Орта мерзімді жоспарлау бойынша жазбалары.
Мектептегі тәжірибе кезеңінде "Мұғалімге арналған нұсқаулықта" қарастырылған жеті модульді кіріктіре отырып, 8 сыныптарға орта мерзімді тізбектелген сабақ жоспарын құрдым .
Тізбектелген сабақтарымның тақырыбы:
- Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары
-Негіздер. Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері
- Қышқылдар. Қышқылдардың жіктелуі, алынуы олардың химиялық қасиеттері .
- Тұздардың жіктелуі, алынуы, химиялық қасиеттері және қолданылуы
Сабағымды бастамас бұрын әр сабағымның басында сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін топқа бөлудің тиімді жолдарын қарастырамын. Мұндағы мақсатым оқушылардың бір-біріне деген қарым- қатынасын жақсартып, бірлесіп жұмыс жасау арқылы мәселенің түйінін бірге шешуге ұмтылдыру болды .
"Әлеуметтік сындарлы оқытуды түсіну "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер негізінде жатыр" деген сөзіне сүйене отырып сабағымда жаңа тәсілдер модулі бойынша бірнеше тәсілдерді пайдаланамын. Оның ішінде "Джиксо","Ұқсастықтар мен айырмашылықтар", "Сәйкестендіру"әдістері қарастырылды.
"Адамның ақыл – ойын , қабілетін, шығармашылығын дамыту арқылы оны бақыт жолына жеткізуге болады." –деп Әл-Фарабидің айтқанына сүйене отырып сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулі бойынша оқушылардың ойлау қабілетін арттыру үшін түрлі жұмбақтар мен сөзжұмбақтар , проблемалық ситуациялар сұрақтар беріп отырамын .Нәтижесінде оқушы бойында сыни тұрғыдан ойлаудың бақылау ,талдау,қорытынды және интерпретация сияқты қабілетін дамытамын деп ойлаймын.
Оқытудың тиімді бағасын оқыту мен оқудағы барлық жаңа тәсілдермен тығыз байланыста болғандықтан оқытудағы бірнеше бағалау түрлерін, яғни критерилер және кері байланыс, екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалауды қолданданамын.
Оқушының сандық сауаттылығын арттыру мақсатында АКТ модулі бойынша интербелсенді тақтадан слайдтар, тесттер, интернеттен алынған материалдарды беріп отырамын.
Талантты және дарынды балаларды оқыту модулі бойынша сыныптағы талантты және дарынды балаларды айқындап, оларға ғылыми жұмыстар жазуға бағыт-бағдар беремін.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Химиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3169 |
|
|
|
Орта мерзімді жоспарлау бойынша жазбалары.
Мектептегі тәжірибе кезеңінде "Мұғалімге арналған нұсқаулықта" қарастырылған жеті модульді кіріктіре отырып, 8 сыныптарға орта мерзімді тізбектелген сабақ жоспарын құрдым .
Тізбектелген сабақтарымның тақырыбы:
- Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары
-Негіздер. Негіздердің жіктелуі, алынуы, қасиеттері
- Қышқылдар. Қышқылдардың жіктелуі, алынуы олардың химиялық қасиеттері .
- Тұздардың жіктелуі, алынуы, химиялық қасиеттері және қолданылуы
Сабағымды бастамас бұрын әр сабағымның басында сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін топқа бөлудің тиімді жолдарын қарастырамын. Мұндағы мақсатым оқушылардың бір-біріне деген қарым- қатынасын жақсартып, бірлесіп жұмыс жасау арқылы мәселенің түйінін бірге шешуге ұмтылдыру болды .
"Әлеуметтік сындарлы оқытуды түсіну "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер негізінде жатыр" деген сөзіне сүйене отырып сабағымда жаңа тәсілдер модулі бойынша бірнеше тәсілдерді пайдаланамын. Оның ішінде "Джиксо","Ұқсастықтар мен айырмашылықтар", "Сәйкестендіру"әдістері қарастырылды.
"Адамның ақыл – ойын , қабілетін, шығармашылығын дамыту арқылы оны бақыт жолына жеткізуге болады." –деп Әл-Фарабидің айтқанына сүйене отырып сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модулі бойынша оқушылардың ойлау қабілетін арттыру үшін түрлі жұмбақтар мен сөзжұмбақтар , проблемалық ситуациялар сұрақтар беріп отырамын .Нәтижесінде оқушы бойында сыни тұрғыдан ойлаудың бақылау ,талдау,қорытынды және интерпретация сияқты қабілетін дамытамын деп ойлаймын.
Оқытудың тиімді бағасын оқыту мен оқудағы барлық жаңа тәсілдермен тығыз байланыста болғандықтан оқытудағы бірнеше бағалау түрлерін, яғни критерилер және кері байланыс, екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалауды қолданданамын.
Оқушының сандық сауаттылығын арттыру мақсатында АКТ модулі бойынша интербелсенді тақтадан слайдтар, тесттер, интернеттен алынған материалдарды беріп отырамын.
Талантты және дарынды балаларды оқыту модулі бойынша сыныптағы талантты және дарынды балаларды айқындап, оларға ғылыми жұмыстар жазуға бағыт-бағдар беремін.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Ерментаева Гульмира Нурмаханбетовн
ОҚО, Қазығұрт ауданы, Қаржан жалпы орта мектебі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |