«Химиялық типтік есептер» 8 сыныпқа арналған бағдарламаТүсінік хат
Жалпы білім беретін мектептің жоғары сатысында бағдарлы оқыту жаппай енгізілді. Осыған байланысты оқушыларға мектеп қабырғаларында болашақ мамандық бағытын таңдау қажеттілігі туады.
Бағдарлама бойынша 8-сыныпта химия пәніне 2 сағат аптасына бөлінеді. Бұл сағатта есепке теориялық және практикалық сағаттан көп ауыспайды . Ал қазіргі заман талабына сай химия бағдарын таңдаған оқушы теориямен қатар әр түрлі деңгейлі есептерді де тез және тиімді жолдармен шығару білу керек. Соған байланысты 8- сынып оқушыларының жаратылыстану-математикалық бағытының химия бағдарына «Химиялық есептер » |
Химия және экология«Табиғатпен байланыс балаларға тек эстетикалық тәрбие беріп қоймайды, сонымен қатар, баланың бойында адамгершілік көзқарасы дамыйды, дұниетанымы кеңейтіледі және алған әсері толықтырылады»
К.Д. Ушинский
Түсінік хат
Курстың оқыту бағдарламасы 34 сағатқа 10-11-сынып оқушыларына есептелген. Химия пәнінің оқулығының тараулары бойынша негізделген бағдарлама. Бағдарлам |
Металдар химиясыТүсінік хат
«Қайда қарасақ та, қайда көз жіберсек те көретініміз – химия ғажайыптары» - деп ұлы ғалым А.М.Ломоносов айтқандай бізді қоршаған орта химия саласымен тығыз байланысты. Химия шаруашылықтың барлық салаларында, күнделікті тұрмысымызда кеңінен қолданылатындықтан «металдар химиясы» үйірмесінің оқушыларға берері мен үйретері мол.
«Металдар химиясы» үйірмесі зерттеушілік бағыт алады, сондықтан оқушылардың білімдерін іс-жүзінде қолданудың маңызды әдістерімен таныстыруды және оқушылардың қазіргі заман техникасына, өндіріске деген қызығуын дамытуды көздейтін, экологиялық білім беретін қолданбалы курстарға жатады. Сонымен қоса бұл үйірмеде теориялық материалын сәтті игертудің тиімді жолдарының біріне химиядағы типтік есептерді шығару дағдыларын |
Химмиялық есептер шығарудың тиімді тәсілдеріТүсінік хат
Қазіргі оқу бағдарламасына сәйкес жаратылыстану бағыты бойынша химия пәнінен 8- сыныпқа арналған «Химиялық есептер шығарудың тиімді тәсілдері» атты арнайы бағдарлы курстың жоспарын ұсынып отырмын.
Аптасына 1 сағатқа, жылына 34 сағатқа есептеліп жасалған.
Химияны оқып-үйренгенде жаттығулар орындау мен есептер шығарудың алған теориялық білімді бекітіп, проблемалық жағдайларда оқушыларды шығар |
Сабақтың тақырыбы: Атом құрылысы. Атом ядросының құрылысы. ИзотоптарСабақтың мақсаты: а) Білімділік мақсаты.
Атом құрылысы жайлы білімді нақтылау. Атом қабаттарына электрондарды толтыру заңдылығы, электрондық деңгейлер, олардың периодқа байланысты екенін түсіндіру.
ә) Дамытушылық мақсаты.
Материя құрылымдағы ортақ заңдылықтар туралы мағлұматтар бере отырып оқушылардың ой - өрісін дамыту. |
Тақырыбы: Кальций және оның қосылыстарыМақсаты:
1) Периодтық жүйедегі орны бойынша сілтілік жер металы кальцийге сипаттама беру;
2) Кальций және оның қосылыстарының табиғатта кездесуі, физикалық, химиялық қасиеттері, биологиялық маңызы, қолданылуы туралы оқушылардың түсініктерін кеңейтіп, теориялық білімдерін практикамен ұштастыру арқылы пәнге деген қызығушылығын, таным белсенділігін, ойлау қабілеттерін арттыру;
3)Қауіпсіздік техникасының ережелерін басшылыққа ала отырып, оқушы |
Сабақтың тақырыбы: Д.И. Менделеевтің периодтық заңының және химиялық элементтердің периодтық жүйесінің маңызыСабақтың мақсаты:
Білімділік: Периодтық жүйе мен периодтық заңның құрылымын теориялық негіздеу;
Тәрбиелік :Элементтер қасиеттерінің периодты өзгеруінің себептері туралы білімді тереңдету; период нөмірі, топ нөмірі, элемент туыстары түсініктерінің физикалық мәні туралы оқушылар білімін тереңдету; оқушылардың элементтердің периодтық заңы мен периодтық жүйесі туралы білімін жүйелеу мәнін қолдануды үйрету; |
Сабақтың тақырыбы: Хлордың табиғатта таралуы және қасиеттеріСабақтың мақсаты:
Білімділігі: Хлордың атом құрылысы, физикалық, химиялық қасиеттерін сипаттап, реакция теңдеулерін жаза білуге, хлордың қосылыстарының қасиеттері және қолданылуы туралы білім беру.
Дамытушылығы: Оқушылардың ойлану қабілетін, белсенділігін, дүние танымын, ізденушілігін дамыту.
Тәрбиелілігі: Пәнге қызығушылығын, шығармашылығын, алған білімді өмірде қолдана білуге тәрбиелеу. Қауіпсіздік ережесін және сақтық шараларын есте ұстауға, ұқы |
Химия әлеміндеМақсаты: Оқушыларға химия ғылымының құпиясы мен қызығы мол екенін жеткізе отырып, ойын элементтері арқылы, қосымша материалдардан мағлұмат беру, өздігінен ізденуге, топтасып жұмыс істеуге, ұйымшылдыққа баулу, тапқырлыққа үйрету қажет.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, NaOH, H2SO4 индикатор, лакмус қағазы, ф-ф, метилоранж 10 дана элементтер,тор Н2О формуласы, сөзжұмбақ. |
Сабақтың тақырыбы: Арендер. Бензол құрылысы,гомологтары, атаулары,бензолдың алынуы, физикалық қасиеттеріСабақтың мақсаты: Ароматты көмірсутектер туралы жалпы түсінік беру.
Міндеттері.
Білімділік: Ароматты көмірсутектердің ерекшеліктері туралы түсінік
Дамытушылық: Ацетиленді көмірсутектер мен ароматты көмірсутектердің
құрылысындағы айырмашылықтары туралы оқушыларға бірізді, жан- жақты білім бе |