Оқушылармен амандасу, сыныптың тазалығына мән беру. II.Үй тапсырмасын тексеру. А)Карточкамен жұмыс. Ә)Тестпен жұмыс Б)Өзіндік жұмыс. III.Жаңа сабақ.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 10135 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 19:06
|
Пікірлер (0)
|
Дамытушылығы-біріншіден оқушының ұшқыр ойлау белсенділігін арттыру,екіншіден өз ойын анық толық жеткізуге үйрету,үшіншіден қазақша жазу және сөйлеу тілін дамыту,тереңдету,төртіншіден шығармашылық қабілетін шыңдата отырып талантты оқушылардың қабілетін арттыра отырып оны күрделендіре білу.
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 7299 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 18:48
|
|
- Ал енді дәптерлеріңді ашып бүгінгі күнді, жаңа тақырыпты “Бастауыш” деп жазып қойыңдар. Тақтадағы мына сөздерге назар аударайық.Мысалы:Шығысқа қарай беттеген үлкен кеме теңзді тіліп келеді. Сөйлем құрауға негіз болып тұрған тұрлаулы мүшені табыңдар. (кеме тіліп келеді) - Тұрлаулы мүшені алып тастап оқыңдар, не байқадыңдар? Сондықтан сөйлем құрауға негіз болатын
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2866 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 9-04-2015, 16:18
|
|
2.Сөйлем түрлерін атаңдар? Жасалу жолдары қандай? 3.Сөйлем мүшелері дегеніміз не? Негізгі белгілерін атаңдар? 4.Сөйлем мүшесі бола алмайтындар? 5.Сөйлем мүшелері құрамына қарай нешеге бөлінеді? Дара, күрделі, үйірлі мүше дегеніміз не? Жаңа сабақ: Тұрлаушы мүшелер. Бастауыш
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2866 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 9-04-2015, 15:33
|
|
Психологиялық дайындық: Қазақ тілі – бал тілім, Өзің барда шалқыдым. Тілімнен нәр табармын, Тіліме кім тағар мін. Хормен: Біз бақытты баламыз,
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2842 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 20:04
|
|
29-жаттығу “Дәлелде ” әдісі Берілген сөздердің үстеу екенін дәлелдеу. Тест 1. Үстеу дегеніміз- а. Заттың сапасын, сынын білдіреді ә. Іс-қимылдың әр түрлі сапасын, мезгілін білдіреді б. Заттың іс-қимылын білдіреді
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4398 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:55
|
|
Сол себепті де біз баланы оқыта отырып, ой еркіндігін, белсенділігін, ізденімпаздығын қалыптастырып, өз бетінше шешім қабылдауға дағдыландырамыз.қазір сіздермен бөліскім келіп тұрғаным өз сабақтарымда қолданып жүрген тиімді әдістерімнің бірі:топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың сыни тұрғыда
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3550 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:01
|
|
Сабақтың мақсаты: Білімділік:оқушыларға зат есімнің жіктелуі жайлы түсінік беру; жекеше, көпше түрлерімен таныстыру; жіктік жалғауы жалғанған сөздің баяндауыш қызметін атқаратынын ұғындыру. Дамытушылық:оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру, қызығушылықтырын ояту, ойлау және сөйлеу қабілетін дамыту. Тәрбиелік: оқушыларды табандылыққа, іскерлікке, шығармашыл болуға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: сын тұрғысынан ойлау технологиясы Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, дүниетану
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3511 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 14:45
|
|
- оқушылардың зат есімді ажыратып, сұрақ бойынша таба алуға көмек көрсету; - сөйлем, мәтін құрау арқылы зат есімдерді талдай білуге үйрету; - жеке, жұпта, топта өзінің ой толғанысын жеткізуге мүмкіндік беру; Күтілетін нәтижелер: - оқушылар зат есімді ажыратып, таба алады; - зат есімді қатыстырып мәтін оқып, эссе жаза алады; - топта жұмыс істеу ережесі сақталады;
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2403 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 7-04-2015, 18:09
|
|
Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2644 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 7-04-2015, 18:06
|
|
Бөлімдер