Ашық сабақ. Қазақ тілі. 4-сынып.
Мақсаты: Оқушыларға шығыс септігіндегі зат есімдер кімнен? кімдерден? кімнен? неден? нелерден? деген сұраққа жауап беретіндігін, шығыс септігі атау септікке –нан,-нен,-дан,-ден,-тан,-тен жалғаулары жалғанатындығын түсіндіру.Жаттығу жұмыстарын орындаттыру.
Дамытушылығы:Балалардың ой-өрісін ,қиялын, байланыстырып сөйлеу тіл байлығын, сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиелік мәні:Сауатты, көркем, әдемі жазуға тәрбиелеу;
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың септіктер туралы толық түсініп, кез-келген уақытта дұрыс талдай білуі;
Әдіс-тәсілдер, тапсырмалар: «Өрмекшінің торы», «Мозайка», топпен ,ұжыммен, жеке жұмыстар.
Көрнекілігі:Шаблондар, перфокарталар,слайдтар.
Сабақтың жүрісі:1.Ұйымдастыру.
А)Психологиялық ахуал.(оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді)
Ә)Топқа бөлу.(түсті шарлар арқылы оқушыларды топқа бөлу)
2.Үй тапсырмасын сұрау.
А)Ережені сұрау.Мысалдар арқылы түсіндіру.
Ә)Оқушылардың сұрақтар қоюы.
Б) «Мозайка» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту.
3. Жаңа сабақ. «Ой шақыру».
1.Зат есім сөзінде неше дыбыс бар?(7)
2.Жеті қандай сан?(киелі, тақсан)
3.Жеті атасын сұрау.
4Жеті септікті сұрау.
5.Септік жалғауларын сұрау.
6.Зат есімнің септелуі дегеніміз не?
Зат есімнің септелуі мен жіктелуіне көрініс көрсету.
Ойын: «Гүл шоғын құрастыр».
Шығыс септігі туралы түсінік беру.
Ережені қайталау.
Жаттығу жұмысы: 73-жаттығу.(өзіндік жұмыс)Үлгі:Бұл ертегіні журналдан оқыдым.
74-жаттығу.(ауызша)
76-жаттығу.(тақтаға)Мысалы: Мал өрістен келді.
Терме диктант.(мәтіннен шығыс септігіндегі сөздерді теріп жазу)
Ойын: «Көбелектерді өз гүліне қондыр.»
Сергіту сәті: « Қаражорға».
Ойын: «Баскетбол».(шығыс септігіндегі сөздерді ғана торға түсіру)
Сабақты қорыту, бекіту.Кері байланыс: Сабақта не қиын?Не ұнады?оқушылар екі түсті стикер арқылы көрсету.
Үйге тапсырма: ережені жаттау,78-жаттығу.
Бағалау.Смайликтер арқылы.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Бөлім: Материалы / Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2334 |
|
|
|
Оқушыларға шығыс септігіндегі зат есімдер
Мақсаты: Оқушыларға шығыс септігіндегі зат есімдер кімнен? кімдерден? кімнен? неден? нелерден? деген сұраққа жауап беретіндігін, шығыс септігі атау септікке –нан,-нен,-дан,-ден,-тан,-тен жалғаулары жалғанатындығын түсіндіру.Жаттығу жұмыстарын орындаттыру.
Дамытушылығы:Балалардың ой-өрісін ,қиялын, байланыстырып сөйлеу тіл байлығын, сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиелік мәні:Сауатты, көркем, әдемі жазуға тәрбиелеу;
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың септіктер туралы толық түсініп, кез-келген уақытта дұрыс талдай білуі;
Әдіс-тәсілдер, тапсырмалар: «Өрмекшінің торы», «Мозайка», топпен ,ұжыммен, жеке жұмыстар.
Көрнекілігі:Шаблондар, перфокарталар,слайдтар.
Сабақтың жүрісі:1.Ұйымдастыру.
А)Психологиялық ахуал.(оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді)
Ә)Топқа бөлу.(түсті шарлар арқылы оқушыларды топқа бөлу)
2.Үй тапсырмасын сұрау.
А)Ережені сұрау.Мысалдар арқылы түсіндіру.
Ә)Оқушылардың сұрақтар қоюы.
Б) «Мозайка» әдісі арқылы үй тапсырмасын бекіту.
3. Жаңа сабақ. «Ой шақыру».
1.Зат есім сөзінде неше дыбыс бар?(7)
2.Жеті қандай сан?(киелі, тақсан)
3.Жеті атасын сұрау.
4Жеті септікті сұрау.
5.Септік жалғауларын сұрау.
6.Зат есімнің септелуі дегеніміз не?
Зат есімнің септелуі мен жіктелуіне көрініс көрсету.
Ойын: «Гүл шоғын құрастыр».
Шығыс септігі туралы түсінік беру.
Ережені қайталау.
Жаттығу жұмысы: 73-жаттығу.(өзіндік жұмыс)Үлгі:Бұл ертегіні журналдан оқыдым.
74-жаттығу.(ауызша)
76-жаттығу.(тақтаға)Мысалы: Мал өрістен келді.
Терме диктант.(мәтіннен шығыс септігіндегі сөздерді теріп жазу)
Ойын: «Көбелектерді өз гүліне қондыр.»
Сергіту сәті: « Қаражорға».
Ойын: «Баскетбол».(шығыс септігіндегі сөздерді ғана торға түсіру)
Сабақты қорыту, бекіту.Кері байланыс: Сабақта не қиын?Не ұнады?оқушылар екі түсті стикер арқылы көрсету.
Үйге тапсырма: ережені жаттау,78-жаттығу.
Бағалау.Смайликтер арқылы.
Соңғы жарияланған материалдар тізімі
Автор Есенова Ляиля Байтоллақызы
Атырау облысы Жылыой ауданы Құлсары қаласы №9 жалпы орта мектебі
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Бөлімдер
Авторлық бағдарлама |
Коучинг жоспарлары |
Мектеп әкімшілігі |
Мектептен тыс мекемелер |
Сыныптан тыс жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Тәрбие сағаты |
Ата-аналармен жұмыс |
Қосымша жинақтар |
Бастауыш сыныпқа арналған ашық сабақтар |
Қазақ тілінен ашық сабақтар |
Әдебиеттен ашық сабақтар |
Открытие уроки по русскому языку |
Уроки литературы |
Ағылшын тілінен ашық сабақтар |
Биологиядан ашық сабақтар |
Химиядан ашық сабақтар |
Физикадан ашық сабақтар |
Математикадан ашық сабақтар |
Информатикадан ашық сабақтар |
Тарихтан ашық сабақтар |
Географиядан ашық сабақтар |
Адам және қоғам пәнінен ашық сабақтар |
Психологиядан ашық сабақтар |
АӘД пәнінен ашық сабақтар |
Өзін-өзі тану пәнінен ашық сабақтар |
Құқықтан ашық сабақтар |
Экономикадан ашық сабақтар |
Музыкадан ашық сабақтар |
Технологиядан ашық сабақтар |
Дене шынықтыру пәнінен ашық сабақтар |
Сызу сурет пәндерінен ашық сабақтар |