Ойын – мектеп жасына дейінгі балалар іс-әрекеттерінің негізгі түрі
Қазақ халқының ұлы ойшылы Абай Құнанбаев: «Ойын ойнап, ән салмай, өсер бала бола ма?», — деп айтқандай, баланың өмірінде ойын ерекше орын алады. Мектеп жасына дейінгі балалардың зейіні тұрақсыз болады. Оларды біркелкі жұмыс тез жалықтырады. Сондықтан олардың зейінін үнемі қажетті бағытқа аудару үшін ойын түрінде жүргізу қажет. Өйткені ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде алған білімді ойынмен тиянақтау білімнің беріктігіне негіз
Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 6896 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 20-05-2014, 15:57
|
Пікірлер (0)
|
Тақырыбы: «Кім тапқыр?»
Мақсаты: оқушылардың математика пәніне қызығушылығын арттыру,
танымдық қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту
Көрнекілігі: Н.Ә.Назарбаев сөздері жазылған плакаттар
Өтілу барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
А) Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу
Б) жүргізуші сайлап алу |
Құтты болсын, Наурыз!
Мақсаты: Оқушыларға Наурыз тойының ерекшелігін,табиғат пен адамның байланысын, аңғарту, қазақша жаңа жылдың келу салтанатын түсінікті, баланың жас ерекшеліктеріне сай,әрі өздерін қатыстыра отырып түсіндіру
Түрі: ертеңгілік
Көрнекіліктері: «Наурыз –жыл басы» атты альбом, нақыл сөздер,Ш.Құдайбердиевтің портреті және т.б.
Іс-шараның өтілу барысы:
1.Кіріспе сөз. |
Инновациялық технологиямен оқыту заман талабыҚазіргі кезде егемен елімізде білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Бұлоқу-тәрбиеүрдісіндегіелеуліөзгерістергебайланыстыболыпотыр. Себебі, білім беру парадигмасыөзгерді, білімберудіңмазмұныжаңарып, жаңакөзқарас, жаңашақарым-қатынаспайдаболуда.
Келер ұрпаққақоғамталабынасайтәрбие мен білімберудемұғалімдердіңинновациялықіс-әрекетініңғылыми-педагогикалықнегіздерінмеңгеруімаңыздымәселелердіңбірі. Өйткені, жаңапедагогикалықтехнологиянымеңгеругеоқытушылардыдаярлау – олардыкәсібибілімінкөтеругедайындауаспектісініңбіріжәнепедагогтыңжекетұлғасынқалыптастырудыңүрдісіндегііс-әрекеттіңнәтижесіболыптабылады. |
Сабақтың тақырыбы: Алғашқы адам
Сабақтың мақсаты: Ата-бабаларымыздың қалай өмір сүргенін және біздің заманымыздың ерекшеліктерін айқындау
Сабақтың нәтежиесі: Ежелгі адамдардың өмірі мен қазіргі адам трішілігінің едәуір айырмашылығын салыстырады.
Сабақта қолданылатын әдістер: «Топтастыру» Блум таксономиясы «Көрме» әдісі. Т-кестесі. Кері байланыс Сабақтың барысы:
Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Қолданылған ресурстар
Кіріспе
2мин |
Сабақтың тақырыбы: Адамды адам еткен еңбек
Сабақтың мақсаты: «Адамды адам еткен еңбек» деген ұғымның мағынасын ашу
Сабақтың нәтежиесі: Адамның табиғатпен тығыз байланысын ұғынады. Еңбектің арқасында ойлаған мақсатқа жететініне көз жеткізеді.
Сабақта қолданылған әдістер: Блум таксономиясы. «Миға шабуыл»,«Топтастыру», «Маршрут» әдісі, Кері байланыс.
Сабақтың барысы:
Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Қолданылған ресурстар
Кіріспе
2мин |
Сабақтың тақырыбы Ф. Оңғарсынова «Оюлар»
Сабақтың мақсаты Ақын жайлы білетін мәліметтерді тыңдай отырып жаңа мағұлматтар алуына жағдай туғызу. Ұялы телефоннан Фаризаға арналған Мұқағали өлеңін тыңдату. Ақын портреттін тақтаға іліп оқушылардың өздеріне тақырыпты аштырту. Бірнеше оюдың үлгілерін көрсетіп сұрақ-жауап алып оюлар туралы мәлімет беру.Ақын өлеңін мәнерлеп оқыта отырып поэзия құдіретін сезіндіру
Сілтеме 5-сынып Әдебиет оқулығы «Қазақ тілі мен Әдебиет »журналы 2005ж журналы 2005ж №9 37-бет «Мұғалімге арналған Нұсқаулық» |
|
Үшбәйтерек атты оқушылар конференциясы
Шараның мақсаты:
Білімділік: ұлағатты адамдардың өмірімен шығармашылық жолын оқушыларға таныстыру, азаматтық тұлғасын таныту.
Дамытушылық: мәнерлеп оқу, ауызша сөйлеу, көпшілік алдында сөйлей білу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шығармашылық жұмыс істеуге, мәнерлеп оқуға, өздігінен қорытынды шығаруға, іздемпаздыққа үйрету.
Тәрбиелік: оқушыларды биік адамгершілікке, елжандыққа баулу. Оларды елінің тарихын біліп, болашағына еңбек етулеріне шақыру.
Көрнекілігі: І. Жансүгіров, С.Сейфуллин, Б. Майлиннің портреті, ақын жазушылардың шығармалар жинағы, техникалық құралдар, викториналық сұрақтар, интерактивті тақта, презентациялар, музыка, реквизиттер
Әдіс-тәсілдері: мәнерлеп оқу, әңгімелеу, көрініс, викториналық сұрақтар |
Сабақтың тақырыбы: Қазақ сазгерлері
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға қазақ халқының атақты сазгерлерімен олардың шығармалары туралы мағлұмат беру;
Дамытушылық: қазақ тілінде сөйлеу, жазу дағдыларын дамыту;
Тәрбиелік: қазақ музыкасына деген қызығушылығын арттыру, сүйіспеншілігін күшейту; өнерді сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Пәнаралық байланыс: музыка, тарих
Сабақтың әдіс-тәсілдері: мәтінмен жұмыс, сұрақ-жауап, проблемалық тапсырмалар
Сабақта қолданатын технология: интерактивті оқыту технологиясы
Көрнекілігі: электрондық оқулық, ноутбуктар, слайдтар, үнтаспадағы күйлер, интерактивті тақта
Сабақтың барысы: |