Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Страница 35

Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында Білім беру жүйесінің басты мақсаты ұлттық және   адамзаттық мәдени құндылықтар негізінде жеке тұлғаның қалыптасуына қажетті жағдай жасау керектігі көрсетілген. Мектепте жүргізілетін технология пәні - жеке адамның дамып жетілуіндегі еңбектің негізгі құралы бола тұра, еңбек ету арқылы өз қабілетін,  ата-бабасының ұлттық дәстүрлері мен өнерін одан әрі дамытуға, жалғастыруға бағытталған пән. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 5700 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 14-12-2014, 16:31 |


Тәуелсіз Қазақстанның өзінің нысаналы дамуы  Қазақстан Президенті Нұрсұлтан Назарбаевтың «Қазақстан жолы - 2050: Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ» Жолдауымен  ерекшеленедіЖолдауының басты мақсаты – Қазақстанның ең дамыған 30 мемлекеттің қатарына қосылуы. Ол – «Мәңгілік Қазақстан» жобасы, ел тарихындағы біз аяқ басатын жаңа дәуірдің кемел келбеті.Біздің болашаққа барар жолымыз қазақстандықтардың әлеуетін ашатын жаңа мүмкіндіктер жасауға байланысты. ХХІ ғасырдағы дамыған ел дегеніміз – белсенді, білімді және денсаулығы мықты азаматтар.

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 6421 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-12-2014, 17:42 |


Ақыл-ойында бұзылуы бар оқушылардың тілі грамматикалық тұрғыдан қарасақ өте қарапайым. Олардың сөзі бір сарынды. Бұндай балалар кең ауқымды сөйлей алмайды, өз ойларын жеткізу үшін керекті сөздер таба алмай  әлек болады. Оқушы күндеріндегі олардың тілдесу мәнері, ақыл-есі дұрыс баланың 3-4 жаста пайдаланатын сөздеріне ұқсайды. Әсіресе, бір жағдайға байланысты ойын білдіргенде, ақыл-есі кембаланың не туралы айтып тұрғанын сол жағдайдан хабардар адам ғана түсінеді. Бұл балалар есімдіктерді көп пайдаланады, кім туралы айтып тұрғанын, оның аты-жөнін атаудың орнына «олар анда кетті» немесе «біз сонда болдық» деп түсініксіз сөйлейді. Сөйлемдегі сөздерді дұрыс байланыстырмайды.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2184 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-12-2014, 11:25 |


Ақыл-ойы кембағал оқушылардың танымдық іс-әрекетінің ерекшеліктеріне байланысты, соның ішінде ойлау қабілетінің ауызекі-логикалық пен саралау-сараптау формаларының бұзылуы,тарихи уақытты меңгеру мен түсінуді,тарихи даталардың тиісті тарихи оқиғалармен ара қатысын белгілеуді (яғни, себеп-салдар, уақыттық тәуелділіктерді анықтау) қиындатады да арнайы әдістемелік тәсілдерді қажет етеді.

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 2815 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-12-2014, 16:50 |


Былтырғы жылы үш айлық курстарға барасыңдар, дегенде, «Оған кім барады?, Қалай барамыз? Не үйретеді? – деп жағамызды ұстағамыз. Педагогикалық кеңесте, Сен барасың!- деген  сөзді Мехрай апайдан естіп, «Көппен көрген ұлы той» деп осы курсқа келдім. .  Бірінші күні мені бір қорқыныш сезімі биледі. Осы курста қандай жаңалықтар аламын, не  үшін керек, қандай пайдасы бар деген сұрақтар мазалады.

Сол сұрақтарға мен іштей жауап тапқандай болдым.

Статьи / Эссе | Көрсетілім: 15317 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-12-2014, 16:39 |


«Өркен» кәсіби қоғамдастығының 2014-2015 оқу жылының І тоқсанында ұйымдастырған іс-шараларының есебі

Егемен елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Бұл оқу-тәрбие үрдісіндегі елеулі өзгерістерге байланысты болып отыр. Себебі, білім  беру парадигмасы өзгерді, білім берудің мазмұны жаңарып, жаңа көзқарас, жаңаша қарым-қатынас пайда болуда. Ғылым мен техниканың жедел дамыған, ақпараттық мәліметтер ағыны күшейген заманда ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып, адамның қабілетін, талантын дамыту білім беру мекемелерінің басты міндеті болып отыр. Бүгінгі білім беру кеңістігіндегі ауадай қажет жаңару білім беру саласы қызметкерлерінің алдына үлкен міндеттер жүктейді.

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 8906 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-12-2014, 13:40 |


Оқушының «Жұмыс портфолиосын»  жасақтау арқылы шығармашылыққа баулу

Жас ұрпақтың жаңаша ойлануына, олардың біртұтас дүниетанымының қалыптасуына әлемдік сапа деңгейдегі білім, білік негіздерін меңгеруіне ықпал ететін жаңаша білім мазмұнын құру – жалпы білім беру жүйесіндегі өзекті мәселенің бірі.Сондықтан оқушылардың шығармашылық белсенділігін дамыту үшін не істеуге болады деген сұрақ туатыны сөзсіз.Психологтар жүргізген арнайы зерттеу көрсеткендей, оқушылардың оқудағы үлгермеушілігінің басты себептерінің бірі өзінің оқу әрекетінің нәтижелерін саралап, сыни тұрғыда бағалай білмеуінен болып отыр. Сондықтан мұғалім мен оқушы әрекетін бағалауды ұйымдастырудың тиімді тәсілдерін іздестіру қажеттілігі туындайды.

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 4781 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-12-2014, 13:37 |


Критериалды бағалау-педагогикалық технология ретінде

Қазіргі таңда білім берудің әлеуметтік құрылымы маңызды элементтердің біріне айналып отыр. Дүние жүзінде білімнің ролі артып, әр елдің өзіндік білім беру жүйесі тағайындалған. Қазақстан Республикасындағы үлкен өзгерістердің білім беру саласында қамтылуы маңызды іс-шара болып табылады. Осы орайда білім сапасын арттыру мақсатында критериальдық бағалау жүйесін дамыту маңызды екендігі сөзсіз.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 7815 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-12-2014, 10:48 |


Түйіндеме

Табысты оқыту- білім беру үдерісіне тәуелді болғандықтан, оқытудың шын мәнінде жүзеге асырылуы мен құзіреттілік, шеберліктің деңгейі өте маңызды.

Оқушылардың жай – күйі, мүмкіндіктерінің дәрежесі мен қажеттіліктерінен туындайтын тапсырмаларды қамтамасыз ету – сапалы білім берудің бірден – бір жолы.

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 5452 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-12-2014, 10:37 |


БаяндамашыАбдраманова Айдана Айдаровна, информатика пәні мұғалімі 2013 жыл Ақпараттық технологияның информатика сабағында оқушылардың өзіндік танымдық іс-әрекетін қалыптастыруға тигізетін әсері 

№49 орта мектеп А.А.Абдраманова

Мақсаты: информатика сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін, ақпаратты қолдану сауаттылығын және шығармашылық қабілетін дамыту.

Міндеттері:

Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 3806 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-12-2014, 10:15 |


Бөлімдер
Ұстаздарға
Ата-аналарға
Біздің мектеп
Баяндама
Эссе
Оқушыларға
Конкурс ең үздік шығарма
Ең үздік шығарма конкурсына арналған. Шығармаларды осы жерде жазамыз