Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 4849 |
|
|
|
Орта мерзімді жоспарлау туралы жазбалар
Орта мерзімді жоспарлау туралы жазбалар
№ Сабақтың
тақырыбы Оқып үйренудің негізгі мақсаттары Оқуда қолданылатын
әдіс-тәсілдер Оқушылардың сөздік қорларын байыту жұмыстары Оқып үйренудің нәтижесі Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау Бәрін қоса есептегенде Негізгі дерек көздер
1 Ас қорыту мүшелерінің құрылысы
Түйінді идея:
«Ас адамның -арқауы» Оқушыларға ас қорыту мүшелерінің ерекшеліктерін көрсетіп адам өміріндегі маңызы туралы түсіндіру Өздігінен жұмыс істеуге,ойлауға дағдыландыру,өзін-өзі бағалуға үйрету, өз бетінше білім алуға тәрбиелеу 1. Шаттық шеңбер құру.
2. Ас қорыту мүшелері арқылы топқа бөліну.
3.Постер жасау,қорғау 4. Жұптық жұмыс 5.Сергіту сәті Видеороли« ZUМВА-CAIPINHA 6.Кері байланыс. Жаңа сөздермен жұмыс,жаңа сөздерге сұрақ қою арқылы мағынасын ашу. Тақырып бойынша түсінігі молаяды,сұрақ қоя біледі,өз ойларын еркін жеткізе алады. 1.Үш шапалақ арқылы топқа бөлінуді бағалайды
2. Постер қорғағанда әр топ екі жұлдыз бір тілек арқылы ұсыныстарын айтып отырады.
3.Ыстық орындыққа отырған оқушыларға тақырып бойынша сұрақ қою арқылы тақырыпты қорыту. Топқа бөлу. Топтастыруға тапсырма. Топтық және жұптық әңгіме. Сөздікпен жұмыс.
Интернет ресурстары Мұғалімге арналған нұсқаулық «Биология 8 класс авторы Е.Очкур Л.Аманжолова Р.Жұмабаева стикерлер,түрлі-түсті қағаздар,
2 Ауыз қуысында астың қорытылуы.
Түйінді идея:
«Шайналмаған ас-асқазанға түскен тас» Оқушыларға ауыз қуысында астың қорытылуы және тістердің құрылысы мен қызметі туралы мағлұмат беру. Оқушылардың сыни ойлауын,есте сақтау қабілетін дамыту. 1 Класта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру 2.Тиындықтар арқылы топқа бөлу. 3.Талантты және дарынды оқушылармен деңгейлік тапсырма орындау. 4.АКТ (презентация қорғау) 5.Сыни ойлауға үйретуге ассоциация құру. 6.Сергіту сәті «Қара жорға» 7. «Нысанаға тигізу» Түйін сөздермен жұмыс жасау және талдау. Мәтінді оқу,мәтін бойынша диалогтық әңгіме. Оқушылар өз ойларын еркін жеткізе алады, топта достарымен бірге жұмыс жасауға,өзгелерді тыңдай білуге дағдыланады. 1.Оқушылардың өзін-өзі бағалауы 2.Үш шапалақ арқылы бағалау. 3. «Көңіл –күй» экраны. Смайликтер арқылы бағалау.
Топқа бөлу Ассоциация құру Призентация қорғау Сөздікпен жұмыс жасау. Деңгейлік тапсырма. Жұптық жұмыс. Кеспе суреттер «Биология» оқулығы Интернет ресурстары Видео-роликтер Таратпа қағздар Плакатта «Мұғалімге арналған нұсқаулық»
Таратпа өағаздар.
3 Асқазанда астың қорытылуы.
Түйінді идея:
«Артық тамақ шашты ағартады, ал қанағат ұзақ өмір силайды». Асқорыту тағамдық заттардың құрамы жайлы түсінік қалыптастыру және тамақ өнімдерінің ағзаға сіңімді заттарға ұсақталу,ыдырау процестері ас қорыту деп аталатындығы туралы толық мағлұмат беру. 1.Көңіл-күйлерін смайликтер арқылы көрсету.
2. «Капитан» арқылы топқа бөліну.
3.Мәтінді оқу,диалогқа шақыру.
4.ЖИГСО әдісі.
5.Сергіту сәті.
6,Автор орындығы,кері байланыс. Түйін сөздермен жұмыс жасау және талдау.
Сөздерге сұрақ қою. Мәтінді талдау бойынша сұрақтарға жауап беру. Оқушылар жаңа тақырыпты меңгере отырып топта жұмыс жасай біледі, белсенділігі төмен оқушылардың ынтасы артады,бір-бірімен тіл табысу арқылы нәтижеге жетеді. 1.ЖИГСО әдісін қолдану барысында әр топты үш шапалақ арқылы қолдау
2.Топтық жұмыста екі жұлдыз,бір тілек арқылы ұсыныстарын айту.
3. Жеке, жұптық бағалау.
Жұптық, топтық жұмысты плакат бетіне түсіру.
2. Біреуі қонақта, екеуі үйде әдісі.
3.INSERT әдісі арқылы жеке жұптық жұмыста оқушылар көзге түседі. Интернет ресурстары «Мұғалімге арналған нұсқаулық»
«Биология» 8 класс. Стикерлер,түрлі-түсті қағаздар.
4 Астың аш ішекте өзгеруі және асқазан-ішек ауруларының алдын алу.
Түйінді идея:
« Ас тұрған жерде ауру тұрмайды». Тамақтану гигиенасын сақтай білуге,асқазан-ішек қарын ауруларын болдырмау шарасын үйрету; ауру себептерін тереңірек ұғындыру: 1.Шаттық шеңбер құр. 2.Фигуралар арқылы топқа бөліну.
3.Ішкі және сыртқы шеңбер құру.Кері байланыс.
4. Жеке,жұптық топтық жұмыс.
5.Диалогты оқыту.
6.Сергіту сәті.
7. Мәтін бойынша синквейн әдісі, эссе жазу,ассоциация құру.
8. «Ыстық орындық»
5 жолды өлең Эссе жаз 6.Сергіту сәті.Флеш тренинг Жаңа сөздермен жұмыс жсау дәптерлеріне түртіп алу. Денсаулыққа пайдалы дәрумендерді ажырата алады . Сыни тұрғыдан ойлайды . Оқушылар тарау бойынша алған білімдерін қорытындылай алады,жоғары балл алуға ұмтылады,белсенділік танытады,әріптесін бағалауға дағдыланады. 1. Көңіл- күйін белгілейді. 2. «INSERT» әдісін «Білемін», «Мен үшін жеңіл болды», «Білгім келеді?» пайдалануды Үш шапалақ арқылы бағалайды 3.Жеке, жұптық тапсырмаларды ым-шара арқылы бармақпен бағалайды 4.ОНДТ (ойікір,негіз,дәлел,тұжырым) 1.Көңіл-күйін смайликтермен көрсету 2.Топқа бөліну 3.Кері байланыс,тест 4.Бес сауса 5. Екі жұлдыз,бір тілек арқылы ұсыныстарын жазып,тілектерін білдіреді. Интернеттен алынған тақырыптық суреттер, АҚТ, «Мұғалімге арналған нұсқаулық», «Биология » оқулығы. 8 класс . Стикерлер, түрлі-түсті қағаздар.
.
Мен мектептегі тәжірибе кезеңін үшінші наурыз айынан бастаймын. Тізбектелген төрт сабағымның топтамасын орташа мерзімді жоспарлау кезінде кітапты, қосымша материалдарды басшылыққа ала отырып құрдым.Орта мерзімді жоспарым 8-класс биология пәнінің IV бөлімі бойынша құрылды. Алдағы уақытта «Асқорыту мүшелерінің құрылысы», «Ауыз қуысында астың қорытылуы», «Асқазанда астың қорытылуы», « Астың аш-ішекте өзгеруі және асқазан-ішек ауруларының алдын алу» деген сабақтарды өткіземін, нәтижесінде оқушылар топтасып жұмыс жасап, салыстырып талдау жасап,өз ойларын еркін айта білуге, тұжырымдай алуына қол жеткіземін деп ойлаймын. Орта мерзімді жоспарымның мақсаты адам ағзасындағы астың қорытылуы, тамақтану ережесі, оны ұстанудың адам денсаулығын сақтаудағы маңызы туралы білімдерін қалыптастыру, осы тақырыптар бойынша ойларын жинақтауға үйрету, білім беруде жаңа тәсілдер арқылы оқушыларды қалай оқуға үйрете отырып топпен жұмыс жасауға, АКТ ақпаратын қолдана білуге,сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру, өзін-өзі бағалауға үйрету, өз бетінше білім алуға тәрбиелеу. Сабағым қызықты өту үшін оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында әр сабақта жаңа өдіс тәсілдермен түрлендіріп өткіземін. Бірінші сабағымда ас қорыту мүшелері арқылы топтастырамын және топтық таныстырылымын қорғайды. Сабақтың тұсаукесер бөлімінде ББҮ бойынша кері байланыс орнатып, интерактивті тақтадан видеоролик арқылы сергіту сәтін жасаймын. Екінші сабағымда «тиындықтар » арқылы топқа бөлемін. Сабақ барысында талантты және дарынды оқушыларды анықтау барысында өздерінің дайындап келген презентацияларын қорғау арқылы жеке, топтасып жұмыс жасауға үйретемін сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру мақсатында бағалау түрлерін қолданып сабағымды бекітемін. Үшінші сабағымда «Капитан-капитан» арқылы жұптастырып топқа бөлемін. Жаңа тақырыптың мазмұнын біреуі қонақта, екеуі үйде әдісімен меңгертемін. Венн диаграммасы арқылы ауыз қуысы мен асқазанда астың қорытылуын салыстырып өз ойларын ашық айтауға үйренеді. Төртінші сабағымда «Фигуралар » арқылы топқа бөлемін. Сабақтың негізгі бөлімі сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру арқылы жүзеге асады деп ойлаймын. Сабақты бекітуге сәйкестік тестін қолданамын. Нәтижесінде оқушылардың осындай сапалы білім беретін, ізденушілігі мен шығармашылығы мол мұғалімдерді қажет ететінін және сабақ беру барысында әдіс-тәсілдер түрлерін сабақта пайдалану арқылы мол тәжірибе жинақтауға болатынын түсіндім.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |