Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » » Страница 14

Критериалды бағалау жүйесі бұрынғы бағалауға қарағанда қалыптастырушы және жиынтық бағалаумен ерекшеленеді. Қалыптастырушы бағалау оқытуды, әдістерді және осы мүмкіндіктерді іске асыру түрлерін жақсарту мүмкіндіктерін анықтауға бағытталған  болса, жиынтық бағалау мақсатты баға  қою және сертификаттау немесе оқытудың алға жылжуын тіркеу үшін оқыту қорытындысын шығару үшін қажет. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 17083 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-01-2015, 10:27 |


At the same time with words of the Arabian and Persian languages Kazakh lexicon, at different stages of its development, includes Teopemu HccKiie eonpochi odyneniiH unocmpannbi also borrowings from Mongolian language. To early borrowings historical Lexicology concerns household words, when two states were the neighbors. The second stage penetration of the Mongolian words into the Kazakh language has taken place in XII century. When Mongolian khanate has won the territory of Kazakhstan and Central Asia.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2983 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-01-2015, 10:25 |


Бұйрық мекеменің немесе оның құрылымдық бөлімшелерінің құрылу, таратылу, қайта ұйымдастырылу; оларға өзгеріс енгізу мақсатында ережелерді, нұсқаулықтарды, қағидаларды бекіту; кәсіпорынның жұмысын ұйымдастыру, қаржыландыру, жоспарлау, есеп беру, жабдықтау, өнімдерді сату және басқа да өндірістік мәселелер, сондай-ақ кадр мәселелері бойынша жұмысқа қабылдау, ауыстыру, босату және т.б. мәселелер бойынша шығарылады. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 6835 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-01-2015, 09:57 |


После того как учащиеся 6 классов на уроках биологии познакомились с основными группами цветковых растений, чтобы придать занятию игровой характер, ученики соответственно желаниям объединились в две группы:  полеводов и садоводов. Я предложила группам разработать маршрут своего пути по географической карте, порекомендовала  список литературы, которую желательно использовать при подготовке к путешествию.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 1932 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 13-01-2015, 09:08 |


Келешекте оқушыларға диалогтың үш түріне  арналған  жүйелі тапсырмалар ды дайындауға өзімді дағдылаймын. Топта  сұхбат, пікір-талас  жүргізе отырып, идея тастау арқылы қиындықтарды жеңу ,оқушыларды ынталандыратынын   рефлексиядан көрдім.   Болашақта диалогтік оқытуды жандандырып, оқушыларды дағдыландыру қажет, оқушылардың қызығушылығын арттыра отырып өзімнің биология сабағымда диалогты оқыту арқылы оқушылардың шығармашыл ойларын дамытуын көздеп отырмын. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2728 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 12-01-2015, 17:20 |


   Қазақ  ағартушысы  М.Жұмабаев: «...Әрбір ұлттың баласы өз ұлтының арасында өз ұлты үшін қызмет қылатын болғандықтан, тәрбиеші баланы сол ұлт тәрбиесімен тәрбие қылуға міндетті», -  деген. Жас ұрпаққа саналы тәрбие және сапалы білім беру деңгейі ең алдымен, мұғалімнің даярлығына, оның іс-тәжірибесінің қалыптасып шыңдалуына байланысты. Тәлімгер мұғалім-баланың жеке тұлғасын қалыптастырушы, маңызды тәлім-тәрбие өнегесінің бастаушысы, жарқын үлгісі, бала қиялын самғатып, арманын көкке ұсындырушы басты тұлға. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 5608 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-01-2015, 10:48 |


Халық ауыз әдебиеті үлгілерінен басқа ақын-жазушылар шығармаларын оқытуда да халықтық педагогикаға соқпай өтуге болмас. Бастауыш сыныптағы кез келген оқу пәнін, тәрбие жұмысын ұйымдастыруда халық шығырмашылығының элементтерін пайдалану балалардың адамгершілігін, жақсы мінез құлығын қалыптастыру құралы болып табылады.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 4899 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 11-01-2015, 10:46 |


Осы арқылы олар өздерін де өзгені де бағалауға үйренді. Алғашқы сабақта өздерін өте жоғары бағалаған оқушылар, бертін келе бәріміздің тең екендігімізді ескере отырып, «МЕН» деген өзімшілдіктен біртіндеп арылғандай. Әр сабақ соңында 45 минуттың қызықтары негізінде өз пікірлерін бір сөйлеммен жазып кетіп жүрді. Бұл олардың сауатты жазуларына біршама септігін тигізсе, менің келесі сабақта осы сабақта жіберген қателіктерімді ескеріп, соның түзеуіме жол ашты. Демек, екі жақты қарым – қатынас негізінде бір мәмілеге келе білдік. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 3580 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-01-2015, 19:38 |


Жастар бойындағы жаман қылықтарға қарсы күресетін иммунитет – діни, рухани-адамгершілік және моральдық ұғымдар. Діни тәрбие адам бойындағы ар-намыс, Отанға деген сүйіспеншілік сезімдерін оятады. Мектеп қабырғасынан оқушыларымызды діни, саяси сауатты, толыққанды жетілген тұлға етіп тәрбиелеп шығарған жағдайда ғана діни фанатизмнің қауіпінен арашалауға болады. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 4017 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-01-2015, 18:45 |


Мерсердің зерттеуіне  сәйкес әңгімелесу оқушының оқуының ажырамас бөлігі болып табылады. Сол әңгімелесудің бірнеше түрі бар. Олар:  Топтық әңгіме оқушыларға топтық тапсырма беру барысында жүзеге асты. Топтағы оқушылар берілген тапсырманы ақылдаса отырып талқылап, ортақ шешімге келді. Бұл тәсіл сыныптағы баяу, енжер оқушының сабаққа қатысуына жол ашты.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 8921 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-01-2015, 18:20 |