Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Страница 16

Мұғалімнің міндеті – баланың өзіне деген сенімін арттыру, өзін тұлға ретінде сезінетіндей мүмкіндік ашу, өзін тұлға ретінде сезінген бала әрқашан өмірде өз жолын таба алады.
Білім берудің сапасын жақсарту мақсатында Сын тұрғысынан ойлау технологиясын өз сабақтарымда қолданып жүрмін. Сын тұрғысынан ойлау технологиясының мені қызықтырғаны баланың өзі ізденіп дәлелдеуі. Ол бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, ойланушы, өз ойын дәлелдеуші, ал мұғалім осы әрекетке бағыттаушы, ұйымдастырушы.
Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 2944 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 23-02-2015, 11:35 |


Ұстаз деген сөзді, ұстаз деген мамандықты мен ең қасиетті құндылық деп есептеймін. Себебі, ұстаздың алдына келмейтін адам болмайды. Әр бала үшін ұстаз оның екінші анасы, әкесі, досы. Неге? Себебі, баланың кішкентай жүрегі осы ұстаздан жылулықты, қамқорлықты сезіп, қамқоршы ретінде қабылдап, әрі өзінің досындай сырласа алады.
Мұғалімге тән ең бірінші қасиет- баланы құрметтеу.Оның адамшылық ар – ожданы, намысы, тұлғасын жасына қарамай сыйлау, құрмет тұту. Бұл мұғалімнің терең дүниетанымы мен үлкенжүрегінен келіп шығады. Әр баланы жас ерекшелігі, мінез құлқы, өскен ортасына қарай танып, азамат қылып қалыптастыру – әр педагогтың мұраты
Статьи / Эссе | Көрсетілім: 14652 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 23-02-2015, 11:19 |


«Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында» мектепке дейінгі ұйымдар мен мектептер арасындағы байланыс басты мәселе болып отыр. Бұл мәселенің негізгі басты проблемасы жүйелі оқуға дайындау. Мектепалды даярлық балалардың психикасының басты ерекшелігі – баланың тез қабылдайтындығы. Осыған байланысты мағлұмат беретін сөздерді оңай меңгереді. Балада тіл мен танымдық процестерді игеруге деген құлшыныс байқалады. Осы шақта тіл екі бағытта дамиды: бірінші бағытта сөздік қоры қарқынды жинақталып, айналадағы адамдармен сөйлейтін тілдің морфологиялық жүйесі меңгеріледі, тілдің әсерімен танымдық процестер: зейін, қабылдау, ес, елестету, ойлау жаңаша өзгерістерге ұшырайды. Сөздік қордың артуы мен танымдық процесінің дамуы тұрмыс пен тәрбие жағдайына тікелей байланысты.
Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 3979 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 23-02-2015, 08:39 |


«Бала тәрбиесі – бесіктен»
(халық даналығы)

«Ел боламын десең, бесігіңді түзе»
(М. Әуезов)
Статьи / Эссе | Көрсетілім: 5391 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 23-02-2015, 08:27 |


Білім берудің ең негізгі кіндік мәселесі-адамды жан-жақты етіп тұлғаландыру мен жетілдіре өсіріп өркендету. Егеменді еліміздің болашақ ұрпақтарын тәрбиелеудегі педагогиканың мәні, нарықтық қатынастарды тиімді жолға қоюды көздеген экономикалық өркендеуден де өзінің қиындығы мен маңызының тұлғаланып тұрғанын түсінуіміз керек. Облыстардағы педагогикалық институттар мен училищелер де, тіпті гимназиялар мен лицейлер де, колледждер, орта мектептерге дейін оқу бағдарламалары өзгертіліп жаңа оқулықтар мен әдістемелер, басқа да құрал-жабдықтары шығарылып жатқаны жайында аз айтылмайды.
Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 4534 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 23-02-2015, 08:22 |


«Ақпараттық –коммуникациялық технологияны пайдалану арқылы білім сапасын арттыру» коучинг сабағы жайында рефлексивті есебі.
Статьи / Эссе | Көрсетілім: 8442 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 22-02-2015, 20:59 |


«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» түрлері туралы түсінік беру. Сабақты критерийлер бойынша бағалау тәсілін насихаттау.
Статьи / Эссе | Көрсетілім: 5186 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-02-2015, 17:50 |


Мектебіміздің мақтанышы болып жүрген ақын қызымыз Шайзанда Айтаныстың жазған өлеңдері.
Статьи / Біздің мектеп | Көрсетілім: 2825 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-02-2015, 15:53 |


Ағылшын тілінде жүргізілетін жазба жұмыстарының түрлері.
Тілді меңгеруде оқушылар сөздерді,сөз тіркестерін ауызша,жазбаша дұрыс қолданып,ерекше дыбыстарды меңгермейінше ағылшын тілінде дұрыс сөйлеу,сауатты жазу мүмкін емес. Сондықтан жазба жұмысын барлық сыныптарда үнемі өткізу тиімді.Оқушының сауаттылығын,белгілі бір тақырыпты меңгеру дәрежесін,сөздік қорын тексеру үшін бес-он минуттық жазба жұмысы өткізіледі.Жалпы орта білім беретін мектептерде төмендегідей диктант түрлерін,жазба жұмыстарын өткізуге болады
Статьи / Ұстаздарға | Көрсетілім: 6178 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-02-2015, 15:32 |


Трагедия, произошедшая в Казахстане в период коллективизации, так же как и голодомор на Украине, на Северном Кавказе, в Поволжье и других регионах бывшего СССР, долгие годы оставалась тайной КПСС и советского государства. Истории об ужасах и последствиях голода в Казахстане всегда существовали в памяти народа, передаваясь из поколения в поколение. Назывались основные причины трагедии: засуха и неурожай 1931 г., а затем и 1932 г., усугубленные последствиями недорода в предыдущие годы, совпали с нарастающими государственными заготовками скота, которые привели к массовому голоду и гибели населения.

[size=14]
Статьи / Баяндама | Көрсетілім: 3033 | Жүктеулер: dop. | Қосты: NA | Уақыты: 21-02-2015, 12:56 |


Бөлімдер
Ұстаздарға
Ата-аналарға
Біздің мектеп
Баяндама
Эссе
Оқушыларға
Конкурс ең үздік шығарма
Ең үздік шығарма конкурсына арналған. Шығармаларды осы жерде жазамыз