|
|
Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Информатика
Сыныбы |
5 «А» |
||
Сабақтың тақырыбы |
Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. |
||
Мақсаты |
Компьютер құрылғыларын және міндеттерін меңгеру
|
||
Күтілетін нәтиже |
А) Компьютер құрылғыларын және міндеттерін біледі Б) Компьютер құрылғыларымен жұмыс жасай алады В) Компьютер құрылғыларын және міндеттерін ажыратады және бағалай алады. |
||
Керекті жабдықтар |
Оқулық, әдістемелік құралдар, бос флипчарттар, интербелсенді тақта, компьютер, планшет, ғаламтор беттері, слайд-шоу т.б. |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Кіріспе 5 мин |
Ұйымдастыру бөлімі Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеп, сабаққа зейіндерін аудару.
«Қар көшкіні» тренинг өткізу Мақсаты: сынып ішінде бір-біріне деген психологиялық ахуал тудыру.
Топтарға бөлу. Ақпаратты қабылдау жолдарымен 3 топқа бөлу.
|
Мұғаліммен амандасады.
Тренингті жасау /Оқушылар шеңберге тұрып, өз есімдерін атап, оған бастапқы әріптен басталатын бір сын есім (эпитет) қосып айту керек. Мысалы, Айнаш өз есіміне ақылды, айбынды, асқақ, айлалы т.б./
Оқушылар бөлініп, отырады. /топқа бөлінгеннен кейін өздеріне берілген сөзге түсініктеме береді/
|
|
Тұсаукесер
Үй тапсырмасына-6 мин
Тұсаукесерге – 2 мин |
1.«Конверт-сұрақ» тәсілі /үй тапсырмасы/ Негізгі ережесі: 2-3 сұрақ жазып, конвертке саламын (оқу мақсатына қарай). Әрбір оқушыда өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындау. Әрқайсысына екі минут беру: оқушы стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға беріледі, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқимын. (аттарын атамастан); кейін сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылатамын. Сұрақтары: І топқа:
ІІ топқа:
ІІІ топқа:
Бағалау
2. «Подкаст» әдісі /тұсаукесер/ Компьютер туралы подкаст көрсетілімін жасау. Кейін оқушыларға сыни тұрғысынан сұрақтар қою, сонымен бірге сұрақ қою техникаларына бойларын үйрету. Подкастты талқылау. |
Алдыңғы сабақта берілген үй тапсырмасы «Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі»
Оқушылар сұрақтарға білгенше жауап береді. Жауаптардың дұрыстығын тексеріп, талқылау қажет.
«Бас бармақ» арқылы өз-өзін бағалау
Түрткі сұрақ, сынақтан өткізу және қайта бағыттау сұрақтардың қойылу техникаларына назар салып, жауап беру. |
|
Негізгі бөлім
Мәтінмен танысу – 7 мин
Топта талқылау – 1 минут
Әр постерге – 2 минут
Постер қорғау – 3 минут
Тәжірибелік жұмысқа – 6 минут
|
Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері.
Оқулықпен жұмыстану ІІ тарау Мәтінмен жұмыс §5,6 31-42 бет
«Айналу бекеті» әдісі Жеке, топтық жұмыстары ұйымдастырылады. /Топтық әңгіме әдісі арқылы топта талқыланады нәтижесінде постерге түсіреді /
І топ: «Компьютер және түрлері» ІІ топ: «Компьютердің негізгі құрылғылары және міндеттері» ІІІ топ: «Компьютер құрылғыларының мүмкіндіктері» Компьютер – күрделі құрылғылардан (микросызбалар) жиын. Ол жұмыс жасау үшін прораммалық жабдықтамалар керек. Компьютердің жұмыс істеуі үшін ең қажетті программа – оның жұмыс қабілеті мен қамтамасыз ететін операциялық жүйе. Компьютер кез-келген есепті шығару үшін қолданылады. Ол деректерді талдау, ақпаратты сандық форматта сақтау, видео және фото материалдарды өңдеу, мәтіндік ақпараттарды құру және түзету, т.б. болуы мүмкін. Алғашқы компьютерлер «компьютер» және «ЭЕМ» атауларында көрініс тапқандай, тек есептеулер үшін жасалып шыққан болатын. Компьютер түрлері: Суперкомпьютерлер арнайы мақсатта немесе нақты тапсырыспен жасалады. Үлкен компьютерлер олар үлкен көлемді ақпаратты сақтауға арналған. Дербес компьютер – ол бір адам басқа компьютерлерден тәуелсіз жеке қолдана алатын компьютер. Үстел үсті компьютер – үйде немесе офисте ең жиі қолданатын компьютер Компьютерлік желілердің орталық торабы болып табылатын үлкен компьютерлерді серверлер деп атайды. Кішкене мөлшерлі ноутбуктерді нетбуктер деп атайды. Компьютердің құрылымы: ДК негізгі үш бөліктен тұрады:
Жүйелік блоктың ішкі құрамы:
Пернетақтаның блоктары:
Индикаторлар – пернетақтаның қандай режимде жұмыс істеп тұрғанын көрсететін кішкене шамдар. (5 сынып информатика оқулығы, авторлары: Е.А.Вьюшкова, Н.В.Параскун, Б.Қ.Әбенов, Арман-ПВ,2013)
Тәжірибелік жұмыс /36 беттегі А,В,С деңгейлерін орындау/
Сергіту сәті |
Бүгінгі күннің жадысын жазып, тақырыпты дәптерлеріне жазады.
Оқулықпен жұмыстанады. /әр топ мәтінмен жеке танысады/
Оқушылар бір-бірлеріне ой тастап диалог құрады. Ғаламтордан тақырыпқа сай материал іздейді. Бірігіп постер жасайды.
Айналу бекеті кезінде әр топтағы постерлерге өз ойларын жалғастырып, жазып кетеді.
Уақыт бойынша әр топ өз постерлерін қорғайды.
Оқушылардың таңдау еріктеріне қарай өздеріңе ұнаған деңгейді орындайды. Көз жаттығуларын жасау. |
|
Қорытынды
Бекітуге – 10 мин
Кері байланыс парақшасын толтыру – 2 мин
Бағалау критерилерін толтыру – 2 мин
|
«Тест» /Бекіту / 37-38 беттегі «Өзіңді тексер!» тесті орындау.
Бағалау
Дарынды және таланты оқушылар үшін кеңейтілген тапсырмалар (Сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту)
Үйге тапсырма §5,6 Тақырыпты оқу және реферат жазу
«Үш өлшемді күнделік» /Керібайланыс/
Бағалау
Сабақты аяқтау
|
Оқушылар берілген тест тапсырмаларын орындайды.
Бүгінгі сабақ бойынша өз-өзін бағдаршам арқылы бағалайды.
Күнделіктеріне жазып алады.
Сабақ бойынша өз ойларын, қорытындыларын «Үш өлшемді күнделік» керібайланыс парақшасын толтырады.
Бағалау критерий парақшаларына бағаларын толықтырып түсіреді. |
|
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |