Балалардың бірлік, ынтымақтастық туралы түсініктерін кеңейтіп, көп ұлтты халқымыздың тыныштығы мен бірлігін нығайтуға ат салысатын азамат болуға тәрбиелеу. Ұрандар, қима көгершіндер, шарлар, гүлдер, ұлттық костюмдер. (Ән ұран орындалады.) |
Наурыз мерекесінің мән – мағынасын балаларға түсіндіру, ақ тілек, бата, наурыз көже, құт – береке ұғымдарын қалыптастыру, жақсылыққа адамгершілеке тәрбиелеу. Залды мерекеге қазақ дәстүрі бойынша көркемдеу. Жартылай кигіз үй көрнісі, қазақша киімдер, дастархан жасау, баурсақ, ет, наурыз көже, құрт, ірімшік және домбыра, көрпешілер, ыдыстар. |
Армысыздар, аяулы аналар, Армысыздар әжелер мен апалар! Мерекемен құттықтайды сіздерді, Шашу шашып, өнерімен балалар. |
заттармен жалпы дамыту жаттығуында үйлесетін қабілетін дамыту, дәлдеп алысқа лақтыру, төрт тағандап жүруді, секірт- педен секіруді үйрету. Салауатты өмір салтын, дене мәдение- тін қалыптастыру. Балаларды шапшаңдыққа, жылдамдыққа, өз отбасына, достарына қайырымдылық, сүйіспеншілік сезіміне тәрбиелеу. |
организация оздоровления и физическое развитие детей с элементами фитбол – аэробики. Формирование правильной осанки. Развитие координации движений. Закаливание организма. |
Отработка форм совместной деятельности посредством игровых упражнений. Воспитание умения строить совместные действия в играх эстафетах. Формирование правильной осанки, содействие общему укреплению организма ребенка, стимуляция функции дыхания.Развитие основных движений, внимания, быстроты реакции, умения согласованно действовать в коллективе. |
Издревле считается, что здоровье нации должно быть своего рода “визитной карточкой” государства, показателем его культуры и процветания, а здоровье индивидуума – критерием личной ответственности и самопознания. Педагоги должны понимать, что воспитание у детей потребности в здоровом образе жизни – задача государственной важности, а оздоровительная деятельность образовательного учреждения – это долгосрочная инвестиция государства семье, которая вернется ему в виде здоровых и полноценных граждан. |
1) Табиғат біздің алтын ұямыз, қоршаған ортамыз, тіршілік көзіміз екенін, оларды қорғау, аялау, ардақтау біздің мін- детіміз екенін түсіндіру. 2) Табиғаттың әрбір бөлшегі азамат баласы үшін асқан байлық, қайталанбас қазына екенін, денсаулықтың қорғаны екенін ұғындыру. 3) Табиғат аясында өзін мәдениетті ұстауға, қоршаған ортаны ластамай сақтауға тәрбиелеу. |
Балаларды адамгершілікке, қарапайымдылыққа, кішіпейілдікке, әдептілікке, еңбексүйгіштікке, өз халқынынң салт-дәстүрін үйрене отырып жаман әдеттен аулақ болуға Адам бойындағы ұнамды ұнамсыз қылықтарды айыра отырып,әдеп әліппесін бойына дарыту, тіл байлығын, таным белсенділігін арттыру. |
Жыл мезгілдері туралы түсінігін кеңейтуге, жыл мезгілінің ерекшелігін түсіндіре отырып, тіліндамы- туға, күздегі табиғат сұлулығына назар аударту. Балаларды күз сыйы көкөністермен, жемістермен таныстыру. Үлкендердің еңбегін құрметтеу, олардың еңбегінің нәтижесіне қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу Ойлау қабілетін дамытуға, тіл шеберлігін білімге деген құштарлығын, ықыласын, ізденпаздығын аттыру. |