Үш сапқа тұру. (таяқшамен жалпы жетілдіруші жаттығу жасау)
|
Бала тәрбиесіне бала біліміне жол тартқан тәрбиеші қандай болу керегін ұғыну. Бала әлемімен бірге үндесе өмір сүру керек екенін біліп, баланың жан дүниесін түсіне білу.Бала әлемін түсіне білген тәрбиеші- баланың ішкі жан дүниесін түсіне біледі, ең нәзік те мөлдір, алайда, сонымен қоса, ең күрделі де жұмбақ әлемге енеді. Осы әлемнің ішінде, осы әлеммен қатар, үндесе өмір сүруі тиіс екенін ұмытпайды. |
Гүлдердің түрлерімен таныстыру Гүлдердің түр – түстерін ажырата білуге баулу. Өсімдіктерді күту ережелерімен таныстыру. Түстер туралы ұғымын бекіту, түстердің атын білуге машықтандыру. Сөздік қорын молайту, тілдік белсенділік қызметін арттыру. Гүлдердің түр – түстерін есте сақтау, қабылдау, ойлау сезімдерін дамыту. Түған еліннің табиғатына, гүлдер мен өсімдіктерге қамқорлық көрсетуге, күтуге, сүйіспеншілікке жастайыннан тәрбиелеу. қызғалдақ, күнбағыс, раушангүл, түймедақ, лалагүл, бәйшешек, бақытгүл, «жеті қазына». |
Балаларға почта қызметкерінің еңбегімен таныс болуды одан әрі жалғастыру, хат туралы түсініктерін қалыптастыру.Балалардың коммуникативтік- ақпараттық құзіреттілігін молайтып, ой- түйсігін, қиялын одан әрі дамыта түсіру.Балалар әрбір мамандықтың ой қырын түсіне біліп, әрбір мамандықтың керек екенін ұғындыру. Бір- бірімен жақсы қарым – қатынаста бірлесіп жұмыс жасай білуге үйрету. |
Балаларға дайын суретті қағаз бетіне дұрыс орналастырып, жапсыруды үйрету. Желімді дұрыс пайдалануға, тазалыққа, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Балалардың қол, саусақ икемділіктерін, ойынға ынталарын арттыру. орамал, ақ қағаз, желім, суреттер, жапырақтар. |
Шалқан ертегісін сахналау арқылы балалардың ақыл-ойын, қиялын дамыту.Есте сақтау қабілеттерін жеткізу. Үй жануарлары жайында түсініктерін толтыру.«Шалқан» ертегісінің суреттері; көрініске керекті құралдар.Залда музыка ойналып тұрады, залға кірген балалар қонақтармен амандасады.Балалар, қанекей кім есік қағып тұрған, соны қарайықшы есікті ашып. |
Балаларға ұлттық ойындар арқылы мемлекеттік тілді меңгертіп, сөздік қорларын дамыту, халқымыздың тарихын, мәдениетін, салт - дәстүрін таныстыру Ойын – мектеп жасына дейінгі балалар іс-әрекеттерінің негізгі түрі. Ойын – баланың, бүкіл балалар коллективінің дамуында басты роль атқарады. Балаларға ұлттық ойындар арқылы халқымыздың тарихын, мәдениетін таныстыру қолға алынған. Жинақтағы ұлттық ойындардың тәрбиелік мәні зор. Мектепке дейінгі мекемеге әдістемелік құрал болып табылады. |
балаларға осы ертегі жайлы мағлұмат беру. а) Балаларды ертегі кейіпкерлерімен таныстыру, оларға жеке-жеке тоқталу. б) Балалардың ой-өрісін дамыту, әрбір баланың өзіндік жас ерекшелігін ескере отырып, тапсырмалар беру. в) Балаларды ұғымталдыққа, бірлесіп жұмыс істей білуге тәрбиелеу. |
|
Балалардың жыл бойы алған білімдерін тиянақтау, білгендерін ортаға салуып қорытындылау. Берілген тапсырманы өз беттерімен орындап,жауыпкершілікті сезінуді тәрбиелеу. Таңғы шеңбер Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек? Көңілді боп жүрейік! |