|
|
Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған оқулық
Қысқа мерзімді жоспар
Шанбаева Асем Сабеновна
Күні 26.09.2014
|
Информатика |
5 а-сынып |
|||
Сілтемелер |
Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған оқулық |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері |
||||
Жалпы мақсаттар |
Білімділік: ақпарат саны түсінігін енгізу, ақпараттың өлшем бірліктерімен таныстыру, ақпарат санын анықтау дағдыларын қалыптастыру Дамытушылық: компьютерде ақпаратты өлшеу тәсілдерін, «БИТ», «БАЙТ» ұғымдарын, ақпараттың көлемін екілік жүйеде өлшеу, ақпараттың өлшем бірліктерін білуді дамыту Тәрбиелілік: ой толғанысқа, мәтіндік ақпарат санын анықтауға, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірілігіне ауыстыруға тәрбиелеу |
||||
Оқушылар үшін оқыту нәтижелері |
- оқушыладың ізденіс нәтижесі анықталады - өздігінен бағалау қабілеттері анықталады - алған материалдарды тиянақтай алады - өздігінен ой қорытады |
||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар |
- тақырыпты жан-жақты іздейді - сыни көзқарасы қалыптасады - топтық жұмысқа әр оқушының өз ойы сақталады |
||||
Күтілетін нәтиже |
- дәлелді пікірлерімен бөлісе алады - өз бетінше ақпараттың өлшем бірліктерін ауыстыруға ойлау дағдылары қалыптасады |
||||
Көрнекілік |
АКТ, топтың алтын ережесі, INSERT әдісі НЕ білемін? НЕ білдім? НЕ білгім келеді? Рефлексия, кері байланыс |
||||
Дерек көздері |
«Информатика негіздері» журналы |
||||
Тапсырмалар |
1. Топтық жұмыс
|
||||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының әрекеті: |
|||||
Мұғалім әрекеті -жұпқа бөлу -жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру - ынтымақтамтастық атмосферасын қалыптастыру Топтық жұмыс
|
Оқушы әрекеті -тапсырмаларды жеке-жеке орындау -жұпта әр баланың ойы құнды екенін ұғыну -тренинг барысында толық қатысу
Топтық жұмыс
|
||||
І.. Жұпқа бөлу (1 мин) асықтарды таңда ІІ. Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу (2 мин) |
|||||
І. Үй тапсырмасын сұрау (3 мин) Қайталау, еске түсіру |
|||||
Модульдер 1.АКТ 2. Сыни тұрғыдан ойлау 3.Білім беруді және оқуды бағалау 4.Жаңа тәсілдер, әңгімелесу |
Мұғалімнің әрекеті Салтанатты түрде тапсырылған тапсырманы сұрайды және сұрақ-жауап арқылы диалогқа түседі, оқыту мен оқудағы жаңаша әдіс - тәсілдерді іске асырады |
Оқушы әрекеті Мұғалімнің бағытымен берілген тапсырмаларды жан-жақты, сыни тұрғыдан ойлана отырып орындайды, топта әр баланың ойы құнды екенін ұғына біледі Жұпта белсенділік таныта біледі
|
|||
Бағалау крийтерилері: |
Сабақтың соңында кері байланыс рефлексия жасайды Оқушылардың сабақта танытқан белсенділіктеріне қарай бағалайды |
-бағалау критерийлерін құрастырады -жұптар бір-біріне екі жұлдыз, бір тілек айтады |
|||
Келесі тапсырма |
Компьютер – әмбебап есептеуіш машина |
Эссе жазып келу |
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |