Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

I.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу, сыныптың тазалығына мән беру.
II.Үй тапсырмасын тексеру.
А)Карточкамен жұмыс.
Ә)Тестпен жұмыс
Б)Өзіндік жұмыс.
III.Жаңа сабақ.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 9485 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-04-2015, 19:06 |


Білімділігі- сынып оқушыларының біріккен сөзден алған білімдерін тереңдету, жүйелеу, бекіту, қорытындылау.
Дамытушылығы-біріншіден оқушының ұшқыр ойлау белсенділігін арттыру,екіншіден өз ойын анық толық жеткізуге үйрету,үшіншіден қазақша жазу және сөйлеу тілін дамыту,тереңдету,төртіншіден шығармашылық қабілетін шыңдата отырып талантты оқушылардың қабілетін арттыра отырып оны күрделендіре білу.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 6651 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 10-04-2015, 18:48 |


Біз бүгін сендермен тұрлаулы мүше бастауыштан алған білімімізді толықтырамыз. Ішкі мағынасына қарай ажыратып, құрылсына қарай дара, күрделі, үйірлі мүшелері екенін танып білеміз. Мысалдармен дәлелдейміз.
- Ал енді дәптерлеріңді ашып бүгінгі күнді, жаңа тақырыпты “Бастауыш” деп жазып қойыңдар.
Тақтадағы мына сөздерге назар аударайық.Мысалы:Шығысқа қарай беттеген үлкен кеме теңзді тіліп келеді.
Сөйлем құрауға негіз болып тұрған тұрлаулы мүшені табыңдар. (кеме тіліп келеді)
- Тұрлаулы мүшені алып тастап оқыңдар, не байқадыңдар?
Сондықтан сөйлем құрауға негіз болатын
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2693 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 9-04-2015, 16:18 |


1.Сөйлем дегеніміз не? Негізгі белгілері қандай?
2.Сөйлем түрлерін атаңдар? Жасалу жолдары қандай?
3.Сөйлем мүшелері дегеніміз не? Негізгі белгілерін атаңдар?
4.Сөйлем мүшесі бола алмайтындар?
5.Сөйлем мүшелері құрамына қарай нешеге бөлінеді? Дара, күрделі, үйірлі мүше дегеніміз не?
Жаңа сабақ: Тұрлаушы мүшелер. Бастауыш
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2705 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 9-04-2015, 15:33 |


Мұғалім: Қазір қандай сабақ? Қазақ тілі.Қане балалар бір шумақ өлеңмен бірге бастайық.
Психологиялық дайындық:
Қазақ тілі – бал тілім,
Өзің барда шалқыдым.
Тілімнен нәр табармын,
Тіліме кім тағар мін.
Хормен: Біз бақытты баламыз,
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2635 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 20:04 |


28- жаттығу Семантикалық карта. Үстеулерді мағыналарына қарай топтап жазу.
29-жаттығу “Дәлелде ” әдісі Берілген сөздердің үстеу екенін дәлелдеу.
Тест
1. Үстеу дегеніміз-
а. Заттың сапасын, сынын білдіреді
ә. Іс-қимылдың әр түрлі сапасын, мезгілін білдіреді
б. Заттың іс-қимылын білдіреді
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 4194 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 15:55 |


Заман талабына сай оқушыларға сапалы, тиянақты білім беру-мұғалімдер алдындағы үлкен міндет.Бұл әрбір мұғалімге тынымсыз ізденісті,оқытудың жаңа формасымен, әдіс тәсілдерін тиімді пайдалануды қажет етеді.
Сол себепті де біз баланы оқыта отырып, ой еркіндігін, белсенділігін, ізденімпаздығын қалыптастырып, өз бетінше шешім қабылдауға дағдыландырамыз.қазір сіздермен бөліскім келіп тұрғаным өз сабақтарымда қолданып жүрген тиімді әдістерімнің бірі:топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни тұрғыда
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 3379 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 15:01 |


Сабақтың тақырыбы: Зат есімнің жіктелуі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:оқушыларға зат есімнің жіктелуі жайлы түсінік беру; жекеше, көпше түрлерімен таныстыру; жіктік жалғауы жалғанған сөздің баяндауыш қызметін атқаратынын ұғындыру.
Дамытушылық:оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру, қызығушылықтырын ояту, ойлау және сөйлеу қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды табандылыққа, іскерлікке, шығармашыл болуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, дүниетану
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 3354 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 8-04-2015, 14:45 |


Сабақтың міндеттері:
- оқушылардың зат есімді ажыратып, сұрақ бойынша таба алуға көмек көрсету;
- сөйлем, мәтін құрау арқылы зат есімдерді талдай білуге үйрету;
- жеке, жұпта, топта өзінің ой толғанысын жеткізуге мүмкіндік беру;
Күтілетін нәтижелер:
- оқушылар зат есімді ажыратып, таба алады;
- зат есімді қатыстырып мәтін оқып, эссе жаза алады;
- топта жұмыс істеу ережесі сақталады;
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2268 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 18:09 |


Көрнекті педагог В. Сухомлинский «Егер балаға қуаныш пен бақыт бере білсек, ол бала солай бола алады», — дейді. Демек, шәкіртке жан-жақты терең білім беріп, оның жүрегіне адамгершіліктің асыл қасиеттерін үздіксіз ұялата білсек, ертеңгі азамат жеке тұлғаның өзіндік көзқарасының қалыптасуына, айналасымен санасуына ықпал етері сөзсіз.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар | Көрсетілім: 2462 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 7-04-2015, 18:06 |


Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар