Сыдықова Қазипа Рыскелдіқызы
Жаркент орта мектебі . Қырыққұдық ауылы .Алматы облысы .Панфилов ауданы.
Ана тілі 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жарасқан Әбдірашев
Алматы- бас қалам,
Жас қалам –Астанам .
Сабақтың мақсаты: Ж.Әбдірашев жайлы толық мағлұмат ала отырып, өлеңді түсініп, мәнерлеп оқыту.Өлең мазмұнын әңгімелеп айту дағдыларын дамыту.Патриоттық сезімдерін оята отырып, өз туған жерін , елін сүюге, табиғатын қорғауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Алматы, Астана қалалары туралы слайдтар, қаттама , ҚР географиялық картасы, сөзжұмбақ сюжетті суреттер.
Күтілетін нәтижелер:
1.Автордың өмірі мен шығармашылығы жайлы біледі.
2:Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқиды.
3.Өлең мазмұнын қара сөзбен әңгімелейді.
4.Алматы, Астана қалалары жайлы толық мағлұмат алады.
Психологиялық тренинг
М.Мақатаев «Қазақстан» өлеңін хормен айту.
Жақсаттанды демессің сүйем десем,
Табынатын тәңірім , ием де сен .
Адам болып күн кешу қиын маған,
Арқа тұтып өзіңесүйенбесем.
Топқа бөлу.
Алматы,Астана , Қырыққұдық, Жаркент қалаларының суреттері арқылы 4 топқа бөлу.
Топ ережесін құру
1.Ұйымшылдық.
2.Тәртіпке бағыну.
3.Өзара сыйластық.
4.Уақыттыүнемді пайдалану .
5.Нақтылық .
6.Ортақ шешім қабылдау.
Өткен сабақты «ыстық орындық» арқылы пысықтау (мұғалім сұрақ қояды, ал оқушы жауап береді)
-І.Жансүгіров кім?
-Оның қандай шығармаларын білесің?
-Көкшетауды ақын кімге теңейді? т.б.
Постермен жұмыс
-Алматы, Астана қандай қала?Осы сұраққа жауып жазып, әр топ постерді қорғап , бармақ стратегиясы арқылы бағалайды
Оқулықпен жұмыс.
Ж.Әбдірашев жайлы мағлұмат беру.Өмірі , шығармашылығымен танысу. Өлеңді іштей тусініп оқу ,
Әр топ дауыстап бір шумақтан оқу.
Суретпен жұмыс.
Төрт топ өзінің тобының суретін салып, қорғау.Мысалы: Алматы қаласы Верный қаласы деп аталған ҚР астанасы болғант.б.
Салынған сурет бойынша әр топ бір-бір сөйлем ойлап, тақтаға , дәптерге әдемілеп жазу( төрт сөйлем жазылады)
Жаңа сабақты «Астана» сөзжұмбағы арқылы қорыту.Оқулықтағы сұрақтарға жауап берілсе, тор көзден «Астана деген сөз шығады.Топ басшы бағалау критерийлері арқылы оқушы білімін бағалайды.
Үйге тапсырма: 220 бет Алматы- бас қалам,
Жас қала –Астана өлеңін мәнерлеп оқу. Астана туралы әңгіме жазып келу.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3395 |
|
|
|
Жарасқан Әбдірашев
Жаркент орта мектебі . Қырыққұдық ауылы .Алматы облысы .Панфилов ауданы.
Ана тілі 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жарасқан Әбдірашев
Алматы- бас қалам,
Жас қалам –Астанам .
Сабақтың мақсаты: Ж.Әбдірашев жайлы толық мағлұмат ала отырып, өлеңді түсініп, мәнерлеп оқыту.Өлең мазмұнын әңгімелеп айту дағдыларын дамыту.Патриоттық сезімдерін оята отырып, өз туған жерін , елін сүюге, табиғатын қорғауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Алматы, Астана қалалары туралы слайдтар, қаттама , ҚР географиялық картасы, сөзжұмбақ сюжетті суреттер.
Күтілетін нәтижелер:
1.Автордың өмірі мен шығармашылығы жайлы біледі.
2:Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқиды.
3.Өлең мазмұнын қара сөзбен әңгімелейді.
4.Алматы, Астана қалалары жайлы толық мағлұмат алады.
Психологиялық тренинг
М.Мақатаев «Қазақстан» өлеңін хормен айту.
Жақсаттанды демессің сүйем десем,
Табынатын тәңірім , ием де сен .
Адам болып күн кешу қиын маған,
Арқа тұтып өзіңесүйенбесем.
Топқа бөлу.
Алматы,Астана , Қырыққұдық, Жаркент қалаларының суреттері арқылы 4 топқа бөлу.
Топ ережесін құру
1.Ұйымшылдық.
2.Тәртіпке бағыну.
3.Өзара сыйластық.
4.Уақыттыүнемді пайдалану .
5.Нақтылық .
6.Ортақ шешім қабылдау.
Өткен сабақты «ыстық орындық» арқылы пысықтау (мұғалім сұрақ қояды, ал оқушы жауап береді)
-І.Жансүгіров кім?
-Оның қандай шығармаларын білесің?
-Көкшетауды ақын кімге теңейді? т.б.
Постермен жұмыс
-Алматы, Астана қандай қала?Осы сұраққа жауып жазып, әр топ постерді қорғап , бармақ стратегиясы арқылы бағалайды
Оқулықпен жұмыс.
Ж.Әбдірашев жайлы мағлұмат беру.Өмірі , шығармашылығымен танысу. Өлеңді іштей тусініп оқу ,
Әр топ дауыстап бір шумақтан оқу.
Суретпен жұмыс.
Төрт топ өзінің тобының суретін салып, қорғау.Мысалы: Алматы қаласы Верный қаласы деп аталған ҚР астанасы болғант.б.
Салынған сурет бойынша әр топ бір-бір сөйлем ойлап, тақтаға , дәптерге әдемілеп жазу( төрт сөйлем жазылады)
Жаңа сабақты «Астана» сөзжұмбағы арқылы қорыту.Оқулықтағы сұрақтарға жауап берілсе, тор көзден «Астана деген сөз шығады.Топ басшы бағалау критерийлері арқылы оқушы білімін бағалайды.
Үйге тапсырма: 220 бет Алматы- бас қалам,
Жас қала –Астана өлеңін мәнерлеп оқу. Астана туралы әңгіме жазып келу.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Сыдықова Қазипа Рыскелдіқызы
Жаркент орта мектебі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |