Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

  1. Реакция жазыңдар, теңестіріңдер, типін анықта.

Оттектің: а) натримен.

  1. Реакцияны теңестіріп, типін анықта

Fe(OH)3 → Fe2O3 + H2O

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 6101 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Кожаева Ардак Нуровна | Уақыты: 15-01-2015, 19:19 |


«Алгоритм және оның атқарушылары. Алгоритмді жазу пішімі. Блок-схемалар»  тақырыбы  бойынша  сыныптағы оқушыларды:

- алгоритмнің  жазылу жолын үйрету; 

-блок-схема арқылы алгоритмнің жазылуын  үйрету;  

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 4409 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Керімбаева Меруерт Хамзақызы | Уақыты: 15-01-2015, 17:14 |


Қазақ халқында адамгершілік асыл қасиеттерді уағыздап, халықтың маржан жырларын нақышына келтіріп айтып жүрген, аты аңыз бен жырға айналған тұлғалар көп. Солардың ішінде «он тоғызыншы ғасырдағы Жетісу ақындарының алтын діңгегі - Сүйінбай» болса, шәкірті - өлең сөздің дүлдүлі, жыр алыбы Жамбыл, оның шәкірті –ән мен жырдың кеніші атанған Кенен Әзірбаев, оның шәкірті –әйгілі композитор Алтынбек Қоразбаев

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 4600 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Базарбаева Жания Садуокасовна | Уақыты: 15-01-2015, 16:22 |


  1. Зат есім дегеніміз не?
  2. Жалпы зат есімге мысал келтір.
  3. Жалқы есім дегеніміз не?
  4. Деректі зат есім дегеніміз не?
Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 3373 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Хамиева Замира Нуридиновна | Уақыты: 13-01-2015, 11:54 |


 Фариза апамыздың өлеңдері де, кітаптары да өте көп. «Шілде», «Мен саған ғашық емес ем», «Алғашқы сабақ», «Сөз сыры», «Сұхбат» , « Дауа» кітаптары соның айғағы. Апамыз өлеңдерінде алыстан ештеңе іздемейді, қзінің өмірінен, көргендерінен жазады. Ең бастысы, апамыз қыздар туралы жазады. Өлеңдерін қазақтың қараторы бойжеткендеріне арнайды. Ең алдымен солардың ішкі сезімін, махаббатын, қуанышы мен қайғысын, бақытын жырлайды. 

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 2666 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Хамиева Замира Нуридиновна | Уақыты: 13-01-2015, 11:51 |


1. Түркі дәуірі немесе көне түркі дәуірі деп қай кезеңді айтамыз?

2. Қытай деректері бойынша түріктер кімдердің ұрпақтары деп есептелінеді?

3. Ескі сына жазуларда түріктер өздерін қандай атпен жазған?

4. Түріктер мен жужандар арасындағы соғыс қай жылдары болды?

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 14472 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Гүлдерай Едігеева Жұманқызы | Уақыты: 13-01-2015, 09:30 |


Геометриялық фигура ұғымы. Нүкте, түзу, сәуле (жартытүзу), кесінді, жазықтық және олардың өзара орналасуы.Геометриялық фигураларға мысалдар: көпбұрыштар, көпжақтар (куб, тікбұрышты параллелепипед, пирамида).Түзулер мен олардың жазықтықта орналасуы. Координаталық жазықтық.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 3102 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Билялова Айслу Талгатовна | Уақыты: 12-01-2015, 17:10 |


Біз ағайынды 5 жігітпіз, бесеуіміз де өткір, кез келген адаммен оңай араласатын ашық-жарқын жігіттерміз. Кейбір көре алмаған жігіттер бізді жүрген жерін сілтейді, тындырады деп өсек айтады. Мінезі тастай онша маңызды жұмыс істемейтін Латиф деген ағам азулы қызға үйленді. Ал ағам Нартай істемеген жұмысы жоқ: аспаз да болды, шыны да жасады, қазір тұрмыстық қызмет көрсету комбинатында директор. Менің өзім ауыл шаруашылығында, оның ішінде егін жағында істеймін. Екі інім Рәнтай мен Сартай «жігітім» дей берсең тұтана кетеді, қызбалы. 

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 2187 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Шекербекова Дана Талгатовна | Уақыты: 12-01-2015, 16:51 |


Қазақстанның физикалық географиясы» пәнінде  Қазақстан аумағының зерттелу тарихы, табиғатының жалпы физикалық-географиялық сипаттамасы, климаты, агроклиматтық  ресурстар, ішкі сулары және су ресурстары, топырақ ресурстары, Қазақстанның ірі географиялық аудандары туралы оқытылады. Еліміздің физикалық географиясымен таныстырып ғана қоймай, ойлау және талдау қабілеттері, іскерлікті дамытады.

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 6082 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Рахимжанова Бибігүл Талғатқызы | Уақыты: 10-01-2015, 19:29 |


Өзен туралы не білетіндерін еске түсіреді,түрлерін біледі,пайдасын,тіршілікте маңыздылығын әңгімелейді.Топ болып жұмыс тапсырма орындап  нәтижесін талқылайды. СТО, Көшбасшылық,диалогты оқыту, жас ерекшеліктеріне  сәйкес оқыту, Талантты  және дарынды  балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау

Уроки / Қысқа мерзімді жоспар | Көрсетілім: 5092 | Жүктеулер: dop. | Қосты: Cугурова Гулсим | Уақыты: 10-01-2015, 18:49 |