Білімділік: оқушыларды модельдер түрлерімен таныстыру Дамытушылық: объектінің ақпараттық және графикалық модельдерін құрастыра алуға, айырмашылықтарын ажырата білуге үйрету Тәрбиелік: топта жұмыс істеу кезіндегі ережелерді сақтау, ынтымақтастыққа жұмыс істеуге баулу. Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты ұсыну
Уроки / Информатика |
Көрсетілім: 3070 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 28-12-2014, 07:52
|
Пікірлер (0)
|
Түсінік хат
|
Зағип жандар мен саңырау, сақау жандардын да өз әліппесі болады . Мысалы: Брайль әліппесі көзі көрмейтіндер қолданады онда әр таңба инемен тесіліп жазылған тәрізді болады,оны қол саусағымен оқиды. Саңырау,сақаулар тілі – тіл таңбалары белгілердің көмегімен ұсынылады. Алғашқы телеграфка қолданылған Морзе әліппесі, бұл нүкте және сызықша арқылы оқылады.Ал кемеде жалауша әліппесі қолданылады. |
Біз күнделікті өмірде белгілі бір әрекеттерді орындау барысында көптеген алгоритмдерді қолданып жүрміз.Өмір деген алда тұрған мәселелерді шеше алатын алгоритмдер жиыны деп түсінуге болады.Ал кейбір шарт орындалуына байланысты тармақтар бойынша жүруі мүмкін ,не болмаса қайталана орындалуы мүмкін.Бүгінгі сабағымызда осындай мәселелерді шеше алатындай алгоритм және программа құруға үйренеміз. Бүгінгі сабағымыз саяхат сабақ .(яғни өткен тақырыптарымызды қайталап шығу |
Қандай да әрекет нақты бір санымен орындалатын есептегіші бар цикл. Қандайда бір шартқа тәуелді орындалатын шарты бар цикл. Есептегіші бар циклдар алдын ала белгілі дене циклді орындауға қажетті қайталауларды орындаған кезде пайдаланылады. Мысалы, төмендегі блок схемада көрсетілгендей, дене шынықтыру сабағында сендер алаңды бірнеше рет айналып жүгірулерің керек. Циклдар алдын ала шарты бар (алдын ала қойылған шарт) және (соңғы қойылған шарт)бар болып келеді. |
Символдармен, мәтінмен атқарылатын жұмыстар туралы жалпы түсінік беру, программалауда Паскаль операторларын тиімді қолдану дағдысын қалыптастыру. Программаны ықшам, сапалы жазу дағдысын дамыту. Программа мәтінін, нәтижелерін экранға шығару интерфейсіне эстетикалық талап қоя білу. |
Графикалық редактор деген не және ол не үшін қолданылатынын; Paint редакторының терезесі неден тұратынын; Әр құрал саймандардың қызметін; Басқа да мүмкіндіктерін; Оқушылар үйренуі тиіс: графикалық редакцияны іске қосуды; Сурет салу және оларды редакциялауды; Басқа да мүмкіндіктері. |
1. Сергіту сәті 2. Топта жұмыс істеу ережесі 3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау |
рмысыздар достар! Армысыздар КВН сүйер қауым! Жеңіске деген ынта, жастық жалын, алыстағы армандар әртүрлі сезімге толы тағы бір жылды артқа тастадық. Күз айларының бізге берер сыйы көп, солардың бір ерекшесі қайта оралған көңілді тапқырлар клубының ойындары. Бүгінгі ойында болашағын бүгіннен бастаған мектебіміздің ең көңілді оқушылары өнер көрсетіп өз жетістіктерін сарапқа салмақ! Бүгінгі ойынымыздың тақырыбы: «Компьютерлік салауаттылықтан, информатикалық мәдениетке». |
Ойынның мақсаты: Оқушылардың информатика пәніне қызығушылығын арттыру, ой-өрісін және танымдық қабілетін дамыту, шығармашылыққа баулу, өз ойын еркін жеткізе білу және өткенді жылдам еске түсіру дағдыларын қалыптастыру Мұғалім: Құрметті ұстаздар, оқушылар! Мектебімізде өтіп жатқан информатика-физика пәндері апталығына байланысты өткізгелі отырған «Информатика жұлдыздары» білім сайысына қош келдіңіздер! Олай болса бүгінгі білімділік сайысын бастауға рұқсат етіңіздер.Сайысқа төрелік етуші әділқазылар алқасымен таныстырып өтейін. |