Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
Құрметті сайт қолданушылары ұстаздар сайты домендік атауының өзгергенін хабарлайды. Сайттың жаңа домендік атауы www.u-s.kz .
Загрузка...
Загрузка...
» » Тыныс белгілердің атқаратын рөлі және қолданылатын орны

4-03-2015, 12:23
Тыныс белгілердің атқаратын рөлі және қолданылатын орны
загрузка...
Сабақтың тақырыбы: Тыныс белгілердің атқаратын рөлі және қолданылатын орны
Сілтеме:
Жалпы мақсаты: Оқушыларға тыныс белгілері туралы түсінік беру,теориялық білімдерін практикамен ұштастыру,оқушы білімін есепке алу
Оқу нәтижелері: Оқушылар:

Жазудағы тыныс белгілерінің ұстанымдары бойынша мәлімет алады ;
• Тыныс белгілерді қоюды үйренеді;
• Шығармашылық жұмыстар орындау арқылы оқушының сөйлеу мәдениеті ,сөз байлығы артады.

Түйінді идеялар:
Сыни тұрғыдан тапсырмалар орындату арқылы шығармашылығын дамыту және оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып,тақырыпты кең көлемде аша түсу.
Жаттығулар: Үй тапсырмасы бойынша зымыран сұрақтар
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл: Берілген тақырыпты оқып,постер салу.
І топ. Грамматикалық ұстаным.Мағыналық ұстаным.Интонациялық ұстаным.
ІІ топ. Грамматикалық ұстаным.Мағыналық ұстаным.Интонациялық ұстаным.
ІІІ топ. Грамматикалық ұстаным.Мағыналық ұстаным.Интонациялық ұстаным.

Дереккөздер: Қазақ тілі, 9-сынып, Дидактикалық материалдар, Әдістемелік нұсқаулық,
Көрнекіліктер: кеспе парақша,бағалау парақшалары,А3 форматы,маркер,стикер,топқа бөлу парақшалары,т.б
Оқуға арналған тапсырма: 132-жаттығу,Леп белгісі,сұрау белгісі қойылған сөйлемдерді көшіріп жазып,тұлғасына қарай талдаңдар.
Мұғалімнің жазбалары:
І.Ұйымдастыру. ІІ Топқа бөлу
Оқушыларға
? белгісі, ! белгісі, . белгісі бар қағаздар таратылады. оқушылар әр тыныс белгісін таңдай отырып, үш топқа бөлу.
Психологиялық анықтама:
* Сұрау белгісін таңдаған оқушылар алдына мақсат қоймас бұрын бұл әрекетімнің нәтижесі қаншалықты жетістікті болады деген сұрақты өзіне жиі қояды. Бастаған ісінің нәтижелі болған, болмағанына қарамастан соңына дейін жеткізуге тырысады.
* Леп белгісін таңдаған оқушылар өз істеріне мейлінше сенімді, қызуқанды, сонымен қатар, алдына қойған мақсатқа қол жеткізе білетін жандар.
* Нүктені таңдаған оқушылар сабырлы, өзгенің ойын тыңдай отырып, өзін де тыңдата біледі. Бастаған жұмысы көбіне жетістікті болады.

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау.
Зымыран сұрақтар.
1.Хат,мақала қай стильге жатады?---------------------------------------------------------
2.Сөйлемдегі сөздер базистік (негізгі) тәртіпке сай орналасады.екінегізді болып келетін стиль түрі?----------------------------------------
3.Образды ,экспрессивті сөздер мол кездесетін стиль түрін атаңыз.------------------------------------------
4.Дидарластық,полемикалық,көпшілікке арналған сөз қай стильдің түрі болатынын анықтаңыз.-------------------------------------------------
5.Көбінесе диалог түрінде жүретін стиль түрі?---------------------------------------
6.Шарт,сенімхат,қолхат қай стильге жататынын анықтаңыз.---------------------------------------
7.Экспрессивті сөздер қатыспайтын қай стиль екенін анықтаңыз.------------------------------
8.Жұртқа үндеу,үгіт айтуда қолданылатын стиль түрін анықтаңыз?------------------------------------------------------
9.Баубек Бұлқышевтің «Шығыс ұлына хат»шығармасы қай стильге жататынын анықтаңыз.--------------------------------------------------------------------------
10.Баяндауыштары ауыспалы осы шақ формалы етістіктен жасалатын стиль түрі?
-----------------------------------------------------------------
ІІІ .Жаңа сабақ (Тақырыпты оқуға 5-7 мин уақыт беріледі)

Берілген тақырыпты оқып,постер салу.
І топ. Грамматикалық ұстаным.Мағыналық ұстаным.Интонациялық ұстаным.
ІІ топ. Грамматикалық ұстаным.Мағыналық ұстаным.Интонациялық ұстаным.
ІІІ топ. Грамматикалық ұстаным.Мағыналық ұстаным.Интонациялық ұстаным.

Жаттығу жұмысы.
133-жаттығу.Тыныс белгісін қойып,үш сөйлемді көшіріп жазып,морфологиялық талдау жаса.
Мысал, Морфологиялық талдау үлгісі:
Ол кітап оқығанды жақсы көреді.
ол – сілтеу есімдігі, жекеше түрі
кітап – зат есім, жалпы, деректі, дара
оқығанды – заттанған есімше, етістік
оқы – етістік
-ған – есімшенің жұрнағы
-ды – табыс септігінің жалғауы
жақсы көреді – күрделі, болымды, сабақты етістік, қимыл атауы, ашық рай, осы шақта.

«Тыныс белгісін қой» тапсырмасы. (Тыныс белгісі қойылмаған кеспе парақша таратылады)

1.Күйеулер бұл кезде төмен иіліп,тәжім қылып тұр екен.Үлкен бәйбіше :
- Өмір жасың ұзақ болсын ! Алдыңнан жарылқасын,қарағым!-деп,шашуын шашты,Лақтырғаны-бір табақ өрік,мейіз,кәмпит.
-Қадамың құтты болсын!Қызығың ұзақ болсын,қарағым Абай!-деп,Абайдың өз енесі де тілеуін айтты. (М.Әуезов)
2.Тыңдаушының алдында жалғыз ғана мақсат тұрады.Ол-тақырыпты қалайда жақсы жазып шығу мақсаты.Түсінікті ме сізге?
Ал осы екі сөздің нешеден синонимі бар екенін білесіз бе?
-Сіз менен емтихан алайын деп пе едіңіз?-деді ол қызарақтап. (Ә.Нұршайықов)
3.--Әдептілік әкені құрметтеуден басталады.
- Құрақ ұшып құрмет көрсетіп тұрған жоқпын ба?
-Мені «көке»деуші едің,енді тең құрбыңдай тергейтін болыпсың,,,, «Ұрыс сен деген сөзден шығады»дейді халық.
--Аты-жөніңді толық айту да айып па?
- Қазақ атам ұрпағын әрбір адамды құрметтей білуге үйретеді.Ал адамды құрметтеу үшінатын ардақтап,дәрежесін көтеріп,жасы мен туыстық қатысына қарай ата,әже,апа,көке,тәте,жәке,аға,ағатайым,нағашы,жиен,бөле деу керек.

Жеке жұмыс. Үш топтан 3оқушы тақтаға шығады.
І топ. Жұмбақтың шешуін тауып,дыбыстық талдау жаса.
Айдалада ақ отау,
Аузы ,мұрны жоқ отау (Жұмыртқа)
ІІ топ. Жұмбақтың шешуін тауып,фонологиялық талдау жаса.
Ағайынды бәрі:
Шықса-көк,
Түссе-сары. (Жапырақтар)
ІІІ топ. Мақалдың жалғасын тауып,синтаксистік талдау жаса.
• Жақсымен жолдас болсаң – жетерсің мұратқа.
Жаманмен жолдас болсаң-қаларсың ұятқа.
• Ақылдының алдымен жүр,
Ақымақтың артымен жүр.
Өзін-өзі бағалау парақшалары:
Оқушының аты-жөні:-----------------------------------------------------------------------------

Тапсырма атауы мен реті
критерийлер Тапсырма үшін жалпы ұпайы
1.Зымыран сұрақтар Тапсырманы толық орындадым-2 ұпай,
Тапсырманы жартылай орындадым-1ұпай,
Тапсырманы мүлдем орындамадым-0ұпай
2.Топтық жұмыс Тақырыпты толық түсіндім-2ұпай,
Тақырыпты жартылай түсіндім -1ұпай,
Тақырыпты мүлдем түсінбедім-0 ұпай
3.Жаттығу жұмысы (Морфологиялық талдау) Тапсырманы толық орындадым-2 ұпай,
Тапсырманы жартылай орындадым-1ұпай,
Тапсырманы мүлдем орындамадым-0ұпай
4. «Тыныс белгісін қой»тапсырмасы Тапсырманы толық орындадым-2 ұпай,
Тапсырманы жартылай орындадым-1ұпай,
Тапсырманы мүлдем орындамадым-0ұпай
Қорытынды баға 8 ұпай «5»
7 ұпай «4»
6 ұпай «3»
Загрузка...

Соңғы жарияланған материалдар тізімі
9- сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінен күнтізбелік жоспар
Себеп бағыныңқылы сабақтас
Өткен шақ және оның түрлері
Хабарлы сөйлем
Сөйлем соңына қойылатын тыныс белгілері. Нүкте, сұрау белгісі
Үстеудің мағыналық түрлері. Мезгіл үстеу
Cөйлем соңына қойылатын тыныс белгілер
Жай сөйлем және құрмалас сөйлем. Есту диктанты.
Үстеудің мағыналық түрлері. Мезгіл үстеу
Қазақ тілі-кемел тіл, сабақ

АвторФазылбаева Райхан Сисенбаевна

Маңғыстау облысы. Мұнайлы ауданы "№1 жалпы білім беру орта мектебі"ММ

Бөлім: Материалы / Қысқа мерзімді сабақ жоспары | Көрсетілім: 2493 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Загрузка...
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар
Жаңалықтар