Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Полифониялық шығармалармен жұмыс


Полифониялық шығармалармен жұмыс
Сабақтың тақырыбы : Полифониялық шығармалармен жұмыс
Сабақтың мақсаты,жоспары:
Білімділігі:Оқушыларды полифониялық шығармаларды ойнай отырып,бірнеше дауыста жүретін шығармаларды үйреніп,әр париядағы негізгі әуенді тыңдап,жүргізе білуге үйрету.
Дамытушылығы :Бір мезгілде жүретін бірнеше дауысты тыңдап жүргізу мүмкіндігін дамыту.
Тәрбиелілігі:Оқушының полифониялық шығармалардың ерекшелігін түсінуге тәрбиелеу.
Ашық сабақ жоспары
1.Ұйымдастыру
2.Үй тапсырмасын сұрау
3.Жаңа сабақ
4.Бекіту
5.Қортындылау
6.Үйге тапсырма
Сабақтың көрнекілігі :Композитордың өмірі мен творчествосына байланысты суреттер,компютер,музыка орталығы.
Пәнаралық байланыс: Музыка теориясы,сольфеджио
Сабақтың түрі:Білімді бекіту
Сабақтың әдісі :Тәжіриебелік,өткенді қайталау,жаңа сабақты хабарлау.
Сабақтың мазмұны:
Ұйымдастыру
Оқушыны аспапақа отырғызып,кітап ,күнделігін сабаққа дайындау
Үй тапсырмасын сұрау
Оқушының күнделікті сабақта саусақтарын жаттықтыру үшін  ми минор гаммасын ойнатамыз.Арпеджио,үшдыбыстық айналымымен екі октава ткөлемінде  қос қолда ойнатамыз.
1.Гедике Танец  .Үндестігі е moll ,өлшемі С ;екпіні –жылдам,тез көңілді .
Жаңа сабақты хабарлау.
В.А.Моцарт шығармашылығымен таныстыру,фотосуреттері компютер арқылы слаитпен көрсетіп қысқаша өмірбаянмен,шығармашылығымен таныстырып өтемін.
Моцаро.Менуэт
Шығарманың құрылымына тоқталу.
Өлшемі,Үндестігі ,екпінін оқушымен бініге анықтап аламыз.
 
Менуэт
 
А-12 такт                       В -8 такт С – 8 такт
Полифониялық ырғақтық,екпіндік, динамикалық бояуларын ескерк отырып,шығарманы бөлімге бөліп талдау. І бөліммен ІІІ бөлімнің ұқсастығын түсіндіре отырып,акценттерді нақты ойналуын.паузалардың дұрыс саналуын,ширек ұзақтықтардың санап ойналуын қадағалау.Менуэтті музыка орталығынан тыңдап,оқушыдан алған әсерімен бөлісу.
Жаңа сабақты бекіту : Оқушының жаңа шығарманы дұрыс меңгеріп,саусақ қойылымдарын қойып,штрихтарды дұрыс ойнауын, екі қол партияларының бір-бірімен үндесуіне көңіл бөлу
Бағалау.
Үйге тапсырма
Қортынды.

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Фортепиано сүйемелімен шығарма тартып үйрену
Саусақты дұрыс қою арқылы шығарма орындау
XIV – XVI ғасырлардағы музыка өнері
Фонетикадан өткенді қайталау
Фонетикадан өткенді қайталау
Доминанталық үшдыбыстық мажорда айналымымен шешімі V- т5, VII- к3
с-moll ( табиғи, үйлесімді ), t.s.d, D7- айналымы шешімімен.т4,т5 басқыштарда V-к7
Полифониялық шығармалармен жұмыс
Полифониялық шығармалармен жүргізілетін жұмыс
Қозғау белгілері, атқаратын қызметі
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 1647 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История
открытые уроки по истории
Педагогика
открытые уроки по педагогике
Биология
открытые уроки по биологии
Информатика
открытые уроки по информатике
Математика
открытые уроки по математике
Физика
открытые уроки по физике
Химия
открытые уроки по химии
Разное
открытые уроки
География
Открытые уроки по географии
русский язык