Қорыта келе, қазіргі кездегі барлық білім берудің жаңа әдіс-тәсілдерінің алдына қоятын басты мақсаты – білім алушының жеке басының дара және дербес ерекшеліктерін ескеріп, олардың өз бетінше ізденуін арттырып, шығармашылығын қалыптастыру болып табылады. Жалпы осы аталған бағдарламаның: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану, талантты және дарынды балаларды оқыту.
Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4365 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 21-01-2015, 00:08
|
Пікірлер (0)
|
Жақсылыққа бастайтын сара жол – білім. «Надан жұрттың күні – қараң, келешегі тұман»,- деп, М.Дулатов айтқандай, егеменді ел тірегі - білімді ұрпақ қолында. Оқушыға белгілі бір дәрежеде білім берумен қатар оқуға, үйренуге деген ықыласын, сабақ барысында шәкірттің білімге құштарлығын арттыру, өздігінен ойлау қабілетін жандандыру, еңбек етуге баулу, оқушы бойына жауапкершілік сезімін қалыптастыру – біздің міндетіміз. |
завязывают руки. Таким образом, остаются только две рабочие руки. И участники выполняют задания только свободными руками. Примеры заданий: завязать бантик, сделать бутерброд, завязать шнурки. Аяз ата: Балалар, біз Ақшақар екеуіміз тамаша демалдық. Ойнадық, ән айтып, би биледік. Біздің баратын жерлеріміз көп. Сендер әрі қарай жалғастыра беріңдер, ал біз аттанайық. Сау болыңдар оқушылар. Рахмет сендерге. |
Әр оқушы өз ойын айтады. Оқушылардың пікірі тыңдалады. Оқушылар «Қара жорға»биін билейді. Оқушылар берілген тапсырмаларды шағын топтарда орындайды. Топтар өзара сұрақтар қояды.Сұрақтарға жауап береді. Әр топтан бір оқушы «ыстық орындыққа» отырып әңгімелеп береді. Әр топтан бір оқушы шығып жұмыстарын қорғайды. |
Материалы / Орыс тілінен слайдтар |
Көрсетілім: 1555 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 20-01-2015, 23:53
|
|
2.Біржасушалылардағы митоз. Амебалар, жасыл эвглена және өзге эукариотты біржасушалы өсімдіктер мен жануарлардың орасан көп мөлшері осылай көбейеді. |
Материалы / Биологиядан слайдтар |
Көрсетілім: 2654 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 20-01-2015, 23:46
|
|