|
|
Үш таңбалы сандар. Ауызша қосу және азайту тәсілдері.
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Үш таңбалы сандар. Ауызша қосу және азайту тәсілдері. |
|||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
Қалдықты табуға арналған өзара кері есептерді құруды және шешуді қайталау. Үш таңбалы сандар және сәйкес шамаларды қосу мен азайтуды қайталау. Көпбұрыштар мен бұрыштардың ұқсастығын және айырмашылығын тағайындау. |
|||||||||||||||||||||
Оқу нәтижелері |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақ типі |
Аралас сабақ |
|||||||||||||||||||||
Әдістер |
Сұрақ-жауап, түсіндіру, тірек схемасымен жұмыс әдісі,проблемалық оқыту әдісі
|
|||||||||||||||||||||
Көрнекілігі |
Плакат, слайдтар, оқулық,ватман, маркер, қима қағаздар
|
|||||||||||||||||||||
Жаттығулар |
|
|||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері Уақытты меңгеру |
5-8 минут |
|||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
Ұйымдастыру
Топқа бөлу |
Психологиялық ахуал Топтар: І топ: «Зерде» Ой арманын кешеміз, Ақылды боп өсеміз. Есепке тұнған әлемнің, Жұмбақ сырын шешеміз. ІІ топ: «Зерек» Мақсатымыз –білім алу, Міндетіміз –еңбектену Жеңіске қолды жеткізу
ІІІ топ: «Достық» Шаршы алаңда мүдірмеу, Көп ойланып кідірмеу
|
Оқушылар бәрі қосылып қимылдар арқылы бейнелейді |
Слайд, оқушылар |
|||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа дайындық |
«Арифметикалық диктант» ойыны Сандарды жазыңдар.: 46,68,39,30. Бірліктердің астын бір, ал ондықтардың астын екі сызықпен сызыңдар. 39, 68, 999 сандарынан кейін келетін сандарды жазыңдар. 500,300,900 сандарының тікелей алдында келетін сандарды жазыңдар. Диалогтік оқыту тірек-схема, деңгейлік-саралап оқыту әдісі АКТ қолдану |
Оқушылар ауызша айтылған мысалдарды жазып шығады. |
Интерактивті тақта,
|
|||||||||||||||||||
«Есіңе сақта!» |
1 дм = 10 см 1 км=1000 м |
Оқушылар 2-сыныпта өтілген материалдарды естеріне түсіреді |
Оқулық |
|||||||||||||||||||
Математикалық эстафета |
№1 есепті шығару 300+200 250+300 240+90 500-200 550-300 330-90 1000-700 550-250 1000-300 |
Әр топ өздеріне берілген есептерді шығару |
Оқулық |
|||||||||||||||||||
Сергіту сәті.
|
Дөңгеленіп тұрамыз, |
Оқушылар сергіту сәтін қимылдар арқылы көрсетеді |
музыка |
|||||||||||||||||||
Жаз және тексер: |
200бен 80-нің қосындысы 60 пен 70-тің қосындысынан артық; 200 бен 60-тың айырмасы 70 пен 90-ның қосындысынан кем; 500 бен 50-дің қосындысы 80 мен 80-нің қосындысынан артық. |
Ерілген теңдіктерді, теңсіздіктерді жазып көрсетеді. |
Оқулық |
|||||||||||||||||||
Есептер құпиясы
|
Есеп шартын,сұрағын,шешуін,жауабын құрады,салыстырады,дәлелдейді |
№3 есепті оқушылар шығарады |
Оқулық |
|||||||||||||||||||
Қызықты квадраттар |
5+8+13=26 15+5=20 26-20=6 15+8=23 26-3=3 6+8=14 26-14= 12 12+5=17 26-17= 9 13+6=19 26-19=7
|
|
Сиқырлы квадраттар |
|||||||||||||||||||
№4
|
Фигуралардың нөмірлерін теріп жаз:
|
Оқулықтағы берілген атауларға қарай топтастырады |
Оқулық |
|||||||||||||||||||
Теңдеу құр және оны шеш: |
1-топ: Х-пен 200-дің қосындысы 500-ге тең; 2-топ: у-пен 200-дің айырмасы 800-ге тең; 3-топ: В-мен 300-дің қосындысы 700-ге тең. |
Топтар өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. |
Оқулық |
|||||||||||||||||||
Деңгейлік тапсырмалар
|
Суретте қанша үшбұрыш бар? 10
|
Оқушылар логикалық тапсырмаларды орындайды |
Суреттер |
|||||||||||||||||||
Рефлексия |
Әсер еткен жері? Неліктен? Пікіріңіз?
|
Оқушылармен кері байланыс жасау арқылы бүгінгі сабақтан ұққандарын өз ойларын жазу
|
Стикер, маркер |
|||||||||||||||||||
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатынасқан оқушыларды мадақтау. Жұлдызшалар тарату
|
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы Оқушыларды формативті бағалау. |
Интерактивті тақта
Бағалау бетшесі
|
|||||||||||||||||||
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
История открытые уроки по истории |
Педагогика открытые уроки по педагогике |
Биология открытые уроки по биологии |
Информатика открытые уроки по информатике |
Математика открытые уроки по математике |
Физика открытые уроки по физике |
Химия открытые уроки по химии |
Разное открытые уроки |
География Открытые уроки по географии |
русский язык |