|
|
Қан айналым, қанның түрлері қызметі
Мақсатым: Сабаққа модульдерді енгізе отырып,оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып,білім,білік дағдыларын қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы |
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау |
Бәрін қоса есептегенде |
Негізгі дерек көздері (ресустар) |
№1
Қан айналым, қанның түрлері қызметі
12.10 2012
|
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы қан айналымы,қанның түрлерімен, қызметімен таныстыру |
(сұрақ-жауап) Диалог Ақпараттық-коммуникациялық технологияны (ассоциация, класстер) Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету Топқа бөлу Қалай оқу керектігін үйрену Өзара Топтық Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Формативтік |
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы мүшелермен танысады олардың қызметіне тоқталып талдайды тапсырмаларды дұрыс орындайды. ассоциация құрады
|
Оқушыларды әр тапсырмалары үшін бағаланады. Топта бағалау арқылы формативтік баға қоюды үйрету |
Ашық хат арқылы топқа бөлемін,топ ережесін құрғызамын.Сыныптық ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру Топтарды қадағалаймын Бағалау критерийлерін оқушыларға таратып, олармен бірлесе отыра білімдерін бағалау |
Оқулық Дәптер Стикерлер Маркерлер Интерактивті тақта Көрнекілік |
Орташа мерзімді жоспарлау
Пән:дүниетану 3 – сынып Мұғалімі: Габдуллина Г.К
Сабақтың тақырыбы |
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау |
Бәрін қоса есептегенде
|
Негізгі дерек көздер (ресустар)
|
№2
Тыныс алу мүшелері
17.10 2012
|
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушыларды тыныс алу мүшелерімен таныстыру диалог арқылы тақырыпты түсіндіру
|
(Ассоциация,класстер құрады) Сыни тұрғыдан ойлау (сұрақ – жауап) Диалог Кеспе қағаздар Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау бағалау |
Өткен тақырып бойынша оқушылар пысықтайды Әр мүшелерге тоқталып олардың қызметтері туралы топта талдайды,зерттеу жұмысын толықтырады кеспе қағаздармен жұмыс жүргізіледі |
Бағалау парақшалары таратылады Топтардан сайланған топ басшылары бағалайды критерийлерін талдайды дәлелдейді . |
Сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір -бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын,осы кезде бағыт бағдар беріп отырамын. |
Оқулық Дәптер Маркерлер Стикерлер Бағалау парақшалары
|
Сабақтың тақырыбы |
1.Оқып үйренудің негізгі мақсаттары |
2.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
3 Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау
|
6.Бәрін қоса есептегенде
|
7.Негізгі дерек көздер (ресустар) |
№3
Ас қорыту мүшелері және олардың қызметі
20.10. 2012 |
Қалай оқу керектігін үйрену арқылы асқорыту мүшелері және олардың қызметтерімен таныстыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру |
(сұрақ-жауап) Диалог (ассоциация,БББ кестесі) Сыни тұрғыдан ойлау (Жұптық Топтық) Қалай оқу керектігін үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Мәтінді оқиды БББ кестесі арқылы толтырады мүшелермен таныса отырып тапсырмаларды орындайды сарамандық жаттығуларды, дұрыс істеп және дәлелдейді
|
Үй жұмысын бағалайды Өзара бағалау арқылы фишкалармен бағалау критерийлерін қолдану арқылы әр тапсырмаға формативті баға беріледі қорытыны сумактивті баға қойылады |
Психалогиялық ахуалын бақылау арқылы сабақты бастау Жұпта,топта жұмыстарын әр баланың іс -әрекетін қадағалап, суммативтік баға шығарамын.Топтардың жұмыс жүргізу барысында оқушылардың ісәрекеттерін ой пікірлеріне қосымша мәліметтер бере отырып
|
Дәптер. Оқулық. Стикер Дәптер Маркерлер
|
Сабақтың тақырыбы |
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Оқып үйренудің нәтижесі |
Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау |
Бәрін қоса есептегенде
|
Негізгі дерек көздер (ресустар) |
№ 4
Сезім мүшелері
26.10.2012
|
Сыни тұрғысынан ойлату арқылы сезім мүшелері туралы таныстыру талантты және дарынды балалармен зияткерлік ойлауын дамыту |
(Ассоциация Класстер құр (Сематикалық карта) Сыни тұрғысынан ойлау (схемалар құрғызу) Ақпараттық коммуникациялық технология (сұрақ-жауап) Диалог (деңгейлік тапсырмалар) (Талантты және дарынды) Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
|
Коллаж арқылы тақырыпты ашады тақырыпты оқиды мүшелер туралы ассоциация құрайды сематикалық картаны толтырады,тесттік тапсырмаларды,деңгейлік тапсырмаларды орындап бекітеді сарамандық жұмысты қорытындылайды |
Әр топтан бір-біріне сұрақ-жауап арқылы диалогқа түседі Топта әр тапсырмалар бойынша бағаланады. Крийтерилер талданады топ басшылары тобы туралы қорытынды жасайды |
Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір -бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын,осы кезде бағыт бағдар беріп отырамын. |
Интерактивті тақта оқулық дәптер маркерлер ватман фишкалар көрнекіліктер |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |