Қазіргі уақытта ортамызда болып жатқан әлеуметтік мәселелері: отбасылық, экологиялық, экономикалық дағдарыстар жүйке жүйелері бұзылған, психикалық аурулары бар әр түрлі жастағы балалардың көбеюіне әкеліп соқтырып, жылдан-жылға көбеюде. Мектепте де, үйде де ондай балалар жеке ықпал жасауды қажет етеді. Л.С.Выготский: «Бала бойындағы кемістікті оларға үнемі қамқорлық көрсетіп, оқыту мен тәрбиелеу істерін жүйелі жүргізу арқылы әлеуметтік жолмен толықтыруға болады» деп айтқан болатын.
Уроки / Ашық сабақтар |
Көрсетілім: 43712 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 21-01-2015, 16:26
|
Пікірлер (0)
|
Теңіз толқындарының шуын естіп, толқындарға қызыға қарап, жағалаудағы теңіздің тұзды ауасын жұтып тұрсыз. Өз бойыңызды басқан ауыртпалықтан бір сәтке болса да арылғандайсыз. Сіздің рухыңыз жайлылық сезіміне толы. Сіз төменге түсіп, аяғыңызды шештіңіз, жалаң аяқ құмның қызуы мен жұмсақтығын сезіне отырып жүгірудесіз. Міне, сіз судың жанына келдіңіз, толқындар сіздің аяғыңызды жуып жатыр, су жып-жылы әрі жұп-жұмсақ. |
Составление и защита кластера, постера на тему: «Осень». Составление словосочетании. Показ слайдов об осени. Защита проекта : «Действительно ли наступила осень?» Составление синквейна.
|
Балалардың кітап оқуға қызығушылығын арттыру мақсатында «Мынау кейіпкерлер кім?» деген сұрақ-жауап викторинасы өткізілді. Викторинада оқушылар экранға қарап ертегінің атын айтып, кейіпкерлерді атады. Сұрақ-жауап викторинасы балаларды қатты қызықтырып, баурап алды. Оқушылардың белсенді қатысуынан көп ертегі білетіндігі байқалды. |
«Дене шынықтыру» пәнінің көздейтін негізгі мақсаты – салауатты өмір салтын сақтай отырып, өсіп келе жатқан жас ұрпақтардың денсаулығын нығайту, тазалықты сақтаудың өмірдегі пайдалы әсерлерін қамтамасыз ету. Оқушыларды өздігінен дене тәрбиесімен және дене шынықтырумен шұғылдану дағдысына тәрбиелеу. Сабақ кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау, алғашқы дәрігерлік көмек көрсету дағдыларын дамыту. |
Любите ли вы путешествовать? Мы отправляемся сегодня с вами в путешествие на остров к Робинзону Крузо. На его острове зарыт необычный клад. До него нам и предстоит добраться. Путешествие увлекательное, интересное, но и опасное. Оно связано с преодолением препятствий. Поэтому, до клада доберутся лишь те, кто проявит не только математическую смекалку и находчивость, но и поможет своим товарищам в трудных ситуациях. Есть среди вас такие? Это мы проверим, когда совершим своё путешествие. |
Ребята, наш урок подходит к концу. У вас в конвертах находятся разноцветные лепестки, вырезанные из бумаги. Сейчас каждая команда создаст свой цветок настроения, с помощью которого мы узнаем, интересно ли вам было на уроке, комфортно ли вы чувствовали в своей группе, понравилось ли работать командой. Лепестки теплых тонов передают радостное настроение, а холодных – грустное. |
Есепті шығар. Жиһаз жасайтын фабрикаға әрқайсысында 120 метрден 4 орам мата әкелінді. Оның 192 метрі жұмсалды. Неше метр мата қалды? Есепті шығар. Қораптан 110 шардан 3 рет алғанда, онда тағы 57 шар қалды. Қорапта неше шар болды? |
Балалардың сурет көрмесіне үш үшінші сынып оқушылары 67 сурет салды. 3 «А» сынып оқушылары 18 сурет, ал 3 «Ә» сынып оқушылары одан 2 есе артық сурет, ал қалған суреттерді 3 «Б» сынып оқушылары салды. 3 «Б» сынып оқушылары неше сурет салды? |
Бір кітапта 140 бет бар, екінші кітапта одан 5 есе артық, ал үшінші кітапта екіншіден 4 есе кем бет бар. Үшінші . кітапта неше бет бар? |