Химиялық кабинетте жұмыс кезіндегі қауіпсіздікті қамтамасыз ететін дүниелердің: бастапқы көмек көрсететін дәріханалық қобдишаның, көзді жуатын айдалған судың, өрт сөндіргіштің, оттың бетін жауып кішігірім өртті сөндіретін жамылғыш пен құм салған ыдыстың, қан тоқтатқыш қоспаның, йод ерітіндісінің т.б. тұрған жерін дәл біліп алу керек. |
Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарының негізгі ерекшеліктері жайлы теориялық білімдерін практикамен ұштастыра отырып салыстыру, анализдеу, есеп шығару арқылы логикалық қабілеттерін дамыту, білімдерін жүйелеу. |
Сутектің химиялық элемент және жай зат ретіндегі түсінігін қалыптастыру мақсатында элементті сипаттауға ерекше мән беріп, білімдерін дамыту, табиғатта таралуы және алыну жолының ерекшеліктерін өткен сабақпен байланыстыра отырып түсіндіру. |
Оқушылардың оксид,қышқыл жөніндегі білімін жүйелеу,тұздардың құрамымен , қасиеттерімен таныстыру,химиялық формула мен теңдеу құру,есеп шығару біліктерін дамыту, өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру. |
Дәстүрлі емес сабақ түрлерінде оқушылардың белсенділігін арттырып, өз жетістіктерін сезініп, әлсіз жақтарына сын көзбен қарауға үйрету.Алған білімдерін әртүрлі жағдайда қодана білуге дағдыландыру, белсенділігін көтеруге, ойлау қабілеттерін арттырып, өз ойын жүйелеуге , тез шешім қабылдауға дағдыландыру. |
Сан есептері: масса, зат мөлшері, ерітіндінің тығыздығы, ерітіндінің массасы жəне көлемі, газдың көлемі, мольдік масса, газдың мольдік көлемі, Авогадро тұрақтысы, пайыздық концентрация (еріген заттың массалық үлесі), күрделі қосылыс құрамындағы химиялық элементтің массалық үлесі. |
Активті молекулаларда адеттегі молекулаларға қарағанда жоғар энергия болады, соқтығысқан кезде атомдар арасындағы өзара әсерді жеңіп көне байланысты үзіуі мүмкін. Алайда, активті молекулалар дәл бағыытпен өнімді соқтығысқанда ғана көне байланыс үзіледі, мысалы 1- суретте көрсетілгендей. |
«Суды ластанудан тазарту» Мақсаты: суды қоспадан бөлу, тазарту әдістерін практикада қолдану. Реактивтер мен құрал-жабдықтар: су ( № 1,2 үлгіде), сутек пероксиді, спиртшамы, тигельді қысқыш, пробиркаұстағыш, сүзгіш, фильтр қағазы. |
Na2O + H2O = 2NaOH сілті CaO + H2O = Ca(OH)2 сілті P2O5 + 3H2O = 2H3 PO4 қышқыл |
Оқушыны айтайын деген ойын, пікірін дұрыс жеткізе білудің басты құралы, оның тіл байлығы.Сөз жұтаңдығы олардың көкейіндегі ойда еркін жеткізуге мүмкіндік бермейді.Сөйлеу мен ойдың бірлігі ұстанымы арқылы оқушы тіл мен ойлаудың бір-бірімен байланысты екенін ұғады. Яғни сөйлеуді одан бөліп алудың мүмкін еместігі түсінеді. Бұл ұстаным арқылы оқушының ойлау әрекетін дамытып, түрлі ой қорытындыларын жасай білу дағдылары қалыптастырылады. |