Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz

Тақырып лексикасымен толығырақ таныстыра отырып, олардың айырмашылығын атау. Балалардың қисынды ойлау қабілетін арттыру арқылы ауызекі сөйлей білуге үйрету. Жаңа сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорын молайту.Балалардың жеміс ағаштарын қорғап, оларға қамқор болуына ықпал ету үшін тәрбиелік әңгімелер жүргізу.a tomato-қызанақ, a carrot-сәбіз, a cabbage-қырыққабат, an apple-алма, a pear-алмұрт, an orange-апельсин, grapes-жүзім.

Уроки / Балабақша | Көрсетілім: 7612 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-01-2015, 20:07 |


Балаларды компьютерлік сауаттылыққа үйрете отырып, вирус туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру. Компьютерге қызығушылығын арттыру. Компьютермен жұмыс жасау дағдысын  қалыптастыру.

Балалар...

(компьютердің бөліктері кіріп келеді.)

Уроки / Балабақша | Көрсетілім: 2085 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-01-2015, 20:05 |


Балаларға құстар туралы, олардың өмір сүру ортасы, құстардың жерде өмір сүретіндігі мен ауада ұша алатындығы жөніндегі  ерекшеліктері туралы жалпы түсініктерін қалыптастыру, қол еңбегі  арқылы құстарға қамқор болып ұя жасауға үйрету.

Уроки / Балабақша | Көрсетілім: 8102 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-01-2015, 20:05 |


  • Знакомить  с выдающимися  личностями казахского народа -  с народными батырами. 
  • Знакомить  с достопримечательностями  своего города.
  • Воспитывать  патриотические  чувства к своей Родине, к своему городу.
  • Развивать интерес к прошлому, настоящему своей страны.
Уроки / Балабақша | Көрсетілім: 7203 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-01-2015, 20:03 |


 Балаларға ертегідей жағдайларды жұптаса орындату баоысында сөйлей отырып, тілдік қорларын, ойлау қабілеттерін, қиялдарын  есте  сақтау қабілеттерін дамыту. Тапсырмаларды жұптаса орындата еңбекқорлыққа, достыққа, кішіпейілдікке мейірімділікке тәрбиелеу.

Уроки / Балабақша | Көрсетілім: 4353 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-01-2015, 20:02 |


1.Балаларды  жолда жүру ережесімен таныстыру .

 Дамытушылық мақсаты: Жол қауіпсіздігін есте сақтауға, білуге жол ережесінің белгілерімен таныстыру. Зейіні мен ойлау қасиеттерін дамыту

Тәрбиелік мақсаты:Көшеде дұрыс жүріп, жол ережесін сақтауға тәрбиелеу.Көрнекілігі: Бағдаршам , жол белгілері салынған суреттер , слай шоу, жол ережесіне арналған кітаптар.    

Уроки / Балабақша | Көрсетілім: 4409 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-01-2015, 20:01 |


Балалардың ұлттық өнердің сән және қол өнер түріне деген сүйіспеншіліктерін, көркемдік эстетикалық талғамын  дамыту, халықтың тұрмыс – салт дәстүріне қызығушылықтарын ояту, шығармашылық ойлау қабілеттерін, мақал – мәтелдер арқылы тілдерін байыту,  бейнелеу өнерінің  жаңа тәсілдерімен таныстырып, оны меңгере білуге, ептілікке, сыйластыққа баулуға, Отан сүйгіштік, бір – біріне деген қамқорлыққа тәрбиелеу.

Уроки / Балабақша | Көрсетілім: 4132 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-01-2015, 19:59 |


Музыка ырғағымен әртүрлі жылдамдықтағы жүріс түрлерін  жасауға үйрету. Балалардың есту қабілеттерін, дене, аяқ  бұлшықеттерін дамыту.  Балаларды  достыққа, ауызбіршілікке  тәрбиелеу.Шрек мультфильмінің атрибуттары, сиқырлы таяқша

Уроки / Балабақша | Көрсетілім: 4601 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-01-2015, 19:58 |


Құрметті ата-аналар, қонақтар! Бүгін біз тәрбиелеген бүлдіршіндерімізді ұямыздан ұшырып, мектепке шығарып салғалы отырмыз. Көз алдымыздағы тәп-тәтті, сүйкімді қылықтары мен үйренген әндерін, тақпақтарын, билерін әрі қарай шыңдай түсіп, балабақшамен қоштасқлы отыр. Балабақша бітіруші түлектерді қошеметтеп ортағы шақырайық

Өтті қызық көп күндер

Бес жасқа енді жеттіңдер.

Барасыңдар мектепке

Бір белестен өттіңдер!

Уроки / Балабақша | Көрсетілім: 4463 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-01-2015, 19:56 |


Допты бір-біріне бағытын сақтай отырып лақтыру және екі қолмен қағып алуға үйре- ту.Бір-біріне допты беру және доптың ұшу бағытын қадағалау, допты күтіп алу әдісте-  рін меңгерту. Балалардың дене бұлшықеттерін дамыту.

Уроки / Балабақша | Көрсетілім: 4005 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 25-01-2015, 19:55 |