30.10.2014 жыл Саз әдебиеті 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Н. А. Римский-Корсаков «Ақшақар»
Білімділік мақсаты:
Тәрбиелік мақсаты:
Дамытушылық мақсаты: 1. Орыс халқының табиғатын музыка арқылы аша білу. Музыка сабағынан білімдерін шыңдау және әдебиет екеуінің ажырамас байланысын түсіндіру.
2. Оқушылардың эмоцияларына әсер ету, ойлау қабілеттерін ояту.
Шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдістері: Әңгіме, аудиобаспа тыңдату, көрнекілік
Көрнекіліктер: Н. А. Римский-Корсаков пен А. Н. Островскийдің портреттері. Плакаттар. Ребустар.
Эпиграф:
«1879-80 жылдың қысында мен «Ақшақар» пьесасын тағы бір рет оқып шықтым, және оның таңғажайып және поэтикалық көркемдігін сезіндім».
Н. А. Римский-Корсаков
Оқушылармен амандасып, оқу құралдарын түгендеп отырғызу.
Үй тапсырмасын сұрау.
Мұғалім: -Ал, балалар, үйге берілген тапсырма не еді?
Оқушылар: -Симфония.
Симфония дегеніміз не екен?
-Симфониялық музыка симфониялық оркестрде орындауға арналған музыкалықықалық шығарма. С. м-ға хор, өнші-солистер қатысатын, алайда аспаптық жағы басым шығармаларда жатады. Симфониялық музыка деген түсінік жеке аспапқа немесе аспаптар мен оркестрге арналған шығармаларға да қолданылады. Симфониялық музыканың негізгі жанрлары: Симфония, увертюра (жеке концерттік пьеса немесе операға кіріспе), концерттер, сиюта, симфониялық поэма, фантазия, т.б. Сондай-ақ, Симфониялық музыкаға операның оркестрлік эпизодтары - симфониялық картиналар, интермеццо да жатады.
-Симфониялық оркестр деген не?
-Симфониялық оркестр — ішекті ысқылы, үрмелі және соқпалы музыка аспаптары тобынан құралған оркестр. Алғаш рет симфониялық оркестрдің осылай құрылу тәртібі 18 ғасырда Еуропада бой көрсетті.
Симфониялық оркестрдің құрамында қандай музыкалық аспаптар бар?
- Симфониялық оркестрдің құрамын дыбыс бояуы әр алуан жиырмадан астам музыка аспаптары (гобой, флейта, кларнет, фагот, валторна, литавра, тромбон, барабан, т.б.) құрайды. Сондай-ақ Симфониялық оркестр құрамына арфа, ксилофон мен фортепьяно да қосылады. Композитор осы аспаптардың дауыс-үнін еркін, кеңінен пайдалана отырып, симфониялық оркестр құрамының орындауына лайықты музыкалық шығармасын жазады.
- Симфониялық оркестрдің дамуына қандай композиторлар елеулі еңбек сіңірді.
Симфониялық оркестрлердің дамуына Ғ.Жұбанова, Н.Тілендиев,Б. Жұманиязов, т.б. композиторлар елеулі еңбек сіңірді. Қазақстанда 1958 жылы ұйымдастырылған ҚР-ның мемлекеттік симфониялық оркестрі жұмыс істейді.
Опера деген не?
Опера дегеніміз —театр сахынасында қойылатын музыкалық драмалық шығарма.Операның драматургиялық шешімі барлық музыкалық желілер, оркстр, хор, балет , әсіресе рөлдерді атқарушы әншілердің орындайтын жеке әндері арқылы айқындалады.
Римский – Корсаковтың тағы басқа қандай операларын білесіңдер.
Осы орайда өткен сабақты да еске түсіре отырайық.
Орыс халқының компоиторары дегенде есімізге бірден қай композиторлары түседі.
(Глинка, Чаиковский, Римский-Корсаков)
М.И.Глинка туралы не білесіңдер?
П. И.Чайковский туралы ше?
П. И. Чаиковскийдің қандай атақты балеттерін білесіңдер?
Иа, дұрыс айтасыңдар.
Ал сонымен біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:
А. Н. Островскийдің пьесасының желісімен жазылған орыс халқының композиторы Н. А. Римского-Корсаковтың «Ақшақар» операсы.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Музыкадан ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2947 |
|
|
|
Римский-Корсаков. Ақшақар операсы
Сабақтың тақырыбы: Н. А. Римский-Корсаков «Ақшақар»
Білімділік мақсаты:
Тәрбиелік мақсаты:
Дамытушылық мақсаты: 1. Орыс халқының табиғатын музыка арқылы аша білу. Музыка сабағынан білімдерін шыңдау және әдебиет екеуінің ажырамас байланысын түсіндіру.
2. Оқушылардың эмоцияларына әсер ету, ойлау қабілеттерін ояту.
Шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдістері: Әңгіме, аудиобаспа тыңдату, көрнекілік
Көрнекіліктер: Н. А. Римский-Корсаков пен А. Н. Островскийдің портреттері. Плакаттар. Ребустар.
Эпиграф:
«1879-80 жылдың қысында мен «Ақшақар» пьесасын тағы бір рет оқып шықтым, және оның таңғажайып және поэтикалық көркемдігін сезіндім».
Н. А. Римский-Корсаков
Оқушылармен амандасып, оқу құралдарын түгендеп отырғызу.
Үй тапсырмасын сұрау.
Мұғалім: -Ал, балалар, үйге берілген тапсырма не еді?
Оқушылар: -Симфония.
Симфония дегеніміз не екен?
-Симфониялық музыка симфониялық оркестрде орындауға арналған музыкалықықалық шығарма. С. м-ға хор, өнші-солистер қатысатын, алайда аспаптық жағы басым шығармаларда жатады. Симфониялық музыка деген түсінік жеке аспапқа немесе аспаптар мен оркестрге арналған шығармаларға да қолданылады. Симфониялық музыканың негізгі жанрлары: Симфония, увертюра (жеке концерттік пьеса немесе операға кіріспе), концерттер, сиюта, симфониялық поэма, фантазия, т.б. Сондай-ақ, Симфониялық музыкаға операның оркестрлік эпизодтары - симфониялық картиналар, интермеццо да жатады.
-Симфониялық оркестр деген не?
-Симфониялық оркестр — ішекті ысқылы, үрмелі және соқпалы музыка аспаптары тобынан құралған оркестр. Алғаш рет симфониялық оркестрдің осылай құрылу тәртібі 18 ғасырда Еуропада бой көрсетті.
Симфониялық оркестрдің құрамында қандай музыкалық аспаптар бар?
- Симфониялық оркестрдің құрамын дыбыс бояуы әр алуан жиырмадан астам музыка аспаптары (гобой, флейта, кларнет, фагот, валторна, литавра, тромбон, барабан, т.б.) құрайды. Сондай-ақ Симфониялық оркестр құрамына арфа, ксилофон мен фортепьяно да қосылады. Композитор осы аспаптардың дауыс-үнін еркін, кеңінен пайдалана отырып, симфониялық оркестр құрамының орындауына лайықты музыкалық шығармасын жазады.
- Симфониялық оркестрдің дамуына қандай композиторлар елеулі еңбек сіңірді.
Симфониялық оркестрлердің дамуына Ғ.Жұбанова, Н.Тілендиев,Б. Жұманиязов, т.б. композиторлар елеулі еңбек сіңірді. Қазақстанда 1958 жылы ұйымдастырылған ҚР-ның мемлекеттік симфониялық оркестрі жұмыс істейді.
Опера деген не?
Опера дегеніміз —театр сахынасында қойылатын музыкалық драмалық шығарма.Операның драматургиялық шешімі барлық музыкалық желілер, оркстр, хор, балет , әсіресе рөлдерді атқарушы әншілердің орындайтын жеке әндері арқылы айқындалады.
Римский – Корсаковтың тағы басқа қандай операларын білесіңдер.
Осы орайда өткен сабақты да еске түсіре отырайық.
Орыс халқының компоиторары дегенде есімізге бірден қай композиторлары түседі.
(Глинка, Чаиковский, Римский-Корсаков)
М.И.Глинка туралы не білесіңдер?
П. И.Чайковский туралы ше?
П. И. Чаиковскийдің қандай атақты балеттерін білесіңдер?
Иа, дұрыс айтасыңдар.
Ал сонымен біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:
А. Н. Островскийдің пьесасының желісімен жазылған орыс халқының композиторы Н. А. Римского-Корсаковтың «Ақшақар» операсы.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Сакуова Гульмира Акылбековна
Жамбыл облысы. Шу ауданы. Төле би ауылы. №2 Балалар Саз мектебі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |