Ұстаздар сайты u-s.kz Сайттың атауы www.u-s.kz
» » Не? Қайда? Қашан? интеллектуалды ойыны


Не? Қайда? Қашан? интеллектуалды ойыны
Тақырыбы: Не? Қайда? Қашан? интеллектуалды ойыны
Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін саралап, жан-жақты толықтыру.
Пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейлерін бақылау,білімді оқушыларды анықтау,білімді,тапқыр,ізденімпаз оқушылар қатарын көбейту.
Ой-өрісін, дүниетанымын кеңейту.
Өз мүмкіндігін дұрыс пайдалана алатын зерделі тұлғаны тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі,әдебиеттік оқу, математика
Көрнекілігі:Ойын үстелі,суреттер,қара жәшік ,зырылдауық
Техникалық жабдықтар: үнтаспа, бейнетаспа, теледидар,
Ойын барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі
Жүргізуші:Қайырлы күн, құрметті ұстаздар, оқушылар және көрермендер!
Ғылымның сырын ұғына
Шығыңдар білім шыңына,
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізер сіздердей өренді,
Жеңістің мынау шыңына-
деп бүгінгі «Не? Қайда? Қашан?» деп аталатын білім сайысына қош келдіңіздер! Өз білімдерін паш етіп, бақ сынасар
сайыскерлерімізді қол соғып, қошеметтеп ортаға шақырайық.
Жүргізуші: Жиналған ылғи дарындар,
Жүректе от, көздерінде жалын бар.
Білімді топты халайық,
Қол соғып қарсы алайық.

Жүргізуші:
Адамзат тарихында қай кезеңде болмасын ғұламалар ғылым мен білім мәселелеріне ерекше көңіл бөлген. Пайғамбардың хадистерінде білім алуға ұмтылу әрбір мұсылманның парызы делінген. Қазіргі ғаламдық заманда 50 елдің қатарына қосылу үшін білімнің аса қажет екенін Елбасы Н. Назарбаев та жолдауларында баса көрсетті. Қазақстан Республикасы өркениетті ел болу үшін ең бастысы- білім. Білімді болу жүйелі түрде үйренудің, оқығанды зердеге, миға тоқудың нәтижесі. Бүгінгі сайысымыздың ұраны:
Білекті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
Құрметті ұстаздар, сайысқа қатысушы үміткерлер «Не? Қайда? Қашан?» атты білімділер сайысын бастауға рұқсат етіңіздер
Ойын алаңына сайысқа қатысушы үміткерлерді шақырамыз.Сайысқа 3 сыныптардың әрқайсысынан 8 оқушыдан іріктеліп алынды.Ойынға 8 оқушы қатысады.
2.Таныстыру
Топ мүшелері таныстырылады /әр оқушының жеке жақсы қасиеттері туралы айтылады/
Топ басшысы: 3Г сынып оқушысы Жанасыл
Жүргізуші: Сайыскерлер сіздерге сәттілік тілейміз,
Сайыста бақ сыналар, бап сыналар,
Жүлдені өнерлі тапқыр алар.
Кім өнерлі , кім тапқыр –шешу қиын.
Қазылар алқасы болмаса нық сын алар – дегендей кез-келген сайыс бағалануы тиіс. Осының ара жігін ажырататын қазылар алқасы бар.
Әділқазылармен таныстыру:
Сайысымызды бастамас бұрын әділқазылар алқасымен таныстырайын.
1.Светлана Несіпбекқызы
2.Гүлзира Жанарбекқызы
Әділқазылар сендердің бүгінгі ойындарыңа баға беріп,қорытындылайды
3.Ойын ережесімен таныстыру:
Сендердің алдарыңда зырылдауық қойылған ,айналдыру арқылы сұрақ таңдалып алынады.Әр тапсырманы ойлануға 2 минут уақыт беріледі.Егер тапсырманың жауабы толық болмаса есепке алынбайды.
Нақты толық дұрыс жауаптар ғана есепке алынады.Жанкүйерлердің жауабы саналмайды.
Құрметті сайыскерлер сайысымыздың шарттарымен таныс болдыңыздар.Енді сіздерді сәл ширатып алғым келіп тұр.Бұл кезең «Шынығу» деп аталады
4.«Шынығу» кезеңі:
1. Жеті үйрек ұшып бара жатыр. Аңшы екеуін атып түсірді. Неше үйрек қалды?
Жауап: Екеу, өйткені қалғаны ұшып кетті
2. Бөлмеде төрт бұрыш бар. Әр бұрышта қара мысық отыр. Әрбір қара мысыққа қарап үш мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық?
Жауап: Төртеу
3.Қаздар ұшып келеді. Алдында бір қаз және оның артында екі қаз. Ең соңғы қатарда бір қаз және оның алдында екі қаз. Екі қаздың ортасында бір қаз және барлық қаз бір қатарда ұшып келеді. Барлығы неше қаз?
Жауап :Үш қаз
Жүргізуші: Қандай сынақ болса дағы беріспе,
Әрқашанда үміткерміз жеңіске.
Армандарға қол созумен келеміз,
Өмір теңіз жүзіп келеді кемеміз.
Білімменен қаруланған тобымыз,
Қарсыласты қалай да біз жеңеміз
5.Ойын барысы:
Сайыскерлерге қарсы сұрақ:
1 сұрақ: /теледидардан/
-Менің қолымда тұрған кесе, ішінде су бар,егер ішіндегі судың бәрін ішіп қойсақ, ішінде не қалады?
Жауап: Судың бәрін ішіп қойсақ ішінде ауа қалады.
2 сұрақ: / слайд/
Математика мұғалімі
-Пифагор туралы не білесіңдер? Ол кім?
Жауап: Ол көбейту кестесін жасаған әйгілі математик.
3сұрақ: / слайд/
5 сынып оқушысы ойнайды
-Елеуішпен су әкелуге бола ма? Болса қалай әкелуге болады?
Жауап: Болады,қар мен мұз күйінде
4сұрақ: /теледидардан/
Ата-ана ойнайды
-Велосипедпен неше жастан бастап жолмен жүруге рұқсат етіледі?
Жауап: -Жолда жүру ережелерін жақсы білетін жасы 14 –ке толған балаларға ғана көше бойымен жүруге рұқсат етіледі.
5 сұрақ: Қара жәшік. /слайд/
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Сәуле Абдуевна ойнайды
-Қара жәшікте жатқан зат грек тілінен аударғанда "ойын сүйегі" деп аталады. Оның атын Пифагордың шәкірттері енгізген болатын, қазір бұл зат балаладың ойындарында кеңінен пайдаланылады. Қара жәшікте жатқан не.?
Жауап: кубик
6 сұрақ: /слайд/
Білімділерге қарсы информатика пәнінің мұғалімі Жайнагүл Сәденовна ойнайды
-Қазіргі заман жаңа технологиялар заманы. Кез келген қиын сұрағыңды бүкіл ел болып, тіпті дүние жүзі болып шешуге көмектеседі. Осының бәрі ненің көмегімен жүзеге асырылады.
Жауап:Интернет
7 сұрақ: / цифр жазылған қағаз/
Сайыскерлерге қарсылас ретінде 1 сынып мұғалімі Гүлжан Мағауияқызы ойнайды
-188 санын екіге қалай бөлгенде 100 сандарын алуға болады.
Жауап: ортасынан бүктеу керек
8 сұрақ: Жанкүйерлермен ойын /слайд/
-Ағашты тазалайтын орман санитары / тоқылдақ/
-Әлемдегі ең үлкен жануар. /кит/
-Ұша алмайтын құстар /тауық,түйеқұс, пингвин/
-Жұмыртқа баспайтын құс? /көкек/
-Жүрегі ең кішкентай аң / арыстан/
9сұрақ:/ слайд/
Логикалық сұрақ
Қария қалаға келе жатып қаладан шығып келе жатқан аттары бар үш жігітті кездестірді, әрбіреуінің жанында бір тазыдан байлаулы. Неше тірі жан қалаға бара жатыр?
Жауап: Жалғыз қария ғана
10сұрақ: Музыкалық үзіліс 3 в сынып оқушысы------------ ән орындайды
11сұрақ:
«С»-дан басталатын сегіз сөз.
Ол сөздер төмендегі заттардың атауы болсын:
1.Сұйық зат
2.Зат немесе құбылыс атауы
3.Дақыл атауы
4.Жеміс аты
5.Қарудың аты
6.Жоғары оқу орнының оқушысы
7.Өсімдік атауы
8.Студентке төленетін айлық
С
С
С
С
С
С
С
С

12сұрақ: /слайд/
Жұмбақ
Сидам аяқ, ұзын мойын:
Таң қаласың көрсең бойын.
Тілі - ұзын, жемі - тікен,
Мейірбан жуас айуан екен.
Жауап: керік

Жүргізуші: Көрермен жиналған бұл тамашаға,
Тым-тырыс қарап отыру жараса ма?
Туыс, досқа, сыныптас, танысқа емес,
Соқ қолыңды білімді жас талапқа –
Білім деген биік шың,
Бақытқа сені жеткізер.
Білім деген ақылшың
Қиындықтан өткізер! –деп, бүгінгі « Не? Қайда? Қашан?» деп аталатын атты білім сайысымызды аяқтай отырып, соңғы сөзді
әділқазыларға береміз
-Бүгінгі біздің ойыншыларымызға айтатын өз ойларыңызды ортаға салыңыздар.
Қорытындылау: әділқазыларға сөз
Марапаттау: Топ басшысына және топ мүшелеріне сыйлық үлестіру










Тақырыбы: Не? Қайда? Қашан? интеллектуалды ойыны
Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін саралап, жан-жақты толықтыру.
Пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейлерін бақылау,білімді оқушыларды анықтау,білімді,тапқыр,ізденімпаз оқушылар қатарын көбейту.
Ой-өрісін, дүниетанымын кеңейту.
Өз мүмкіндігін дұрыс пайдалана алатын зерделі тұлғаны тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі,әдебиеттік оқу, математика
Көрнекілігі:Ойын үстелі,суреттер,қара жәшік ,зырылдауық
Техникалық жабдықтар: үнтаспа, бейнетаспа, теледидар,
Ойын барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі
Жүргізуші:Қайырлы күн, құрметті ұстаздар, оқушылар және көрермендер!
Ғылымның сырын ұғына
Шығыңдар білім шыңына,
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізер сіздердей өренді,
Жеңістің мынау шыңына-
деп бүгінгі «Не? Қайда? Қашан?» деп аталатын білім сайысына қош келдіңіздер! Өз білімдерін паш етіп, бақ сынасар
сайыскерлерімізді қол соғып, қошеметтеп ортаға шақырайық.
Жүргізуші: Жиналған ылғи дарындар,
Жүректе от, көздерінде жалын бар.
Білімді топты халайық,
Қол соғып қарсы алайық.

Жүргізуші:
Адамзат тарихында қай кезеңде болмасын ғұламалар ғылым мен білім мәселелеріне ерекше көңіл бөлген. Пайғамбардың хадистерінде білім алуға ұмтылу әрбір мұсылманның парызы делінген. Қазіргі ғаламдық заманда 50 елдің қатарына қосылу үшін білімнің аса қажет екенін Елбасы Н. Назарбаев та жолдауларында баса көрсетті. Қазақстан Республикасы өркениетті ел болу үшін ең бастысы- білім. Білімді болу жүйелі түрде үйренудің, оқығанды зердеге, миға тоқудың нәтижесі. Бүгінгі сайысымыздың ұраны:
Білекті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
Құрметті ұстаздар, сайысқа қатысушы үміткерлер «Не? Қайда? Қашан?» атты білімділер сайысын бастауға рұқсат етіңіздер
Ойын алаңына сайысқа қатысушы үміткерлерді шақырамыз.Сайысқа 3 сыныптардың әрқайсысынан 8 оқушыдан іріктеліп алынды.Ойынға 8 оқушы қатысады.
2.Таныстыру
Топ мүшелері таныстырылады /әр оқушының жеке жақсы қасиеттері туралы айтылады/
Топ басшысы: 3Г сынып оқушысы Жанасыл
Жүргізуші: Сайыскерлер сіздерге сәттілік тілейміз,
Сайыста бақ сыналар, бап сыналар,
Жүлдені өнерлі тапқыр алар.
Кім өнерлі , кім тапқыр –шешу қиын.
Қазылар алқасы болмаса нық сын алар – дегендей кез-келген сайыс бағалануы тиіс. Осының ара жігін ажырататын қазылар алқасы бар.
Әділқазылармен таныстыру:
Сайысымызды бастамас бұрын әділқазылар алқасымен таныстырайын.
1.Светлана Несіпбекқызы
2.Гүлзира Жанарбекқызы
Әділқазылар сендердің бүгінгі ойындарыңа баға беріп,қорытындылайды
3.Ойын ережесімен таныстыру:
Сендердің алдарыңда зырылдауық қойылған ,айналдыру арқылы сұрақ таңдалып алынады.Әр тапсырманы ойлануға 2 минут уақыт беріледі.Егер тапсырманың жауабы толық болмаса есепке алынбайды.
Нақты толық дұрыс жауаптар ғана есепке алынады.Жанкүйерлердің жауабы саналмайды.
Құрметті сайыскерлер сайысымыздың шарттарымен таныс болдыңыздар.Енді сіздерді сәл ширатып алғым келіп тұр.Бұл кезең «Шынығу» деп аталады
4.«Шынығу» кезеңі:
1. Жеті үйрек ұшып бара жатыр. Аңшы екеуін атып түсірді. Неше үйрек қалды?
Жауап: Екеу, өйткені қалғаны ұшып кетті
2. Бөлмеде төрт бұрыш бар. Әр бұрышта қара мысық отыр. Әрбір қара мысыққа қарап үш мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық?
Жауап: Төртеу
3.Қаздар ұшып келеді. Алдында бір қаз және оның артында екі қаз. Ең соңғы қатарда бір қаз және оның алдында екі қаз. Екі қаздың ортасында бір қаз және барлық қаз бір қатарда ұшып келеді. Барлығы неше қаз?
Жауап :Үш қаз
Жүргізуші: Қандай сынақ болса дағы беріспе,
Әрқашанда үміткерміз жеңіске.
Армандарға қол созумен келеміз,
Өмір теңіз жүзіп келеді кемеміз.
Білімменен қаруланған тобымыз,
Қарсыласты қалай да біз жеңеміз
5.Ойын барысы:
Сайыскерлерге қарсы сұрақ:
1 сұрақ: /теледидардан/
-Менің қолымда тұрған кесе, ішінде су бар,егер ішіндегі судың бәрін ішіп қойсақ, ішінде не қалады?
Жауап: Судың бәрін ішіп қойсақ ішінде ауа қалады.
2 сұрақ: / слайд/
Математика мұғалімі
-Пифагор туралы не білесіңдер? Ол кім?
Жауап: Ол көбейту кестесін жасаған әйгілі математик.
3сұрақ: / слайд/
5 сынып оқушысы ойнайды
-Елеуішпен су әкелуге бола ма? Болса қалай әкелуге болады?
Жауап: Болады,қар мен мұз күйінде
4сұрақ: /теледидардан/
Ата-ана ойнайды
-Велосипедпен неше жастан бастап жолмен жүруге рұқсат етіледі?
Жауап: -Жолда жүру ережелерін жақсы білетін жасы 14 –ке толған балаларға ғана көше бойымен жүруге рұқсат етіледі.
5 сұрақ: Қара жәшік. /слайд/
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Сәуле Абдуевна ойнайды
-Қара жәшікте жатқан зат грек тілінен аударғанда "ойын сүйегі" деп аталады. Оның атын Пифагордың шәкірттері енгізген болатын, қазір бұл зат балаладың ойындарында кеңінен пайдаланылады. Қара жәшікте жатқан не.?
Жауап: кубик
6 сұрақ: /слайд/
Білімділерге қарсы информатика пәнінің мұғалімі Жайнагүл Сәденовна ойнайды
-Қазіргі заман жаңа технологиялар заманы. Кез келген қиын сұрағыңды бүкіл ел болып, тіпті дүние жүзі болып шешуге көмектеседі. Осының бәрі ненің көмегімен жүзеге асырылады.
Жауап:Интернет
7 сұрақ: / цифр жазылған қағаз/
Сайыскерлерге қарсылас ретінде 1 сынып мұғалімі Гүлжан Мағауияқызы ойнайды
-188 санын екіге қалай бөлгенде 100 сандарын алуға болады.
Жауап: ортасынан бүктеу керек
8 сұрақ: Жанкүйерлермен ойын /слайд/
-Ағашты тазалайтын орман санитары / тоқылдақ/
-Әлемдегі ең үлкен жануар. /кит/
-Ұша алмайтын құстар /тауық,түйеқұс, пингвин/
-Жұмыртқа баспайтын құс? /көкек/
-Жүрегі ең кішкентай аң / арыстан/
9сұрақ:/ слайд/
Логикалық сұрақ
Қария қалаға келе жатып қаладан шығып келе жатқан аттары бар үш жігітті кездестірді, әрбіреуінің жанында бір тазыдан байлаулы. Неше тірі жан қалаға бара жатыр?
Жауап: Жалғыз қария ғана
10сұрақ: Музыкалық үзіліс 3 в сынып оқушысы------------ ән орындайды
11сұрақ:
«С»-дан басталатын сегіз сөз.
Ол сөздер төмендегі заттардың атауы болсын:
1.Сұйық зат
2.Зат немесе құбылыс атауы
3.Дақыл атауы
4.Жеміс аты
5.Қарудың аты
6.Жоғары оқу орнының оқушысы
7.Өсімдік атауы
8.Студентке төленетін айлық
С
С
С
С
С
С
С
С

12сұрақ: /слайд/
Жұмбақ
Сидам аяқ, ұзын мойын:
Таң қаласың көрсең бойын.
Тілі - ұзын, жемі - тікен,
Мейірбан жуас айуан екен.
Жауап: керік

Жүргізуші: Көрермен жиналған бұл тамашаға,
Тым-тырыс қарап отыру жараса ма?
Туыс, досқа, сыныптас, танысқа емес,
Соқ қолыңды білімді жас талапқа –
Білім деген биік шың,
Бақытқа сені жеткізер.
Білім деген ақылшың
Қиындықтан өткізер! –деп, бүгінгі « Не? Қайда? Қашан?» деп аталатын атты білім сайысымызды аяқтай отырып, соңғы сөзді
әділқазыларға береміз
-Бүгінгі біздің ойыншыларымызға айтатын өз ойларыңызды ортаға салыңыздар.
Қорытындылау: әділқазыларға сөз
Марапаттау: Топ басшысына және топ мүшелеріне сыйлық үлестіру










Тақырыбы: Не? Қайда? Қашан? интеллектуалды ойыны
Мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін саралап, жан-жақты толықтыру.
Пәндер бойынша оқушылардың білім деңгейлерін бақылау,білімді оқушыларды анықтау,білімді,тапқыр,ізденімпаз оқушылар қатарын көбейту.
Ой-өрісін, дүниетанымын кеңейту.
Өз мүмкіндігін дұрыс пайдалана алатын зерделі тұлғаны тәрбиелеу
Пәнаралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі,әдебиеттік оқу, математика
Көрнекілігі:Ойын үстелі,суреттер,қара жәшік ,зырылдауық
Техникалық жабдықтар: үнтаспа, бейнетаспа, теледидар,
Ойын барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі
Жүргізуші:Қайырлы күн, құрметті ұстаздар, оқушылар және көрермендер!
Ғылымның сырын ұғына
Шығыңдар білім шыңына,
Ұқыптылық пен зеректік
Жеткізер сіздердей өренді,
Жеңістің мынау шыңына-
деп бүгінгі «Не? Қайда? Қашан?» деп аталатын білім сайысына қош келдіңіздер! Өз білімдерін паш етіп, бақ сынасар
сайыскерлерімізді қол соғып, қошеметтеп ортаға шақырайық.
Жүргізуші: Жиналған ылғи дарындар,
Жүректе от, көздерінде жалын бар.
Білімді топты халайық,
Қол соғып қарсы алайық.

Жүргізуші:
Адамзат тарихында қай кезеңде болмасын ғұламалар ғылым мен білім мәселелеріне ерекше көңіл бөлген. Пайғамбардың хадистерінде білім алуға ұмтылу әрбір мұсылманның парызы делінген. Қазіргі ғаламдық заманда 50 елдің қатарына қосылу үшін білімнің аса қажет екенін Елбасы Н. Назарбаев та жолдауларында баса көрсетті. Қазақстан Республикасы өркениетті ел болу үшін ең бастысы- білім. Білімді болу жүйелі түрде үйренудің, оқығанды зердеге, миға тоқудың нәтижесі. Бүгінгі сайысымыздың ұраны:
Білекті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
Құрметті ұстаздар, сайысқа қатысушы үміткерлер «Не? Қайда? Қашан?» атты білімділер сайысын бастауға рұқсат етіңіздер
Ойын алаңына сайысқа қатысушы үміткерлерді шақырамыз.Сайысқа 3 сыныптардың әрқайсысынан 8 оқушыдан іріктеліп алынды.Ойынға 8 оқушы қатысады.
2.Таныстыру
Топ мүшелері таныстырылады /әр оқушының жеке жақсы қасиеттері туралы айтылады/
Топ басшысы: 3Г сынып оқушысы Жанасыл
Жүргізуші: Сайыскерлер сіздерге сәттілік тілейміз,
Сайыста бақ сыналар, бап сыналар,
Жүлдені өнерлі тапқыр алар.
Кім өнерлі , кім тапқыр –шешу қиын.
Қазылар алқасы болмаса нық сын алар – дегендей кез-келген сайыс бағалануы тиіс. Осының ара жігін ажырататын қазылар алқасы бар.
Әділқазылармен таныстыру:
Сайысымызды бастамас бұрын әділқазылар алқасымен таныстырайын.
1.Светлана Несіпбекқызы
2.Гүлзира Жанарбекқызы
Әділқазылар сендердің бүгінгі ойындарыңа баға беріп,қорытындылайды
3.Ойын ережесімен таныстыру:
Сендердің алдарыңда зырылдауық қойылған ,айналдыру арқылы сұрақ таңдалып алынады.Әр тапсырманы ойлануға 2 минут уақыт беріледі.Егер тапсырманың жауабы толық болмаса есепке алынбайды.
Нақты толық дұрыс жауаптар ғана есепке алынады.Жанкүйерлердің жауабы саналмайды.
Құрметті сайыскерлер сайысымыздың шарттарымен таныс болдыңыздар.Енді сіздерді сәл ширатып алғым келіп тұр.Бұл кезең «Шынығу» деп аталады
4.«Шынығу» кезеңі:
1. Жеті үйрек ұшып бара жатыр. Аңшы екеуін атып түсірді. Неше үйрек қалды?
Жауап: Екеу, өйткені қалғаны ұшып кетті
2. Бөлмеде төрт бұрыш бар. Әр бұрышта қара мысық отыр. Әрбір қара мысыққа қарап үш мысық отыр. Бөлмеде барлығы неше мысық?
Жауап: Төртеу
3.Қаздар ұшып келеді. Алдында бір қаз және оның артында екі қаз. Ең соңғы қатарда бір қаз және оның алдында екі қаз. Екі қаздың ортасында бір қаз және барлық қаз бір қатарда ұшып келеді. Барлығы неше қаз?
Жауап :Үш қаз
Жүргізуші: Қандай сынақ болса дағы беріспе,
Әрқашанда үміткерміз жеңіске.
Армандарға қол созумен келеміз,
Өмір теңіз жүзіп келеді кемеміз.
Білімменен қаруланған тобымыз,
Қарсыласты қалай да біз жеңеміз
5.Ойын барысы:
Сайыскерлерге қарсы сұрақ:
1 сұрақ: /теледидардан/
-Менің қолымда тұрған кесе, ішінде су бар,егер ішіндегі судың бәрін ішіп қойсақ, ішінде не қалады?
Жауап: Судың бәрін ішіп қойсақ ішінде ауа қалады.
2 сұрақ: / слайд/
Математика мұғалімі
-Пифагор туралы не білесіңдер? Ол кім?
Жауап: Ол көбейту кестесін жасаған әйгілі математик.
3сұрақ: / слайд/
5 сынып оқушысы ойнайды
-Елеуішпен су әкелуге бола ма? Болса қалай әкелуге болады?
Жауап: Болады,қар мен мұз күйінде
4сұрақ: /теледидардан/
Ата-ана ойнайды
-Велосипедпен неше жастан бастап жолмен жүруге рұқсат етіледі?
Жауап: -Жолда жүру ережелерін жақсы білетін жасы 14 –ке толған балаларға ғана көше бойымен жүруге рұқсат етіледі.
5 сұрақ: Қара жәшік. /слайд/
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Сәуле Абдуевна ойнайды
-Қара жәшікте жатқан зат грек тілінен аударғанда "ойын сүйегі" деп аталады. Оның атын Пифагордың шәкірттері енгізген болатын, қазір бұл зат балаладың ойындарында кеңінен пайдаланылады. Қара жәшікте жатқан не.?
Жауап: кубик
6 сұрақ: /слайд/
Білімділерге қарсы информатика пәнінің мұғалімі Жайнагүл Сәденовна ойнайды
-Қазіргі заман жаңа технологиялар заманы. Кез келген қиын сұрағыңды бүкіл ел болып, тіпті дүние жүзі болып шешуге көмектеседі. Осының бәрі ненің көмегімен жүзеге асырылады.
Жауап:Интернет
7 сұрақ: / цифр жазылған қағаз/
Сайыскерлерге қарсылас ретінде 1 сынып мұғалімі Гүлжан Мағауияқызы ойнайды
-188 санын екіге қалай бөлгенде 100 сандарын алуға болады.
Жауап: ортасынан бүктеу керек
8 сұрақ: Жанкүйерлермен ойын /слайд/
-Ағашты тазалайтын орман санитары / тоқылдақ/
-Әлемдегі ең үлкен жануар. /кит/
-Ұша алмайтын құстар /тауық,түйеқұс, пингвин/
-Жұмыртқа баспайтын құс? /көкек/
-Жүрегі ең кішкентай аң / арыстан/
9сұрақ:/ слайд/
Логикалық сұрақ
Қария қалаға келе жатып қаладан шығып келе жатқан аттары бар үш жігітті кездестірді, әрбіреуінің жанында бір тазыдан байлаулы. Неше тірі жан қалаға бара жатыр?
Жауап: Жалғыз қария ғана
10сұрақ: Музыкалық үзіліс 3 в сынып оқушысы------------ ән орындайды
11сұрақ:
«С»-дан басталатын сегіз сөз.
Ол сөздер төмендегі заттардың атауы болсын:
1.Сұйық зат
2.Зат немесе құбылыс атауы
3.Дақыл атауы
4.Жеміс аты
5.Қарудың аты
6.Жоғары оқу орнының оқушысы
7.Өсімдік атауы
8.Студентке төленетін айлық
С
С
С
С
С
С
С
С

12сұрақ: /слайд/
Жұмбақ
Сидам аяқ, ұзын мойын:
Таң қаласың көрсең бойын.
Тілі - ұзын, жемі - тікен,
Мейірбан жуас айуан екен.
Жауап: керік

Жүргізуші: Көрермен жиналған бұл тамашаға,
Тым-тырыс қарап отыру жараса ма?
Туыс, досқа, сыныптас, танысқа емес,
Соқ қолыңды білімді жас талапқа –
Білім деген биік шың,
Бақытқа сені жеткізер.
Білім деген ақылшың
Қиындықтан өткізер! –деп, бүгінгі « Не? Қайда? Қашан?» деп аталатын атты білім сайысымызды аяқтай отырып, соңғы сөзді
әділқазыларға береміз
-Бүгінгі біздің ойыншыларымызға айтатын өз ойларыңызды ортаға салыңыздар.
Қорытындылау: әділқазыларға сөз
Марапаттау: Топ басшысына және топ мүшелеріне сыйлық үлестіру
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Математиканы білмесең, дұрыс өмір сүрмейсің.
Математика- ақыл ой гимнастикасы
Жұлдызды сәт
«Білімді оқушы» атты білім бәйгесі
Интелектуалды сайыс
Білімпаздар бәйгесі
Қазақшаңыз қалай?
Не? Қайда? Қашан?
Қызықты Информатика
Жұлдызды сәт

Автор Жакупова Шынар Тулеухановна

Қарағанды облысы Балқаш қаласы

Бөлім: Материалы / Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар | Көрсетілім: 16199 | Қосты: NA | Ілмек сөздер:
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама
Коучинг жоспарлары
Мектеп әкімшілігі
Мектептен тыс мекемелер
Сыныптан тыс жұмыс
Оқушымен жұмыс
Тәрбие сағаты
Ата-аналармен жұмыс
Қосымша жинақтар
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар
Қазақ тілінен ашық сабақтар
Әдебиеттен ашық сабақтар
Открытие уроки по русскому языку
Уроки литературы
Ағылшын тілінен ашық сабақтар
Биологиядан ашық сабақтар
Химиядан ашық сабақтар
Физикадан ашық сабақтар
Математикадан ашық сабақтар
Информатикадан ашық сабақтар
Тарихтан ашық сабақтар
Географиядан ашық сабақтар
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар
Психологиядан ашық сабақтар
АӘД пәнінен ашық сабақтар
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар
Құқықтан ашық сабақтар
Экономикадан ашық сабақтар
Музыкадан ашық сабақтар
Технологиядан ашық сабақтар
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар