Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» Последние публикации на сайте » Страница 258

  • 126 мен 376 сандарының қосындысын 2-ге бөл;
  • 1000-нан 107 мен 3-тің көбейтіндісін азайт;
  • 515 пен 5-тің бөліндісіне 450-ді қос;
  • 255 пен 345 сандарының қосындысынан 59-ды кеміт;
Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 3574 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-01-2015, 01:03 |


  • 30 кәмпит бөлініп 6 қорапқа тең бөлініп салынды. Бір қорапта неше кәмпит бар?
  • Анасы 12 шоколад кәмпитін сатып алды, балы бар кәмпит 3 есе артық. Анасы қанша бал кәмпит сатып алды?
  • Бидонда 16 л сүт бар, ал құмырада 4 л. Құмырадағы сүт бидондағы сүттен қанша есе кем?
Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 4212 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-01-2015, 01:02 |


Сабақтың мақсаты: Оқушылардың қалдықпен жазбаша бөлуді орындау дағдыларын қалыптастыру. Көлем, ауданды есептеу дағдыларын жетілдіру. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Сабақтың барысы:

а) Ұйымдастыру кезеңі.

ә) Үй тапсырмасын тексеру

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 8000 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-01-2015, 01:00 |


  • Бүгінгі сабағымызда қандай тапсырмаларды орындау қиынға соқты?
  • Неліктен?
  • Қай тапсырмаларды орындау жеңіл болды?
  • Неліктен?
Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 6168 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-01-2015, 00:59 |


3-тапсырмадағы есепті шығару.

4-тапсырмадағы есепті теңдеу құру арқылы шығару.

8-тапсырмадағы логикалық есепті шығару.

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 2178 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-01-2015, 00:58 |


Сабақтың мақсаты: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмімен таныстыру. Күрделі теңдеулерді шешу дағдыларын жетілдіру. Есептің өтілген түрлерін шығару дағдыларын бекіту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 2232 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-01-2015, 00:57 |


1-тапсырмадағы сағат бойынша уақытты анықтау.

2-тапсырмадағы өрнектерді есепте, дұрыстығын тексер.

3-тапсырмадағы есепті теңдеу құру арқылы шығару.

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 1963 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-01-2015, 00:56 |


1-тапсырмадағы есептеулерді түсіндіре отырып орындау.

2-тапсырмадағы есептеулерді түсіндіре отырып орындау.

3-тапсырмадағы есепті шығару.

Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 4410 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-01-2015, 00:56 |


  • 45 пен 2-нің көбейтіндісінің мәнін тап.
  • Белгісіз санды 50 есе кеміткенде, 7 шықты. Белгісіз санды тап.
  • Белгісіз санды 9-ға арттырғанда, 270 шықты. Белгісіз санды тап.
  • 450 саны 50-ден нешеге артық?
Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 3037 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-01-2015, 00:55 |


  • Сабақтың мақсаты: Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін пысықтау. 3-4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету. Құрылымы күрделірек теңдеулерді шығару дағдыларын бекіту. Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Уроки / Бастауыш сынып | Көрсетілім: 8089 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-01-2015, 00:54 |