«Абай,Шәкәрім қос тұлға». Тарауды бекіту.Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі,өскен ортасы, шығармашылығы, соның ішінде «Қалқаман-Мамыр» дастаны туралы |
Білік: Салалас құрмалас сөйлемнен алған білімдерін тереңдете отырып, практикада салалас түрлерін құрмалас сөйлемнің басқа түрлерінен ажырата білуге жаттықтыру; |
Термин сөздердің ғылым мен техника саласына байланысты екендігін түсіну, оқушылардың шығармашылықта жұмыс істеуіне ықпал ету.Пәнаралық байланыс орыс тілі, ағылшын тілі, әдебиет, тарих, география. Сыныпты әріптерді құрастыру арқылы екі топқа бөлу. Әр топқа бағалаушы спикерын бекітіп, бағалау парақшасын тарату.Миға шабуыл стратегиясы арқылы үй тапсырмасын тексеру. Ол үшін екі топқа сұрақтар қоямын.Сұрақтар арқылы қазақ тілінің қай саласын өтіп жатқанымызды анықтаймыз. Осыдан кейін жаңа тақырыпқа көшемін. |
Оқушыларға Әл-Фараби жайлы айта келіп, түсініп оқуға,болжап айтуға, ойын жеткізе білуге үйрету, алған білімін тиянақтау; сөйлемді дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыландыру;өнерлі болуға, адамгершілікке тәрбиелеу; |
Өсімдіктің өсуіне ауа қажет. Өсімдік тыныс алады. Өсімдіктің тыныс алуына оның жапыраға, сабағы, тамыры қатысады.Өсімдіктің өсуіне тек ауа емес сонымен бірге жылу да жарық та үлкен рөл атқарады. Өсімдікті егу үшін топырақтың жылуын күтеді. Жылымай тұқымды егуге болмайды. Сондай ақ жарық та мол мөлшерде болуы керек. |
Оқушылар өлеңді оқй отырып,өлеңдегі негізгі ойды білетін болады.Тазалықты сүйеді. |
Тақырып бойынша есептер шығарылады. Қысқа мерзімді сабақ жоспары 2-сыныпқа арналған. Оқушылар мен оқытушыларға керекті мәліметтер бар. |
Ертегіні түсініп оқу, негізгі идеяны түсіну, ой қорытуға үйрену, шығармашылыққа жетелеу. Ертегі мазмұнын түсінеді. Негізгі идеяны тауып, ой түйеді, сыни тұрғыдан ойлауға төселеді. |
Сабақтың танымдық мақсаты: Оқушыларға әңгіменің негізгі идеясын түсіндіре отырып, кейіпкерлер бейнесіне жан- жақты талдау жасау. |
Сабақтың тақырыбы Жай сөйлемнің түрлері. Жақты сөйлем. Сабақтың мақсаты мен міндеттері :Жай сөйлем түрлеріне шолу жасау. |