Сабақтың тақырыбы Өсімдік –өмір тірегіСабақтың мақсаты: Өсімдіктер тарауының аяқталуына байланысты оқушылардың алған білімдерін қорытындылау, жануарлар әлеміне кіріспе жасау, пән аралық байланысты жүзеге асыра отырып білімді қорытындылау. |
Сабақтың тақырыбы: Жапырақтың суды буландыруыСабақтың мақсаты: оқушыларға жапырақтың суды буландыруы, су булануының маңызы, жапырақтың ылғалды және құрғақ климатқа бейімделуі туралы теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру. Теориялық материялдарды жүйелеу, тиянақты баяндауға тәрбиелеу. |
Сабақтың тақырыбы: Негізгі генетикалық ұғымдар. Мендель заңы және оның тәжірибелеріСабақтың мақсаты:
Өсімдіктер әлемі, жануарлар дүниесі. Адам өміріне белгілердің ұ |
Сабақтың тақырыбы: Тұқым. Тұқым құрылысыСабақтың мақсаты: Тұқым құрылысы, дамуы және қос жарнақты, дара жарнақты тұқымдардың құрылысы ерекшеліктері жөнінде жалпы мағлұмат беру.
Сабақтың білімділік мәні: Оқушыларға тұқымның құрылысы туралы мағлұмат бере отырып, зертханалық жұмыстар арқылы негізгі ұғымдарды қалыптастыру.
Сабақтың дамытушылық мәні: Оқушылардың белсенділігін арттыру, ойлау қабілетін, шапшаңдылығын дамыту, өз бетімен жұмыс істеп, талаптануын арттыру.
Сабақтың тәрбиелік мәні: Оқушылардың ақыл-ойын, ғылыми дүние танымын қалыптастыру, экологиялық тәрбие беру.
Сабақтың міндеті: Табиғатта өсімдіктердің тұқым арқылы таралатынын, қос жарнақты және дара жарнақты тұқымдардың ерекшеліктері, тұқым жарнақтың маңызы жөн |
Жай және күрделі гүлшоғырлармен танысуКөрнекілігі: күріш масақтары, жүгері собығы, күнбағыс немесе түймедағы себеті, сұлы масағы, сәбіздің гүлшоғыры, Орындалатын тапсырмалар 1) Алдымен алдарыңа үлестірілген гүлшоғыр түрінің кеппешөбін жай және күрделі гүлшоғырға бөліп алу. |
Ақпараттандырылған сабақСабақта оқытудың акпараттық технологияны пайдалана отырып, оқушы белсенділігін, пәнге қызығушылығын арттыру. Оқушылардың іс – әрекетін басқару арқылы ой таласын туғызу, оқу материалдарының мазмұнын өмірмен байланыстыру арқылы оқушының білім-біліктілігін дамыту мақсатымен 10 класста «Вирустар – тіршіліктің жасушасыз түрі» тақырыбында сабақ өткіздім.
I .«Миға шабуыл» бөлімінде, үйге берген тапсырманы пысықтау барысында интерактивті тақтаны пайдаландым.(онда оқушыларға берілген сұрақтардың дұрыс жауаптары, оқушы жауап берген сон шығады.)
1. Микроорганизмдер дегеніміз не?(Жай көзге көрінбейтін тірі ағзалар). |
Сабақтың тақырыбы Жапырақтың құрылысы Жапырақтың алуан түрлілігі, олардың өсімдік тіршілігіндегі рөліСабақтың мақсаты: а)Білімділік: оқушыларды өсімдіктің өсімді мүшесі жапырақтың құрылысы, түрлері, жүйкеленуімен таныстыру. б) Дамытушылық: оқушылардың өз бетінше ойлауға, есте сақтауға, салыстыру, қорытындылау дағдысын дамыту. в) Тәрбиелік: жинақтылыққа, тазалыққа, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ. Топпен жұмыс.
Сабақта қолданылатын әдіс: ұжымдық ойлау, көрнекілік.
Сабақтың жабдықталуы: дидактикалық, көрнекі материалдар, кеппешөптер.
Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі. |
Сабақтың тақырыбы Иммунитет, иммунитет түрлері ЖИТССабақтың мақсаты: Иммунитет, иммунитет түрлері жөнінде оқушыларға Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: интерактивті тақтаға жасалынған дидактикалық тапсырмалар Сабақтың барысы: |
ЖЕКЕ ТҰЛҒАНЫҢ АДАМГЕРШІЛІК-РУХАНИ ҚАСИЕТТЕРНІҢ ДАМУЫНА ЫҚПАЛ ЕТЕТІН ІЗГІЛІКТІ БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫН ҚҰРУҚазіргі кезде қоғамымызда зор саяси және әлеуметтік өзгерістер жүріп жатыр. Осыған байланысты адамдардың тұрмыс-тіршілігінің, сана-сезімі мен әдеп-ғұрпыптың да өзгерістерге ұшырайтыны – заңды құбылыс. Бұл-болашаққа біздің ұрпақтарымыздың жаңа өмір салты бойынша өмір сүреді деген сөз. Олай болса ол қандай өмір салты болмақ, біздің ұлттық рухани болмысымызға сай келе ме деген сұрақтар төңірегінде қазірден бастап ойланып, оның теориялық негізін жасауымыз керек, демек балаларымыздың сол бағытты тәрбиелеуге назар аударуымыз керек. Ол үшін ұлтымыздың өткендегі өмір салты мен |
Тақырыбы: Ағза және қоршаған ортаМақсаты: Оқушыларға қоршаған ортаның адамзатқа тигізетін пайдасы және зиянды әсерлерін, қоршаған ортаны қорғау туралы түсінік беру.
Дамытушылық: оқушылардың ой-өрісін дамыту, біліктілігін, ізденуін қалыптастыру, ойын жеткізе алу қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларға табиғаттың адам өмірі үшін ұшан-теңіз пайдасы барын және маңызын түсіндіру, экологиялық тәрбие беру.
Түрі: жарыс сабақ.
Әдісі: талдау, ой бөлісу.
Көрнекіліктер: табиғат туралы нақыл сөздер, суреттер. |