Мақсаты: Біздің міндетіміз балаларымызға өмірде қуана білуге, қуаныштарымызды бөлісе білуге дағдыландыру.
Құрал –жабдықтар: түрлі-түсті маркер, скоч, тақия, шарф, қағаз, майлық.
Жүргізуші: Қайырлы күн, ата-аналар, қонақтар. Осы кездесуге келгендеріңізге қуаныштымыз. Кездесуіміз тренинг түрінде жүргізіледі. Біздің міндетіміз-сіздерді өмірге қуана білуге, ол қуаныштарыңызды балаларыңызға беруге дағдыландыру. Біз бір-бірімізден қысылмай, ұялмай тәжірибе жасауға мүмкіндік береді. Жылы, мейірімді атмосферада әр адамның ең қымбатты –ата-аналық махабатты жайлы әңгіме өрбітеміз.
1-кезең. Ал енді бір –бірімізден амандасқанымыз жөн болар еді. Бізде ерлер қол алысып, әйелдер «Сәлеметсіз бе?» деп амандасады. (Жүргізушілер бір-бірімен амандасып көрсетеді)
Ал біз бүгін ерекше амандасайық. Ерлер темпнраментті итальяндықтар сияқты бірін-бірі қатты қысып құшақтасады, әйелдер бір –бірімен иық түйістіріп амандасады. Таныстықты жасғастыру мақсатында ата-аналар таратылған дөңгелектерге өз аттарын жазып «визитка» жасайды да, кеудесіне түйрегішпен қадайды. Ал енді 3 шапалақпен бір –бірімізді қошеметтейік. (2минут)
2-кезең. Тақтада «Мен тұлғамын!» сөзі ілінген. Жүргізуші ал енді «Мен тұлғамын» деп ойлайтындар орнынан тұрсын, «Тұлғамын» деген сөзде 8 әріп бар. Әр әріпте қозғалыс берейік, әр әріп жұмысқа кіріседі. Қалай? Оны қазір көресіздер.
Т әрпі А4 форматта тақтаға ілінген. ТҮСІНІСТІК тапсырмасы. Тапсырма мынадай: барлық тренингке қатысушылар жұпқа бөлінеді 1қолдары бос, 1 қолдарымен бір –бірін ұстап тұрады. «Бастаңдар» деген нұсқау берілгенде қонақтар бір-бірін киіндіре бастайды. Бізде алдын ала әр адамға тақия, шарф, қолғап дайындалған. Тапсырманы бір- бірімен ажырамай, көмектесіп 1қолмен ғана орындау қажет. Дұрыс және тез орындаңыздар.
Ұ әрпі тақтаға ілінген. ҰҚЫПТЫЛЫҚ. Ойын «Мен борщке салдым»
Мақсаты: есту арқылы интелектуалдық қабілетін дамыту. Жүргізуші: «Мен борщке қызылша салдым» деп бастайды да, келесі адам алдыңғы айтылғанды қайталап, өзінен бір сөз қосады: «Мен борщке қызылша және қырыққабат салдым» ойын осылай жалғасады.
Жүргізуші көмек ретінде керек сөздерді айтуына болады: картоп, жуа, ет, тұз, бұршақ, балгар бұрышы, қызанақ, қаймақ, сәбіз. Қорытынды: Әркімнің есте сақтау қабілеті әр түрлі. Үлкендер бәрін есте сақтай алмайды. Ал бала ше? Ендеше баланың есте сақтау қабілеттеріне көп көңіл болу керек. 3 шапалақ ( 10 минут)- қонақтарға көмектесіп, тездету керек.
Л әрпі тақтада ілеулі. ЛЕБІЗ –қандай ол? Ойын басталар алдында әрқайсыңыз қағаз майлық алыңыздар . Осы қалыпта ұстай тұрыңыздар. Менің айтқандарымды бұлжытпай орындаңыздар.
Майлықтың оң жақ шетін үзіңіз, енді ортасынан бүктеп оң жақ шетін үзіңіз, ортасынан бүктеп оң жақ шетін үзіңіз, ортасынан бүктеп оң жақ шетін үзіңіз, ортасынан бүктеп оң жақ шетін үзіңіз. Енді салфетканы ашып қараңыз. Не шықты ? Бәріңіздікі бірдей ме? Жоқ ! Неге бірдей шықпады? Бәріміз бір нұсқауды орындадық емес пе?
Қорытынды: Біз әр түрліміз, яғни бір нұсқауды әр бала әр түрлі қабылдайды, егер бізді баламыз түсінсін десек,онда нақты, дәл нұсқау беріңіз. Ендеше әр адам әр түрлі екеніне көз жеткізейік.
3-кезең. Ғ-әрпі тақтада ілінген. ҒАЖАП. Ойын «Сөйлемді аяқта ». Берілген аяқталмаған сөйлемдерді аяқтаңыз. Сіздің мақсатыңыз берілген сөйлемді қызық, ерекше етіп аяқтау. Әрине, әзілқойлығыңыз бағаланады. Кезектесіп тізбек бойынша біріңізден кейін біріңіз жалғастырыңыз. Ал кеттік бастайық.
Бірімізден кейін біріңіз жалғастырыңыз
Менің бойым кішірек болғанмен, есесіне............
Мен кейде шыдамсызбын, есесіне.......................
Мен жалқаумын, есесіне..................
Мен ұялшақпын, есесіне..............
Мен айқайлай беремін, есесіне.................
Мен үндемейтін адаммын, есесіне...................
Мен кешірімдімін, есесіне.............................
2.Сөйлемді аяқтаңыз (ауызша)
Мен тамаша гүлмін.................................
Мен еріп тұрған кесек мұзбын....................
Мен балық сияқты..........................
Мен әнмін...................
Мен «о» әрпі сияқты...................
Мен жол сияқты...................
Мен желмін................
Қорытынды: Әркімді әр нәрсе қызықтырады, балалар да солай. Біз әркімнің ой тілегін құрметтеуміз, сыйлауымыз керек, әсіресе баланың мүддесін.
А әрпі тақтаға ілінген. АДАМ ғажайып жаратылыс. Ойын «Заттың жаңаша қолдануы» Сіздерге кәдімгі күнделікті заттың аты аталады. Сіздің мақсатыңыз осы затты басқаша қолдану. Заттар параққа жазылған, таратылып беріледі. Заттар: пластик бутылка, газет, бос қорап, бөтелкенің этикеткасы, бөтелке тұғыны, қаңылтыр банка, конфеттің фантигі, чемодан.
Қорытынды: Кез келген уақытта баланы тартымды нәрсеге қызықтыруға болады. Бала бойыннан шығарашылық бастама табуға болады.
М әріп тақтаға ілінген. МАХАББАТ өмір нәрі. Көз алдыңызға елестетіңіз: сіздің жаңұяызға адам қоныстанбаған аралға экспедиция жасауға тура келді. Сіздер өздеріңізбен шамалы ғана зат апара аласыз. Қандай зат алатындарыңызды ақылдасып өзара шешіңіздер. 1минут ішінде. Берілген тізімнен ең қажет деп санаған 3зат қана аласыздар. Осы таңдаған заттарыңызды неліктен алғандарыңызды түсіндіріңіздер. Заттардың тізімі : аңшылық пышақ, әркімге 1литрден су, қалта фонары, қалта айнасы, компас, полиэтиленді плащ, аңшылық мылтық, алтын, гауһарлар,тұз, аңшылық ит, ұялы телефон. Топтың ойын тыңдау. Қорытынды: баламен және үйдегі жанұя мүшелерімен келісімде болуы.
Ы әрпі. ЫҚЫЛАС «Қай кейіпкерге ықыласыңыз ауады?» Қазір сіздер өздеріңізге 1дос тандайсыздар: Атос, Портос, Арамис, Дартаньян (кейіпкерлердің аттары бөлменің әр жерінде ілінген). Қонақтар өз кейіпкерлеріне барады.
Атос –тұйық, құпия білімді адам.
Портос-мейірімді жүректі адам.
Арамис- арманшыл, романтикалық адам.
Дартаньян- кез келген жағдайдан оңай жол табатын, іскерр адам.
бірінші ой бойынша –адам өзіне досты өзінде жетпейтін қасиет үшін. Екінші ой бойынша өзіне жаны ұқсас адамды таңдайды дейді. Бұл соңғы жаттығу болатын, өздерің де байқаған боларсыздар, бүгінгі кездесуіміз арқылы әр ТҰЛҒА терең, таусылмас, тұңғиық, тылсым ӘЛЕМ (ҒАЛАМ) екеніне көз жеткіздік. Әр тұлғаның өзіндік идеясы , жолы кеңістігі бар.
Н әрпі-НАМЫС оты жүректерде жанады. 4-кезең. Рефлексия.
Аңыз. Бір оқушы жиі созылмалы депрессиямен ауырған екен. Дәрігер маған бұл күйден айығу үшін дәрі ішуді баста, дейді. Ендеше неге бастамайсың? Деп сұрайды ғұлама.
Бауырыма әсер етіп, өмірімді қысқарта ма деп қорқамын, деді бала. Сен сау бауырды ма, әлде жақсы көңіл-күйді бағалайсың ба? 20 жыл ұйқыдан 1жыл жақсы өмір сүрген артық емес пе? Соңында ғұлама шәкірттеріне былай деген екен: Өмір ертегі сияқты: ұзақ па, қысқа ма шарт емес, ең бастысы-жақсы өмір сүріп жатырсың ба?
«Ел болам десең, бесігіңді түзе» деп М. Әуезов атамыз айтқандай, баланы дұрыс тәрбиелеу-әр ата-ананың қоғам алдындағы негізгі міндетіміз.
Бала өмірге өткен шақсыз, белгілі бір ұстанымсыз, өзін өзі қалай ұстау керектігін және өзін өзі бағалау өлшемі туралы білмей келеді. Ол жан жағындағы адамдардың өмірлік тәжірибесінен, тұлға ретінде оған айтылған пікірлерден бағыт бағдар алуға мәжбүр. Алғашқы бес –алты жаста сәби ата-анасы мен жақындарынан алған ақпарат бойынша өзі туралы көзқарасты қалыптастырады. Кейіннен ол мектепке барады, аулада өз еркімен серуендейді, сондықтан басқа факторлар да әсер ете бастайды. Алайда өзіндік «Мен» қалыптастыру процесінде отбасы рөлінің бұрынғыдай маңызы өте жоғары. Атақты педагог Сухомлинскийдің «Отбасы мен мектеп тәрбиесі біріккенде ғана толық тәрбие болады» деген сөзін ұмытпаңыздар.
Бірімізден кейін біріңіз жалғастырыңыз
Менің бойым кішірек болғанмен, есесіне............
Мен кейде шыдамсызбын, есесіне.......................
Мен жалқаумын, есесіне..................
Мен ұялшақпын, есесіне..............
Мен айқайлай беремін, есесіне.................
Мен үндемейтін адаммын, есесіне...................
Мен кешірімдімін, есесіне.............................
Мен тамаша гүлмін.................................
Мен еріп тұрған кесек мұзбын....................
Мен балық сияқты..........................
Мен жол сияқты...................
Мен желмін................
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Психологиядан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3167 |
|
|
|
Отбасында оқушыға жағымды психологиялық жағдай туғызуға арналған жаттығулар.
Құрал –жабдықтар: түрлі-түсті маркер, скоч, тақия, шарф, қағаз, майлық.
Жүргізуші: Қайырлы күн, ата-аналар, қонақтар. Осы кездесуге келгендеріңізге қуаныштымыз. Кездесуіміз тренинг түрінде жүргізіледі. Біздің міндетіміз-сіздерді өмірге қуана білуге, ол қуаныштарыңызды балаларыңызға беруге дағдыландыру. Біз бір-бірімізден қысылмай, ұялмай тәжірибе жасауға мүмкіндік береді. Жылы, мейірімді атмосферада әр адамның ең қымбатты –ата-аналық махабатты жайлы әңгіме өрбітеміз.
1-кезең. Ал енді бір –бірімізден амандасқанымыз жөн болар еді. Бізде ерлер қол алысып, әйелдер «Сәлеметсіз бе?» деп амандасады. (Жүргізушілер бір-бірімен амандасып көрсетеді)
Ал біз бүгін ерекше амандасайық. Ерлер темпнраментті итальяндықтар сияқты бірін-бірі қатты қысып құшақтасады, әйелдер бір –бірімен иық түйістіріп амандасады. Таныстықты жасғастыру мақсатында ата-аналар таратылған дөңгелектерге өз аттарын жазып «визитка» жасайды да, кеудесіне түйрегішпен қадайды. Ал енді 3 шапалақпен бір –бірімізді қошеметтейік. (2минут)
2-кезең. Тақтада «Мен тұлғамын!» сөзі ілінген. Жүргізуші ал енді «Мен тұлғамын» деп ойлайтындар орнынан тұрсын, «Тұлғамын» деген сөзде 8 әріп бар. Әр әріпте қозғалыс берейік, әр әріп жұмысқа кіріседі. Қалай? Оны қазір көресіздер.
Т әрпі А4 форматта тақтаға ілінген. ТҮСІНІСТІК тапсырмасы. Тапсырма мынадай: барлық тренингке қатысушылар жұпқа бөлінеді 1қолдары бос, 1 қолдарымен бір –бірін ұстап тұрады. «Бастаңдар» деген нұсқау берілгенде қонақтар бір-бірін киіндіре бастайды. Бізде алдын ала әр адамға тақия, шарф, қолғап дайындалған. Тапсырманы бір- бірімен ажырамай, көмектесіп 1қолмен ғана орындау қажет. Дұрыс және тез орындаңыздар.
Ұ әрпі тақтаға ілінген. ҰҚЫПТЫЛЫҚ. Ойын «Мен борщке салдым»
Мақсаты: есту арқылы интелектуалдық қабілетін дамыту. Жүргізуші: «Мен борщке қызылша салдым» деп бастайды да, келесі адам алдыңғы айтылғанды қайталап, өзінен бір сөз қосады: «Мен борщке қызылша және қырыққабат салдым» ойын осылай жалғасады.
Жүргізуші көмек ретінде керек сөздерді айтуына болады: картоп, жуа, ет, тұз, бұршақ, балгар бұрышы, қызанақ, қаймақ, сәбіз. Қорытынды: Әркімнің есте сақтау қабілеті әр түрлі. Үлкендер бәрін есте сақтай алмайды. Ал бала ше? Ендеше баланың есте сақтау қабілеттеріне көп көңіл болу керек. 3 шапалақ ( 10 минут)- қонақтарға көмектесіп, тездету керек.
Л әрпі тақтада ілеулі. ЛЕБІЗ –қандай ол? Ойын басталар алдында әрқайсыңыз қағаз майлық алыңыздар . Осы қалыпта ұстай тұрыңыздар. Менің айтқандарымды бұлжытпай орындаңыздар.
Майлықтың оң жақ шетін үзіңіз, енді ортасынан бүктеп оң жақ шетін үзіңіз, ортасынан бүктеп оң жақ шетін үзіңіз, ортасынан бүктеп оң жақ шетін үзіңіз, ортасынан бүктеп оң жақ шетін үзіңіз. Енді салфетканы ашып қараңыз. Не шықты ? Бәріңіздікі бірдей ме? Жоқ ! Неге бірдей шықпады? Бәріміз бір нұсқауды орындадық емес пе?
Қорытынды: Біз әр түрліміз, яғни бір нұсқауды әр бала әр түрлі қабылдайды, егер бізді баламыз түсінсін десек,онда нақты, дәл нұсқау беріңіз. Ендеше әр адам әр түрлі екеніне көз жеткізейік.
3-кезең. Ғ-әрпі тақтада ілінген. ҒАЖАП. Ойын «Сөйлемді аяқта ». Берілген аяқталмаған сөйлемдерді аяқтаңыз. Сіздің мақсатыңыз берілген сөйлемді қызық, ерекше етіп аяқтау. Әрине, әзілқойлығыңыз бағаланады. Кезектесіп тізбек бойынша біріңізден кейін біріңіз жалғастырыңыз. Ал кеттік бастайық.
Бірімізден кейін біріңіз жалғастырыңыз
Менің бойым кішірек болғанмен, есесіне............
Мен кейде шыдамсызбын, есесіне.......................
Мен жалқаумын, есесіне..................
Мен ұялшақпын, есесіне..............
Мен айқайлай беремін, есесіне.................
Мен үндемейтін адаммын, есесіне...................
Мен кешірімдімін, есесіне.............................
2.Сөйлемді аяқтаңыз (ауызша)
Мен тамаша гүлмін.................................
Мен еріп тұрған кесек мұзбын....................
Мен балық сияқты..........................
Мен әнмін...................
Мен «о» әрпі сияқты...................
Мен жол сияқты...................
Мен желмін................
Қорытынды: Әркімді әр нәрсе қызықтырады, балалар да солай. Біз әркімнің ой тілегін құрметтеуміз, сыйлауымыз керек, әсіресе баланың мүддесін.
А әрпі тақтаға ілінген. АДАМ ғажайып жаратылыс. Ойын «Заттың жаңаша қолдануы» Сіздерге кәдімгі күнделікті заттың аты аталады. Сіздің мақсатыңыз осы затты басқаша қолдану. Заттар параққа жазылған, таратылып беріледі. Заттар: пластик бутылка, газет, бос қорап, бөтелкенің этикеткасы, бөтелке тұғыны, қаңылтыр банка, конфеттің фантигі, чемодан.
Қорытынды: Кез келген уақытта баланы тартымды нәрсеге қызықтыруға болады. Бала бойыннан шығарашылық бастама табуға болады.
М әріп тақтаға ілінген. МАХАББАТ өмір нәрі. Көз алдыңызға елестетіңіз: сіздің жаңұяызға адам қоныстанбаған аралға экспедиция жасауға тура келді. Сіздер өздеріңізбен шамалы ғана зат апара аласыз. Қандай зат алатындарыңызды ақылдасып өзара шешіңіздер. 1минут ішінде. Берілген тізімнен ең қажет деп санаған 3зат қана аласыздар. Осы таңдаған заттарыңызды неліктен алғандарыңызды түсіндіріңіздер. Заттардың тізімі : аңшылық пышақ, әркімге 1литрден су, қалта фонары, қалта айнасы, компас, полиэтиленді плащ, аңшылық мылтық, алтын, гауһарлар,тұз, аңшылық ит, ұялы телефон. Топтың ойын тыңдау. Қорытынды: баламен және үйдегі жанұя мүшелерімен келісімде болуы.
Ы әрпі. ЫҚЫЛАС «Қай кейіпкерге ықыласыңыз ауады?» Қазір сіздер өздеріңізге 1дос тандайсыздар: Атос, Портос, Арамис, Дартаньян (кейіпкерлердің аттары бөлменің әр жерінде ілінген). Қонақтар өз кейіпкерлеріне барады.
Атос –тұйық, құпия білімді адам.
Портос-мейірімді жүректі адам.
Арамис- арманшыл, романтикалық адам.
Дартаньян- кез келген жағдайдан оңай жол табатын, іскерр адам.
бірінші ой бойынша –адам өзіне досты өзінде жетпейтін қасиет үшін. Екінші ой бойынша өзіне жаны ұқсас адамды таңдайды дейді. Бұл соңғы жаттығу болатын, өздерің де байқаған боларсыздар, бүгінгі кездесуіміз арқылы әр ТҰЛҒА терең, таусылмас, тұңғиық, тылсым ӘЛЕМ (ҒАЛАМ) екеніне көз жеткіздік. Әр тұлғаның өзіндік идеясы , жолы кеңістігі бар.
Н әрпі-НАМЫС оты жүректерде жанады. 4-кезең. Рефлексия.
Аңыз. Бір оқушы жиі созылмалы депрессиямен ауырған екен. Дәрігер маған бұл күйден айығу үшін дәрі ішуді баста, дейді. Ендеше неге бастамайсың? Деп сұрайды ғұлама.
Бауырыма әсер етіп, өмірімді қысқарта ма деп қорқамын, деді бала. Сен сау бауырды ма, әлде жақсы көңіл-күйді бағалайсың ба? 20 жыл ұйқыдан 1жыл жақсы өмір сүрген артық емес пе? Соңында ғұлама шәкірттеріне былай деген екен: Өмір ертегі сияқты: ұзақ па, қысқа ма шарт емес, ең бастысы-жақсы өмір сүріп жатырсың ба?
«Ел болам десең, бесігіңді түзе» деп М. Әуезов атамыз айтқандай, баланы дұрыс тәрбиелеу-әр ата-ананың қоғам алдындағы негізгі міндетіміз.
Бала өмірге өткен шақсыз, белгілі бір ұстанымсыз, өзін өзі қалай ұстау керектігін және өзін өзі бағалау өлшемі туралы білмей келеді. Ол жан жағындағы адамдардың өмірлік тәжірибесінен, тұлға ретінде оған айтылған пікірлерден бағыт бағдар алуға мәжбүр. Алғашқы бес –алты жаста сәби ата-анасы мен жақындарынан алған ақпарат бойынша өзі туралы көзқарасты қалыптастырады. Кейіннен ол мектепке барады, аулада өз еркімен серуендейді, сондықтан басқа факторлар да әсер ете бастайды. Алайда өзіндік «Мен» қалыптастыру процесінде отбасы рөлінің бұрынғыдай маңызы өте жоғары. Атақты педагог Сухомлинскийдің «Отбасы мен мектеп тәрбиесі біріккенде ғана толық тәрбие болады» деген сөзін ұмытпаңыздар.
Бірімізден кейін біріңіз жалғастырыңыз
Менің бойым кішірек болғанмен, есесіне............
Мен кейде шыдамсызбын, есесіне.......................
Мен жалқаумын, есесіне..................
Мен ұялшақпын, есесіне..............
Мен айқайлай беремін, есесіне.................
Мен үндемейтін адаммын, есесіне...................
Мен кешірімдімін, есесіне.............................
Мен тамаша гүлмін.................................
Мен еріп тұрған кесек мұзбын....................
Мен балық сияқты..........................
Мен жол сияқты...................
Мен желмін................
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Қобланова Гульжихан
Батыс Қазақстан обл, Қаратөбе ауд, Мұхит атындағы орта жалпы білім беретін мектебі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |