Оқушылар 5 ролді: лидер, баяндамашы. Хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтайды. Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бағалау парағын жүргізеді. Әр оқушы өзіне жүктелген ролдің міндеттерін атқарады.
Уроки / Қысқа мерзімді жоспар |
Көрсетілім: 4025 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 22-01-2015, 23:09
|
Пікірлер (0)
|
Оқушылар 5 ролді: лидер, баяндамашы. Хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтайды. Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бағалау парағын жүргізеді. Әр оқушы өзіне жүктелген ролдің міндеттерін атқарады. Дәптерге керек анықтамалар мен формулаларды жазып отырады. Топ пікірлерін тыңдау. |
Қарама қарсы сандар туралы түсінік беру; Бүтін сандар және рационал сандар жиынын қандай сандар құрайтынын; Таңбалар ережесін меңгерту. «Ой қозғау» стратегиясы, Өзін-өзі бағалау, топтық жұмыс, Миға шабуыл (сұрақ жауап), Кері байланыс, бір-бірін бағалау. Топтық және жұптық жұмыс, топтастыру |
|
Арифметикалық амалдардың компоненттерінің арасындағы тәуелсіздікті қолданып, теңдеулерді шығара алуы Мәтінді есептердің мағанасын ұға алу бейімділіктері. Мәтінді есептерді арифметикалық тәсілдермен және теңдеудің көмегімен шығара алу дағдысы |
|
Компьютер – күрделі құрылғылардан (микросызбалар) жиын. Ол жұмыс жасау үшін прораммалық жабдықтамалар керек. Компьютердің жұмыс істеуі үшін ең қажетті программа – оның жұмыс қабілеті мен қамтамасыз ететін операциялық жүйе. Компьютер кез-келген есепті шығару үшін қолданылады. Ол деректерді талдау, ақпаратты сандық форматта сақтау, видео және фото материалдарды өңдеу, мәтіндік ақпараттарды құру және түзету, т.б. болуы мүмкін. Алғашқы компьютерлер «компьютер» және «ЭЕМ» атауларында көрініс тапқандай, тек есептеулер үшін жасалып шыққан болатын. |
Егер алгоритмнің N қадамы болса және олардың барлығы басынан аяғына дейін бірінен соң бірі тізбектеле орнатылатын болса, онда ондай алгоритмдерді сызықтық алгоритм деп атаймыз. Сызықтық алгоритмде барлық бұйрықтар алгоритмде көрсетілгендей тізбектей орындалады. Осыған дейін қарастырылған барлық мысалдар: екі санды қосу, робот портреті, үй тапсырмасын орындау, жұмыртқа қуыру, т.б. сызықтық алгоритм болып табылды. |
Мысалы, есепті шығарудың өзі – бұрын белгілі есептен жаңа ақпарат алу. Ондай ақпаратты адам логикалық ойлау немесе математикалық есептеулер арқылы алады. Ақпаратты сақтауға, жеткізуге және өңдеуге болады. Ақпаратты тасымалдау үдерісіне әрқашан ақпарат көзі және оны қабылдаушы қатысады. Ақпаратты өңдеу нәтижесін адам ары қарай өз қажетіне жаратады. |
Оқушы мен мұғалім арасындағы және өз бетінше орындайтын тапсырмалар, сұрақтар және тесттер арқылы меңгерген білімдерін жүйелеп отырады. Оқушылар оқу үрдісінде химия ғылымының өсімдіктер дүниесіндегі орнымен танысады. Бұл арқылы оқушылардың білімін, біліктілігін, дағдыларын бағалау олардың негізгі ұғымдарды, заңдарды, теорияларды меңгеру дәрежесін арттыра отырып, нақты проблемаларды шешуге қолдана білу деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. |