|
|
Қобыланды батыр жыры
Сабақ жоспары
Апта 3 |
Күні 16.09.2014 |
Сабақ Әдебиет 6-сынып |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Қобыланды батыр» жыры |
|||||||||
Жалпы мақсаты
|
Сабақтың мақсаты: “Қобыланды батыр” жырының мазмұнына сәйкес талдау жұмыстарын жүргізу, білімдерін тереңдету. Жырындағы асыл сөз айшықтары арқылы ойлау, шығармашылық қабілетін, тіл байлығын дамыту, Оқушыларды туған жерін суюге, эстетикалық сезімін оятуға, ана тілін ардақтауға, халқының тәуелсіздігін сақтауға тәрбиелеу.
|
|||||||||
Оқу нәтижелісі:
|
Жырға талдау жасай алады Кейіпкерлер іс-әрекетіне баға береді |
|||||||||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: |
||||||||||
мұғалім немен айналысады. |
Оқушылар немен айналысады
|
|||||||||
Психалогиялық дайындық Шаттық шеңбер
Топқа бөлу: Асықтар арқылы топқа бөлу
Қызығушылықты ояту Сөзжұмбақ шешу. «Қобыланды»(Тақырыпты ашады)
Мағынаны тану 1.Фильм көрсету 2.АҚТ « Блум» таксономиясы
3.Топтық жұмыс «Зерттеңіз» 1-топ: «Батырлыр жыры» сөзін топтастыру 2-топ: Мазмұндау жоспарын жазады 3-ттоп: Кейіпкерлерді анықтайды
4.«Суреттеңіз» Жұптық жұмыс 1. Жырдағы әйел бейнесі туралы айтыңыз 2.Жырдан Қобыландыны суреттеуді тауып оқыңыз
« Дәптермен жұмыс» Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс
Сергіту сәті
Жеке жұмыс Жас ерекшелігі
Білімді бекіту: топтық жұмыс 1-топ: Батыр 2-топ: Қобыланды 3-топ: Тайбурыл Үйге тапсырма Бағалау Рефлексия: Дереккөздер және жабдықтар: Оқулық,бейнебаян, стикерлар, маркер,т.б. |
Оқушылар ынтымақтастық атмосферасын құрады Шаттық шеңберде тұрып бір-біріне тілектер білдіреді
Қалташадан асық алу арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді. Оқушылар интерактивті тақтада берілген сөзжұмбақты шешу арқылы тақырыпты өздері ашады 1.Дарынды оқушының даярлап әкелген бейне баянды көріп өткен сабақты еске түсіреді Кестелік талдау орындайды
Оқушылар берілген тапсырмалар ретін орындайды
Өз ойларын жазады Оқиға желісіне баяндайды Кесте толтырады «Т» кестесі
1. Әйел бейнесі бойынша жұптық жұмыс жазады 2. Жырдан үзінді оқиды
1.Ерлік, батырлық туралы 5 мақал – мәтел жазады
Бейнебаян арқылы сергіту сәтін жасайды
Жырдан қанатты сөздерді теріп жазу. Біреуінің мағынасын ауызша айту Топ бойынша ортақ жазып, әр топтан бір оқушы шығып оқиды
« Ер қанаты – ат» шығарма жазу « Бағалау ағашы» арқылы оқушылар өздерін-өзі бағалайды «Сөйлемді толықтыр...» - Мен түсіндім....... - Мені таңқалдырды.....
- Маған өте ұнады..... - Маған ұнамады..... |
|||||||||
Дереккөздер және жабдықтар: Оқулық,термометрлер, Смайликер,стикерлар, |
||||||||||
Сабақты бағалау |
топ басшысының бағалауы, (бағалау парағы) Сабақтың соңында топ басшысы бағалау парағана қойылған бағалары жөнінде айтып өтеді. |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |