Керемет, балалар, бұл тапсырмамен де мойынсұнбай өттіңдер. Иә, жол деген қиын, бірақ біз бәрінен де өтіп бара жатырмыз. Жарайсыңдар, балалар! Бірақта оның тағы бір тапсырмасы бар
Уроки / Бастауыш сынып |
Көрсетілім: 1560 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 21-01-2015, 00:52
|
Пікірлер (0)
|
Тапсырма қиын болды ма? Егер мүмкін болса, нені өзгертер едіңдер? Сабақты қорытындылайық, өздеріңе белгілі шамалардың сұлбасын түзейік. Сұлбаны жеке парақ қағазға құру керек те, алда көрнекі құрал ретінде пайдалануға болады. Біздің сұлбада басты тірек сөз қандай болу керек? |
99-жаттығу. Аталған тақырып пен тірек сөздерді пайдаланып,мәтін құра. Тақырыбы: «Аурудан аяған күштірек.» Тірек сөздер:Сейіт,арба,соғып кету,аяғының сынуы,жыламау,сынықшы,таңдану,шешесі,жаны ашу. |
Қызығушылықты ояту Бір бет қағазға мәтін жазылып, бөлімдер бойынша бірнеше бөлікке бөлініп қырқылады. Ол бөліктер партаның бетіне орындарын ауыстырып, араластырып жайылып қойылады. Мазмұны жағынан әртүрлі мәтін беруге болады.
|
Бүгін сабақта сурет бойынша шығарма жазамыз. -Қазір жылдың қай мезгілі? Қай айы? Көктемнен кейін қай мезгіл? Жазда қандай өзгерістер болады? Сурет бойынша жұмыс. |
Айдын жаралы құсты үйге алып келді. Жараланған жеріне йод жағып, дәкемен таңып тастады. Құсты қорапқа салды да, алдына жем, су қойды. Аздан соң құс жүре бастады. Үй ішінде ары-бері ұшып қонды. Айдын жазылған құсты далаға шығарып жіберді. Құс әуелеп ұшып кетті. Айдын бұған қатты қуанды. |
Қамал мектепке келе жатты. Жолда арық бар еді. Кеше нөсер жауған. Содан арықтың шеті опырылып қалыпты. Қамал аттап өте алмады. Қамал енді ағаштың бұтағына шықты. Ол арықтың бергі шетіне қарай ырғыды. Бұтақ сырт етіп сынып кетті. Қамал суға күмп етіп түсіп кетті. Мазмұндама жазу дағдыларын қалыптастыру. |
1.Мәтіндерді талдау дағдыларын қалыптастыру. 2.Белсенділіктерін дамыту; 3.Адалдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. |
Білімділік:Бұл сабақта жеті модульді ықпалдастыра отырып, мәтіннің мазмұны мен идеясын ашу.Жаз айларында болатын өзгерістерді ашып көрсету. Дамытушылық: оқушылар халықтың салт-дәстүрі туралы кеңінен танып,тіл байлығын,ойлау қабілетін дамыту. Тәрбиелілік: топтық жұмыс істеуге баулу, өзара көмекке, ынтымақтастыққа, табиғатты аялауға тәрбиелеу. |
|