Алматы облысы, Қаратал ауданы,
С.И.Морозов атындағы №51 ОМГ-ның
информатика пәні мұғалімі
Мухатаева Назира Далибековна, 1 деңгей
5 «А» сыныбыӨткізілген күні 18.09.2014ж
Сабақтақырыбы: Ақпарат көлемі және оның өлшем бірлігі
Жалпы мақсат пен міндеттері Ақпараттың өлшем бірліктерімен таныстыру, мәліметтердің ақпараттық көлемін анықтайтын есептерді шығаруды, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірлігіне ауыстыруды үйрету. Сын тұрғысынан ойлауын дамыту, алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу дағдыларын, ақпараттық мәдениетін қалыптастыру.
Оқытунәтижесі: Жұмыс орнын ұйымдастыра алады. Ақпараттың өлшем бірліктерін, ақпарат көлемін есептеуді, ақпарат өлшемін кішіден үлкенге және керісінше үлкеннен кішіге ауыстыру алгоритмін біледі, ізденімпаздыққа, жаңашылдыққа ұмтылады.
Ресурстар: Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,-«Информатика 5 сынып» оқулығы, Астана:АрманПВ, 2013ж. Презентация «Ақпараттың өлшем бірліктері»
Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, СТО, АКТ – ны пайдалану, диалог, дарынды және талантты балалармен жұмыс, бағалау.
Құрал-жабдықтар: проектор, мультимедиапрезентация (көзге арналған сергітужаттығулары), ДК, топтарға арналған тапсырмалар, деңгейлік тапсырмалар, дәптер, оқулық, стикер, түрлі-түсті маркерлер мен постерлер.
Мұғалім жазбасы:
Мұғалім оқушылар қызметін үйлестіруші, бағыттаушы, кеңесші, топ жұмыстарын бақылаушы, қажет болған жағдайда енжар, селқос оқушыға сабаққа қатысуға көмек беруші.
Мұғалім әрекеті Оқушыәрекеті
1. Ұйымдастыру.(2 мин)
Амандасу «Бір қолмен амандасу», коллаборативті орта құру.Топқа бөлу үшін «Фото суреттің қиындыларын құрастыру» (ноутбук, ДК, планшет). Топ ережесін құру
1.Оқушылар тренингке белсенді, көңілді қатысады.
Топқа бөлу тренингке оқушылар жарысып, бірігіп құрастырды. Оқушылар топ ережесін құру кезінде ойланып өз ұсыныстарын айтады
2. Өткен сабақ бойынша білімдерін тексеру. Кумулятивті әңгіме.(4 мин)
Мұғалімоқушыларға сұрақтар қояды:
1. Адам ақпаратпен не істей алады?
2. Ақпаратты адам қалай сақтайды?
3. Ақпараттарды қайда сақтауға болады?
Смайликтер арқылы формативті бағалау. 2. Оқушылар сұрақтарға жауап береді:
1. Сақтайды, өңдейді, қабылдайды, бере алады.
2. Адам ақпаратты «Сыртқы сақтау құрылғыларында» сақтай алады. (қойын дәптерінде, флешкаларда, дискілерде т.б).
3. Электронды құрылғыларда.(СD, DVD дискілерде, флешкаларда)
Дұрыс жауаптарға смайликтер алады.
3. Білімді өзектендіру.Тақырыпты ашу. (6мин)
1.Оқушылардың сабақта жасаған « Ақпарат сақтаудың түрлері» тақырыбы бойынша жасаған жобаларындағы ақпаратты сақтаудың түрлі әдістерін көрсету арқылы жаңа сабақты бастаймын.
2.Сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.
3.Оқушылар алдына мәселе тудырамын: математика пәнінен беретін әріптесім менен көмек сұрады. Ол сабақ тақырыбына байланысты бейнесабақты бір флешкадан екінші флешкаға көшіре алмағанын отырғанын айтты. Қалай ойлайсыздар неге? Яғни ақпаратты өлшеу керек шығар?
4.Сұрақ қоямын: балалар сендер ақпаратты қалай өлшеуге болатынын білесіңдер ме, қандай өлшем бірліктерін білесіңдер?
3. Оқушылар осы материалдарды көре отырып, мәселенің шешу жолдарын айтады.
Ақпарат флешкаға сыймайды, флешкада орын аз. Көлемі үлкен флешка алу керек немесе дискіге жазуға болады....
Байт, гигабайт, мегабайт….
Дәптерге сабақ тақырыбын жазады. Оқушылармен бірге сабақ мақсаты мен міндеттері анықталады
4. Мағынаны тану.(8 мин)
Презентация көрсете отырып жаңа сабақтың түйінді идеяларын түсіндіремін
4. Оқушылар жаңа түсініктерді дәптерге жазып алады..
5. Тақырыпты бекіту. (15 мин)
- Топтар бойынша жұмыс жасау ұсынылады.
1. Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
І топ:
Компьютерде сақталған ақпараттың көлемін қарап шығу. Пуск - компьютер таңдаймыз. Терезеніңсвойствосынқарапшығамыз. Дискідетолғанжәне бос орындардыңкөлемінсалыстыру
ІІ топ:
Компьютерде документы бумасынашып, 1 гбкөлемдіфлешкағақандайфайлдардыңсиятынынанықтау
ІІІ топ:
«Ақпараттысақтауға, жеткізугежәнеөңдеугеболады» мәтінінтеріп, қанша символ бар екенінанықтаңдар.
Сыни ойлауын дамыту.
2. Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар:
1) Ақпараттың өлшем бірліктерін атаңдар.
2) Байт кб - тан, кб мб - тан, мбгб - тан қанша шамаға кем?
3) 1 байтта неше бит бар?
4) «Кездесу қыркүйек айына тағайындалды» деген хабарламада қанша көлемді ақпарат бар?
5) "Алақай! Жазғыдемалысаяқталды!" хабарламасыныңақпараттықкөлемінөлшеңдер
- Жауаптарды «Табыс критерийлері» стратегиясы бойынша құрылған жауап парағына жазып отыру керек.
- Мұғалім ауызша жауаптары үшін алған смайликтер бойынша оқушылардың алған балдарын тақтаға жазып қояды.
- Топтар жұмысына қорытынды жасалады.
Топтар (1 қосымша) тапсырмасын алады. Топ спикерлері орындалған жұмыстарды қорғайды. Топ мүшелері сұрақтар қояды, хатшы мұғалім рөлінде болып,топтарға балдарын қойып отырады.
Бірінші тапсырма бойынша топтар бірін-бірі бағалайды
Екінші тапсырма бойынша өз-өздерін бағалайды
Критерийлер кестесі
Сабақ кезеңдері Смайликтер саны Балдары
1 Өткен сабақты сұрау
2 Тақырыпты ашу
3 Мағынаны тану
4 Тақырыпты бекіту
5 Жеке жұмыс
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Информатикадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4701 |
|
|
|
Ақпарат көлемі және оның өлшем бірлігі
С.И.Морозов атындағы №51 ОМГ-ның
информатика пәні мұғалімі
Мухатаева Назира Далибековна, 1 деңгей
5 «А» сыныбыӨткізілген күні 18.09.2014ж
Сабақтақырыбы: Ақпарат көлемі және оның өлшем бірлігі
Жалпы мақсат пен міндеттері Ақпараттың өлшем бірліктерімен таныстыру, мәліметтердің ақпараттық көлемін анықтайтын есептерді шығаруды, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірлігіне ауыстыруды үйрету. Сын тұрғысынан ойлауын дамыту, алған теориялық білімдерін практикада қолдана білу дағдыларын, ақпараттық мәдениетін қалыптастыру.
Оқытунәтижесі: Жұмыс орнын ұйымдастыра алады. Ақпараттың өлшем бірліктерін, ақпарат көлемін есептеуді, ақпарат өлшемін кішіден үлкенге және керісінше үлкеннен кішіге ауыстыру алгоритмін біледі, ізденімпаздыққа, жаңашылдыққа ұмтылады.
Ресурстар: Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов,-«Информатика 5 сынып» оқулығы, Астана:АрманПВ, 2013ж. Презентация «Ақпараттың өлшем бірліктері»
Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс, СТО, АКТ – ны пайдалану, диалог, дарынды және талантты балалармен жұмыс, бағалау.
Құрал-жабдықтар: проектор, мультимедиапрезентация (көзге арналған сергітужаттығулары), ДК, топтарға арналған тапсырмалар, деңгейлік тапсырмалар, дәптер, оқулық, стикер, түрлі-түсті маркерлер мен постерлер.
Мұғалім жазбасы:
Мұғалім оқушылар қызметін үйлестіруші, бағыттаушы, кеңесші, топ жұмыстарын бақылаушы, қажет болған жағдайда енжар, селқос оқушыға сабаққа қатысуға көмек беруші.
Мұғалім әрекеті Оқушыәрекеті
1. Ұйымдастыру.(2 мин)
Амандасу «Бір қолмен амандасу», коллаборативті орта құру.Топқа бөлу үшін «Фото суреттің қиындыларын құрастыру» (ноутбук, ДК, планшет). Топ ережесін құру
1.Оқушылар тренингке белсенді, көңілді қатысады.
Топқа бөлу тренингке оқушылар жарысып, бірігіп құрастырды. Оқушылар топ ережесін құру кезінде ойланып өз ұсыныстарын айтады
2. Өткен сабақ бойынша білімдерін тексеру. Кумулятивті әңгіме.(4 мин)
Мұғалімоқушыларға сұрақтар қояды:
1. Адам ақпаратпен не істей алады?
2. Ақпаратты адам қалай сақтайды?
3. Ақпараттарды қайда сақтауға болады?
Смайликтер арқылы формативті бағалау. 2. Оқушылар сұрақтарға жауап береді:
1. Сақтайды, өңдейді, қабылдайды, бере алады.
2. Адам ақпаратты «Сыртқы сақтау құрылғыларында» сақтай алады. (қойын дәптерінде, флешкаларда, дискілерде т.б).
3. Электронды құрылғыларда.(СD, DVD дискілерде, флешкаларда)
Дұрыс жауаптарға смайликтер алады.
3. Білімді өзектендіру.Тақырыпты ашу. (6мин)
1.Оқушылардың сабақта жасаған « Ақпарат сақтаудың түрлері» тақырыбы бойынша жасаған жобаларындағы ақпаратты сақтаудың түрлі әдістерін көрсету арқылы жаңа сабақты бастаймын.
2.Сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.
3.Оқушылар алдына мәселе тудырамын: математика пәнінен беретін әріптесім менен көмек сұрады. Ол сабақ тақырыбына байланысты бейнесабақты бір флешкадан екінші флешкаға көшіре алмағанын отырғанын айтты. Қалай ойлайсыздар неге? Яғни ақпаратты өлшеу керек шығар?
4.Сұрақ қоямын: балалар сендер ақпаратты қалай өлшеуге болатынын білесіңдер ме, қандай өлшем бірліктерін білесіңдер?
3. Оқушылар осы материалдарды көре отырып, мәселенің шешу жолдарын айтады.
Ақпарат флешкаға сыймайды, флешкада орын аз. Көлемі үлкен флешка алу керек немесе дискіге жазуға болады....
Байт, гигабайт, мегабайт….
Дәптерге сабақ тақырыбын жазады. Оқушылармен бірге сабақ мақсаты мен міндеттері анықталады
4. Мағынаны тану.(8 мин)
Презентация көрсете отырып жаңа сабақтың түйінді идеяларын түсіндіремін
4. Оқушылар жаңа түсініктерді дәптерге жазып алады..
5. Тақырыпты бекіту. (15 мин)
- Топтар бойынша жұмыс жасау ұсынылады.
1. Дарындылық, жас ерекшеліктеріне сай деңгейлік тапсырмалар
І топ:
Компьютерде сақталған ақпараттың көлемін қарап шығу. Пуск - компьютер таңдаймыз. Терезеніңсвойствосынқарапшығамыз. Дискідетолғанжәне бос орындардыңкөлемінсалыстыру
ІІ топ:
Компьютерде документы бумасынашып, 1 гбкөлемдіфлешкағақандайфайлдардыңсиятынынанықтау
ІІІ топ:
«Ақпараттысақтауға, жеткізугежәнеөңдеугеболады» мәтінінтеріп, қанша символ бар екенінанықтаңдар.
Сыни ойлауын дамыту.
2. Анықтама тұжырымдайды, ережелерді нақтылайды.
Бақылау сұрақтары мен тапсырмалар:
1) Ақпараттың өлшем бірліктерін атаңдар.
2) Байт кб - тан, кб мб - тан, мбгб - тан қанша шамаға кем?
3) 1 байтта неше бит бар?
4) «Кездесу қыркүйек айына тағайындалды» деген хабарламада қанша көлемді ақпарат бар?
5) "Алақай! Жазғыдемалысаяқталды!" хабарламасыныңақпараттықкөлемінөлшеңдер
- Жауаптарды «Табыс критерийлері» стратегиясы бойынша құрылған жауап парағына жазып отыру керек.
- Мұғалім ауызша жауаптары үшін алған смайликтер бойынша оқушылардың алған балдарын тақтаға жазып қояды.
- Топтар жұмысына қорытынды жасалады.
Топтар (1 қосымша) тапсырмасын алады. Топ спикерлері орындалған жұмыстарды қорғайды. Топ мүшелері сұрақтар қояды, хатшы мұғалім рөлінде болып,топтарға балдарын қойып отырады.
Бірінші тапсырма бойынша топтар бірін-бірі бағалайды
Екінші тапсырма бойынша өз-өздерін бағалайды
Критерийлер кестесі
Сабақ кезеңдері Смайликтер саны Балдары
1 Өткен сабақты сұрау
2 Тақырыпты ашу
3 Мағынаны тану
4 Тақырыпты бекіту
5 Жеке жұмыс
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Мухатаева Назира Далибековна
Үштөбе қаласы №51 ОМГ
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |