Сабақтың тақырыбы: § 35 Еуразия. Физикалық-географиялық орны, материк жағалауындағы мұхиттар және басқа да нысандар. Еуразияның зерттелуі Сабақтың мақсаты: а) Білімділігі: Оқушыларға Еуразияның географиялық орны, жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер, зерттелу тарихы жөнінде түсіндіру. ә) Дамытушылығы: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру. б) Тәрбиелігі: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру |
Табиғат көрінісін бейнелеуІ Сабақтың мақсаты: Перспектива заңдылықтарын қолдана отырып табиғат көріністерін салу; білімділігі: қағаз бетіне затты дұрыс үйлестіру, түстерді дұрыс таңдап білу; тәрбиелігі: эстетикалық тәрбие беру; дамытушылығы: есте сақтау, елестету қабілеттерін дамыту. Көрнекіліктері: үлгі табиғат көріністері, өнер туралы ұлағатты сөздер, суретшілердің портреттері. |
Сабақтың тақырыбы: Сәулет өнеріСабақтың мақсаты: Оқушыларды сәулет өнері шығармаларымен таныстыру. Білімділігі: архитектураның тарихын, түрлерін білу. Тәрбиелігі: эстетикалық тәрбие беру. Дамытушылығы: перспектива заңдылығын біле отыра пропорция сақтау арқылы салу. Сабақтың көрнекілігі: фотосуреттер , иллюстрация, сәулет өнері туындылары. Құрал- жабдықтары: әр түрлі бояу, қағаз,қарындаш. Пән аралық байланыс: тарих |
Сабақтың тақырыбы:Қазіргі заманғы сәндік өнеріІ Сабақтың мақсаты: Оқушыларды қазіргі заманғы сәндік өнерімен таныстыру. Білімділігі: Өзінің ұлттық мәдениет тарихына үңілуге мәжбір ету. Халық шеберлердің жасаған бұйымдары арқылы ата-баба өнерімен таныс болу. Тәрбиелігі: Ұлттық психологиямызға тән халқымыздың мәдениетін көтеруге дәнекер болуға баулу. Ұлттық өнерге құрмет көрсетуге тәрбиелеу. Дамытушылы:Ата-баба кәсібінің өнерін дұрыс меңгеру үшін этнографиялық ерекшелігін білуге ынталандыру. Сабаққа қажетті құрал-жабдықтар: Әр түрлі қарындаш, түсті қағаздар, қайшы, желім, альбом. |
Фонетикадан өткенді қайталау
Сабақтың мақсаты. Тәрбиелік: Ұлттық құндылықтарымызды дәріптей отырып, іс- әрекет, мақсатка жету әдіс – тәсілдерін таңдай білуге, өзін-өзі бағалай білуге тәрбиелеу.
|
Африка материгінің халқы, саяси жағдайыСабақтың мақсаты: а) Білімділігі: Оқушыларға Африканың халқы және елдері, ұлттық, діни, тілдік құрамы, басқару жүйелері жөнінде түсіндіру ә)Дамытушылығы: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру. б) Тәрбиелігі:.Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру. |
Қуандық Шаңғытбаев. «Сабалақ» өлеңіОқулық «Әдебиет», 6-сынып Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева. «Интермедиа» продюсерлік орталығының «Дегдар» деректі фильмі.
|
Мұқағали Мақатаев. «Фантазия» өлеңіОқулық «Әдебиет» Ә.Дайыр, Қ.Айтқалиев, Ш.Беркімбаева. «Википедиа» ашық энциклопедия. 1.Ақын шығармашылығы туралы білгендерін еске түсіреді. 2.Өлеңнің айтар ойын өмірмен байланыстыра алады. 3.Шығарманы басқа өлеңдермен салыстыра алады. 4. Өлеңді талдай алады. |
Сын есімнің мағыналық түрлеріСабақтың мақсаты: Білімділік: сын есімнің мағыналық ерекшелігін таныту, жасалу жолдарын ажырата білуді меңгерту. Дамытушылық: оқушылардың ой қабілетіне әсер ету арқылы өздігінен жұмыс әрекеттерін дамыту, тапқырлық, ізденімпаздық, шығармашылық қабілеттерін арттыру. Тәрбиелік: Сөз мағынасына мән беруге тәрбиелеу, білімге, оқуға құштарлық сезімінің артуына ықпал ету. |
М. Әуезовтің «Ақын қонақтар» әңгімесі.(«Абай жолы» роман-эпопеясынан үзінді) кейіпкерлерінің ішкі сарайын, сезім сырларын ұға отырып, кейіпкерлер арасындағы ізгілік қарым - қатынасты талдау. сақтау, танымдық дағдысын қалыптастыру, ой белсенділігін арттыру, шығармашылыққа баулу. |