Тақырыбы: Жауын – шашынСабақтың мақсаты: Жауын шашының пайда болуы тіршілік үшін маңызды екенін түсіндіру. Оқушылардың өткен сабақтардан алған материалдарын тереңдету, білімдерін пысықтау. |
Тақырыбы: Африка материгін қайталау (сайыссабақ).Мақсаты: 1. Оқушылардың Африка материгібойыншаалғанбілімдерінқорытындылау. |
Сабақтың тақырыбы: Өзен және көл. Суды қорғауТоптастыру, көшбасшы таңдау. «Өзен», «Көл», «Суды қорғау» сөздерімен 3 топқа бөлу. 2мин
Үй тапсырмасын сұрау. 3 мин.
Автор орындығында «Сусыз тіршілік жоқ» атты жазып келген эсселерін оқыту.
Қызығушылықты ояту 7 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті |
География сабақтарында пәнаралық байланысты үйлестіре білудің тиімділігіПәнаралық байланыс дегеніміз - әр түрлі оқу пәндерін кіріктіре оқытудың үйлесімділігі дей отырып, өз пәнім бойынша пәнаралық байланыстардың қолданылуы мен тиімділігі жөнінде ойымды ортаға салмақпын. Мектептегі пәндердің пәнаралық байланысы - көптеген ғылымдарды кіріктіре оқыту үрдістері сияқты үлкен бір ерекшелікке ие болады. Пәндерді мазмұндары бойынша өзара үйлестіре оқыту - оқушылардың білім сапасын арттырып қана қоймай, сонымен бірге алған білімдерін іс жүзінде қолдана білулеріне ықпалын тигізеді, біртұтас әлемдік ой - танымдарының қалыптасуына жол аша отырып, ғылыми дүниетанымын кеңейтеді.
География - табиғат пен қоғамдық құбылыстарды зерттейтін ғылым ретінде жаратылыстану, |
ЖЕР БЕТІНДЕ ТІРШІЛІК ТАРИХЫНЫҢ НЕГІЗГІ БЕЛГІЛЕРІ МЕН КЕЗЕҢДЕРІ Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларға жер бетінде тіршілік тарихының негізгі белгілері мен кезеңдері туралы толық мәлімет беру.
2. Оқушыларды табиғатты қорғауға, тіршілік көздерін аялауға, өзгелердің пікірін тыңдай білуге тәрбиелеу.
3. Сыни тұрғыдан ойлау, сыни көзқарастарын еркін жеткізу және топпен, жұппен жұмыс істеу қабілеттерін дамыту. |
Сабақтың тақырыбы: Аустралияның табиғат зоналарыМақсаты:
Білімділік: Оқушыларға Аустралияның табиғат зоналарының қалыптасуы, органикалық дүниесінің таралу ерекшеліктері мен себептері туралы түсініктер беру.
Дамытушылық: оқушылардың өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге және қосымша материалдарды пайдалануға дағдыландыру.
Тәрбиелік:оқушыларға экологиялық тәрбие беру және ізденімпаздыққа баулу.
Көрнекіліктер: дүниежүзінің табиғат зоналар картасы, мультимедиялық проектор, суреттер |
Сабақтың тақырыбы: Өзен және көл. Суды қорғау. Топтастыру, көшбасшы таңдау. «Өзен», «Көл», «Суды қорғау» сөздерімен 3 топқа бөлу. 2мин
Үй тапсырмасын сұрау. 3 мин.
Автор орындығында «Сусыз тіршілік жоқ» атты жазып келген эсселерін оқыту.
|
Сабақтың тақырыбы: §7. Жергілікті жерді бағдарлау.Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік:Оқушыларға жергілікті жерді тұсбағар және план арқылы бағдарлауды үйрету,көкжиек тұстарының бағыттарын,азимуттарын анықтау тәсілдерін меңгерту.
2.Дамытушылық: Оқушыны жайдан –күрделіге принципті белсенділігін арттыруға,өздігінен білім алуға,сабақта алған білімдерін өмірде пайдалана білуге және сауалдың тапсырмадағы шешімін тез табуға дағдыландыру,бағдарлау туралы білімдерін одан әрі дамыту.
3.Тәрбиелік: сабақтың білімділік мақсаты негізінде оқушыларға ұлттық,өнеге-тәлімдерін(үлкенді тыңдау,адамгершілік,
ұйымшылдық,тапқырлық)үйрету және табиғат сұлулығын тану,оны аялау,қорғау,туған өлкеге деген сүйіспеншілік сезімін ояту.
Тірек білімі: Оқушылардың көкжиек,көкжиек тұстары турал |