Жақсы оқып сабақты Әдеп сақтау сәніміз. Сәлем бердік сіздерге, Басты иіп бәріміз. а) Психологиялық дайындық. Ана тілі өмірімнің бастауы, Ана тілі өмірімнің асқары. Ана тілі Абай тілі ұлы тіл, Намысты бол қазағымның жастары. ә) Үйге тапсырманы сұрау. «Көкшенің көрінісі» - мазмұндау. Слайдта «Көкшетау» суреті. (С. Мұханов)
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 6928 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 10-04-2015, 18:54
|
Пікірлер (0)
|
Қаңқылдап қанатымен сабалап су, Таранып қаранады жан-жағына, Сұлуды тасалама ,көк торғын құс!
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2686 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 9-04-2015, 17:01
|
|
1. Түсініп оқу Өндірмесе дәнеме, Мақтағаннан не пайда? Болжау: Бүгінгі жаңа сабақ не туралы болуы мүмкін?
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4280 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 9-04-2015, 07:18
|
|
Алдымен мұғалім тақырыптарды саралап: Мысалы: 8-сыныптағы Махамбет Өтемісұлының өміржолын және «Мен Құстан туған құмаймын» деген шығармасын 9-сыныптағы «Мен едім» немесе 10-сыныптағы «Менің атым Махамбет» тақырыбымен, Шоқан Уәлихановтың өмір жолын 5-сыныптағы «бала Шоқан» әңгімесімен т.басқалай топтастырып алған жөн. Біріктірілген сыныптардағы біртақырыптық сабақтың құрылымы, негізінен, 3 бөлімнен, 3 кезеңнен тұрады.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2221 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:10
|
|
Оқиғаның дауы, өрбуі: Баян қызды еліне алып келуі. Оқиғаның шиеленісуі: Ноянның қызға ғашық болып, екуінің қашып кетуі. Оқиғаның шарықтау шегі: Ноян мен қыздың Баян қолынан қаза табуы. Шешімі: Батыр Баянның жау қолына өзі барып түсуі. Оқиғадағы негізгі кейіпкерлеріміз кім? Баян, Ноян,Лағда. Ендеше осы кейіпкерлерімізге мінездеме бере кетейік.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5755 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 8-04-2015, 15:04
|
|
«Қыз Жібек» жыры арқау болған өнер туындылары. «Қыз Жібек» кинофильмі жайлы зерттеу. Жұптық жұмыс Ізденіс жұмыстары «Қыз Жібек» жыры жайлы баяндау Презентация сабақ (зерттеу жұмыстары). Веб -сайтпен жұмыс (Уикипедия)
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5514 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 7-04-2015, 09:11
|
|
.(Слайдтағы сандар арқылы Ыбырайдың өмірбаяны мен шығармашылығын айтып беріңдер) Топқа бөлінеді
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2574 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 7-04-2015, 09:09
|
|
Әңгімеден үзінді Мақал-мәтел Көнерген сөздер Атаулы сөйлем Тұрақты сөз тіркестері Тау іші. Иен дала. Бармағын шайнап, мойын бұрғызған жоқ Шоқай, шекпен лашық «Өлмегенге өлі балық кездеседі», «Түз несібесі-тәңірден». Кестемен жұмыс жасай отырып, жазушы шеберлігін тани біледі.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4057 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 7-04-2015, 09:07
|
|
Сыни тұрғыдан ойлау дегеніміз - шыңдалған ойлау, кез келген даму деңгейіне байланысты мәселелерге сын көзбен қарау; - күрделі мәселелерді шешуге, аса маңызды, жауапты шешім қабылдауға құштарлық;
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2952 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 19:14
|
|
Жалпы мақсаты Балаларға сөйлеу не үшін қажет екенін ұғындыру. Сөйлеу тілін, ойын, қиялын дамыту. Мәдениеттілікке тәрбиелеу Оқыту нәтижелері Күнделікті өмірдегі мәні мен қажеттілігін ұғынады, сөйлеудің пікір алмасу құралы екендігін қажеттілігін түсінеді. Жабдықтар Стикер, постер Әдіс-тәсілдері СТО, миға шабуыл стратегиясы,топтастыру, ББҮ кестесі, ЭССЕ жазу Қызығушылықты ояту Психологиялық сәт:
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 5022 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:54
|
|
Бөлімдер