Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » » Страница 15

Объяснительно- предупредительные диктанты применяются с целью закрепления полученных орфографических навыков. Методика его состоит в том, что учитель читает текст по предложениям или предложение (в 1 классе). Вызванный ученик повторяет предложение и объясняет, как надо писать слова (можно построить схему). Затем дети записывают предложение в тетрадь. слова и части слов, написание которых объяснялось, подчеркиваются.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2354 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-01-2015, 17:06 |


Әсіресе жоғары сыныпта геометриялық фигураларды негізінен сынып  еңбек сабағында жасатуға әбден болады. Ал бастауыш сынып оқушыларына қатырма қағаздан жасату арқылы оқушылардың икемділігін қалыптастырамыз. Белгілі бір фигураны жасау барысында өлшеп, сызып, пішу арқылы үйретеміз. Фигураларды ағаштан жасайтындықтан жұмыс барысы тікелей мұғалімнің көмегімен  жүруі тиіс. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2703 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-01-2015, 14:04 |


Әрине, артқарылған істер аз емес. Аз ғана уақыттың аралығында, осы атқарылған істердің нәтижесі ретінде, өз сабақтарымды  сабақ беретін сыныптарымда  жаңа  түрде  өткізумен  қатар «Білімділер порталына»  бірнеше сабақтарымды  жүктедім. Дегенмен, әлі де болса бізді ойландыратын, толғандыратын істер жетерлік. Әлі де толассыз еңбек етіп, жас ұрпаққа сапалы білім мен саналы тәрбие беруде аянбай еңбек етемін.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 4507 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-01-2015, 14:27 |


Ақыл-ой тәрбиесін беруде, ой санасын өрістетуде ауыз әдебиетінің айтыс жанры, жұмбақ ерекше роль атқарады. Жұмбақ баланың логикалық ой-өрісінің дамуына әсер етеді, тапқырлыққа тәрбиелейді. Жұмбақ адам баласы санасының даму сатысында әр алуан өмір құбылыстарын түсініп  білу үшін, ойды жетектеу, талпындыру, қиялын кеңейту мақсатында туған.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2104 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 5-01-2015, 08:13 |


Озық елдегі білім беру жүйесінің қаймағын өзіміздің білім беру реформасына енгізу. Деңгейлік бағдарламалар бойынша алған білімізді орынды қолдану. Сөзімнің соңында егер мектеп алдында әр баланың қабілетін дамыту сияқты әлеуметтік міндет тұрса, барлық пәндерде жаңа технологияны тиімді пайдалану арқылы білім алушының өз белсенділігін ояту, біліктілікті арттыру жағдайында рефлексивті кері байланыс орнату сияқты мәселелердің орындалуы тиіс дегім келеді.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 4766 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 4-01-2015, 11:37 |


«Тәуелсіз Қазақстан тарихы», «Кемеңгер Елбасы –Н.Назарбаев», «Бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ», «Батыр бабалар жолымен», «Аталар аңсаған азаттық», «Махамбет пен Исатай батырлар ерлігі», «Бауыржан атама ұқсағым келеді», «Қазақстан жолы – 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ», «Ардақта ата-анаңды», «Қарты бар үйдің қазынасы бар», «Құрбан айт туралы не білеміз?», «Мен қайырымды баламын», «Жақсы деген немене, жаман деген немене», «Тәуелсіздік елімнің тірегі», «Елбасы бастаған болашақ»  тақырыбындағы ашық шаралардың мақсаттары да оқушы бойында патриоттық тәрбие беру.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2497 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 2-01-2015, 18:38 |


 Қанағат Қалиұлының  «Жаңғырық» атты көрмесінде бес жылға жуық  уақытта салған 30-ға жуық картиналары мен 10 шақты ағаш мүсіндері қойылды. Оның «Жаңғырық», «Ақиқат қақпасы», «Шежіре» , «Желтоқсан алауы», «Әділдік», «Жемқорлық» атты т.б. көптеген суреттері өзіндік қолтаңбасы мен стилі бар екенін айқындай түседі.Әртүрлі лирика бағытына ден қойған қылқаламшының суреттерінен тарих көштеріне саяхат жасағандай боласыз. Тарихи-заманауи үлгіде қойылған әр туындысы философиялық ой-түйінмен астасып жатады.  Қазақтың басынан кешкен қилы тағдыры көз алдыңа  келеді. Автордың әртүрлі картинасының палитрасынан – тарихи өршіл рухты, қазақи иісті, қазақы болмысты көруге болады. 

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 1792 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 30-12-2014, 12:56 |


Нужно  раздать  учащимся  куклы.  Учитель  предлагает  ребятам  дать  имя  своей  кукле  и  придумать  ей  профессию.  Каждый  ученик  представляет  свою  куклу,  называя  имя,  профессию  же держит  в секрете.  Класс  делится  на  две  команды  которые по  очереди  задают  друг  другу  вопросы:  «Is  Kate  a  doctor?»,  «Is  Nick  a  pilot?» , «Is  Mike  a  driver?»  Выигрывает  команда,  которая  первой  угадала  все  профессии.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 5682 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 30-12-2014, 11:33 |


Информатиканы оқыту әдістемесі

Негізгі бөлім: 

1.     Сабақты өткізу әдістемесі.

2.     Қашықтан оқытудың маңызы және рөлі.

3.     Информатика пәнін оқытудағы сыныптан тыс жұмыс түрлері.

4.     Информатика курсын оқыту әдістемесін жетілдіру.

Қорытынды. Жаңа педагогикалық технологияларды оқу үрдісіне енгізу.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 9112 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 28-12-2014, 09:57 |


    Қазақстан Республикасының Білім туралы заңында: «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі –білім беру бағдарламаларын меңгеру үшін жағдайлар жасау керек.»- деп көрсетілген. Солардың бірі білім беруді ақпараттандыру барысында дидактикалық және оқыту құралы болып компьютер саналады. Сондықтан кез-келген білім беру саласында мультимедиялық электрондық оқыту құралдары барлық пәндерді оқытуға пайдаланылады.

Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 10417 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-12-2014, 17:37 |