Мақсаты: Ертегінің түрлері,ерекшеліктері туралы білімін толықтыру.Ертегінің мазмұнымен таныстыра отырып,ертегі идеясын анықтату.Шешендік,сөздік қорын толықтыру.Ой ұшқырлығы мен тапқырлығы арқылы кез-келген жағдайдан шыға білуге үйрету.
Уроки / Қысқа мерзімді жоспар |
Көрсетілім: 8145 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 15-02-2015, 16:39
|
Пікірлер (0)
|
Ертегіні түсініп оқу, негізгі идеяны түсіну, ой қорытуға үйрену, шығармашылыққа жетелеу. Ана тілі. Атамұра .2011 жыл. Ана тілін оқыту әдістемесі. Ертегі мазмұнын түсінеді. Негізгі идеяны тауып, ой түйеді, сыни тұрғыдан ойлауға төселеді. Топқа бөліп оқу арқылы ертегі мазмұнын біледі, ертегідегі қайталанып келген сөздер арқылы туған жердің қадірін түсінеді. |
|
Оқушылардың назарларын сабаққа аударады, топқа бөледі Бағалау парақтарын таратады Сұрақтар береді. Сәлемдесіп, оқу құралдарын дайындайды, топқа бөлінеді
|
1 / (3х+3)3 көпмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер. 2/ көпмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер 3/ Стандарт түрдегі көпмүшеге түрлендір. 64а3-1
|
А)онда b¹0 болмаған жағдайдағы тиісті түбін есептелініп, экранға шығарылады және белгі арқылы программаның орындалуы аяқталады; Б)Қарсы жағдайда егер D>0 болса, онда теңдеу түбін есептеп, экранға шығарылады. Қарсы жағдайда «түбірлері жоқ» мәліметі экранға шығады. |
Тема Наш ата. Двойные согласные. Общая цель Закрепление, формирование орфографических умений и навыков слов с удвоенными согласными; развивать память, внимание, мышление Ожидаемый результат Знают правописание удвоенных согласных. Виды работ Работа в группах; парная беседа в целях развития критического мышления (диалоговое обучение) Ресурсы, источники, оборудование Интерактивная доска, слайды, смайлики для самооценивания, |
Бұл коучинг зерттеушілік әңгімеге тартуда ашық сұрақтар мен түрткі сұрақтарды тиімді қоюды үйретеді. МАҚСАТЫ: Оқу мен оқытуда өз тәжірибесі негізінде диалогты оқыту туралы түсінік ала отырып, түрткі сұрақтарды қоюды меңгереді. Түрткі берудің не екенін түсінеді. |
Оқушылардың қазақ тіліне деген қызығушылығын ояту;ауызекі және жазба тілде қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіру;тілдік ұғымдар арқылы оқушыларды тілді иеленуші ,тілдік тұлға ретінде сезінуге тәрбиелеу.Оқушыларға жай және құрмалас сөйлем туралы еске түсіріп анықтай білу; оқушылардың тілдерін дамыту,көркем жазуға үйрету,ойлау және есте сақтау қабілеттерін кеңейту бойынша бірлікке,шыдамдылыққа,достыққа тәрбиелеу. |
Дененің қозғалу бағытында әрекет ететін күштің жұмысы, қуат туралы, олардың байланыстылығын және формулаларын қорытып шығарып үйрену. Дене қозғалысы бағытында әрекет ететін күштің жұмысы. Қуат. |