Сабақтың тақырыбы: Оқыту процесінің заңдылықтары және принциптері. Оқыту процесінің мақсаттылығы, ғылымилығы, саналық пен белсенділік принципі.
Сабақтың типі: Жаңа білім білік дағдыны игерту.
Сабақтың мақсаты: Студенттерге принцип ұғымының мәнін,
оқыту процесінің принциптерін, олардың
оқыту процесінде алатын орны туралы түсінік беру.
Сабақтың міндеттері:
Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 35436 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 20-05-2014, 12:27
|
Пікірлер (0)
|
Сабақтың тақырыбы: Тәрбие үрдісінің заңдылықтары мен негізгі принциптері. Өзін-өзі тәрбиелеу.Сабақтың типі: Білім, іскерлік, дағдыны қалыптастыру.
Сабақтың мақсаты: Студенттерге үздіксіз білім беру жүйесіндегі
тәрбие үрдісінің заңдылықтары мен негізгі принциптерін
анықтауға машықтандыру. |
Психологиялық тренингтерді ұйымдастыру туралыТренинг – білімді дамыту немесе адамды оқытуда жоспарланған жағдайға жүйелі күш салу арқылы орындау. Жұмыс жағдайында тренинг адамның бір немесе бірнеше әрекет түрлерін нәтижелі орындауынан білім мен дағдыны меңгеру мүмкіншілігіне бағытталады. Тренингтік жаттығулар кейбір жағдайларда тұлғалық өзгеруге түрткі қызметін атқарады. Өзіндік сана тұлғаның даму процесін жанама түрде және мазмұндау арқылы қарым-қатынас үйлесімділігін орнатып және қарым-қатынастағы қиындықтардың себебін ұғыну динамикасына ықпал жасайды. Тренинг барысында мынандай жағдайларға да дайын болуы тиіс, олар: ыза, қатты дауыс, дөрекілік, өзімшілдік, қатыспаушылық, қажетсіз күлкі, ынтасыздық, шыдамсыздық немесе «сөзге керісу», қажетсіз сөзге араласу; тыныштық, селсоқтық; қылжақтық және т.б. |
Сабақтың тақырыбы: Пушкин А. С. "Балықшы мен балық" (Ертегі)Сабақтың мақсаты: 1) Оқушыларды А. С. Пушкиннің «Балықшы мен балық» ертегісінің мазмұнымен таныстыру. 2) Қарама - қарсымінездіадамдардыталдауарқылыкейіпкербейнесінүлгіету. Оқушылардыңоқу мен жазуарқылы сын тұрғысынанойлауын, естесақтау, салыстыру, шығармашылыққабілеттеріндамыту. 3) Жақсы мен жамандыажыратабілуге, әрнәрсеніңқанағатыболатынынұқтыру, адамгершіліккетәрбиелеу. |
Тақырыбы: «Мысығым менің керемет»Мақсаты: Үй жануары-мысықпен таныстыру. Оның қимыл-іс әрекетін,пайдасы жайында түсінік беру,үй жануарларымен мейірімді болуға тәрбиелеу,айналадағы қоршаған ортаны сезінуге және табиғатты қорғауға ынталану мақсатында көзделеді.
Көрнекілік: Үй жануарлардың суреті,мысықтың суреті,себеттегі жептер,тышқан мен мысықтың атрибуттары.
Методикалық әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап,сахналау,жұмбақ
Сабақ барысы: |
Тақырыбы :«Саңырауқұлақ саясында»
Мақсаты: Бағдарлама бойынша берілген ертегілердің мазмұнын пысықтау.Есте сақтау қаблетін жетілдіру.Берілген тапсырмалар бойынша балалардың ақыл ойын,қиялын дамыту. Көрнекіліктер: Аттрибуттар,атрибут киімдер,жұмбақтар,алдыңғы сабақта өткен ертегілердің суреттері.Сабақтың әдіс-тәсілдері,сұрақ-жауап,жаттау,жұмбақ. |
Тақырыбы: Тәуелсіздігім-мерейім!Мақсаты: Қазақстан Республикасының тәуелсіздік күні мерекесі туралы түсінік беру.Өз Отаның,туған жерін сүюге,құрметтеуге тәрбиелеу, патриоттық сезімдерін қалыптастыру. |
Ата-ананың қадіріАна-дүниедегі ең мейірімді ең асыл жан.Ана-таусылмас жігер,өшпейтін сезім.Міне,мен ананың болмысын осылай сипаттаймын.Аяулы ананың басты мақсаты бауыр еті баласының биік белесті бағындырып,ел қатарлы азамат болуы.Ата-ана өз перзенті үшін,түн ұйқысын төрт бөліп,күндіз күлкі,түндіз ұйқы көрмесе де оның жанын бір ғана «балам»деген сөз жылыта қояды.Ал,біз ата-ананың осы бақытын бағалап жүрміз бе? |
Мұқағали МақатаевқаҚиындық бар,сан қатер де,сан уайым, Кездеседі дүниенің қарасы мен ағында. Мұқағали өлмек емес ағайын, Артында зор поэзиясы барында. |
Сабақтың тақырыбы: Ш.Құдайбердіұлының «Қалқаман - Мамыр» поэмасының басты кейіпкерлері.Мақсаты:
1.Білімділік: Поэманың тақырыбы мен идеясын , көркемдік ерекшелігін таныту, кейіпкерлер бейнесін жан-жақты ашу;
2. Дамытушылық: Поэманы мәнерлеп оқу, талдау арқылы оқушылардың сөйлеу мәдениеті мен ой жүйелілігін дамыту;
3. Тәрбиелік: Жас ұрпақты шыншылдыққа, адалдыққа, адамгершілікке, уәдеге беріктікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас |