2. Менің өмірім-3 балл 5,03,2015 Тіл ұстарту 10.-12.2015 Сафуан Шаймерденов: Ит ашуы Әңгіменің мазмұнын меңгереді, шығарма кейіпкер-ң образына талдайды, тақырыбын, идеясын анықтайды. Әңгіме мазмұнын меңгерту, шығарма кейіпкер-нің образына талдау жасау, тақырыбын, идеясын анықтау. 1. Тұлғааралық байланысты орнату. 2.Топқа бөлу. Мақал-мәтелді қоржыннан алады. 1т. Жақсы ит-иесінің көз-құлағы 2т. Итті тепкен, ырысты тебеді. 3т. Ит үреді, керуен жүреді. Диалог-ті оқыту. Жас ерекше-лігіне байла-нысты оқыту. Деңгей бойынша бағалау. 17.03,2015 Қалижан Бекхожин: Ақсақ темір мен ақын Ақын өмірі меншығармашылығымен таныстыру.Поэманың мазмұнын ашу. Ақын өмірімен танысады. Поэмадағы ақын мен Ақсақ Темір арсындағы сюжет арқылы оқу
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2823 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 2-04-2015, 14:38
|
Пікірлер (0)
|
Біздер Қазақстан Республикасында тұрамыз. Біздің туымыз, елтаңбамыз, әнұранымыз бар.Біз тәуелсіз елде тұрамыз.Биыл тәуелсіз ел болғанымызға 23 жыл толады. Мынау алдарыңда тұрған бәйтерек – өмір ағашы. Оның салмағы 300 тонна екен. Ол шыныдан жасалған. Күннің көзі түскенде түсін құбылтып отырады. -Балалар, бәйтерекке алақанын қойып, тілегін айтқан адамның арманы орындалады дейді.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 4461 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 12:13
|
|
Тапсырма 5мин Тақырып қою Әр топ мәтінге өздері тақырып қойып, оны не себепті қойғандарын айтады. Шығармашылық жұмыс 5мин Шығарма идеясын анықтау. Алланың шексіз мейрімі. Стикерге әр оқушы өз түсінігі бойынша шығарманың идеясын жазады.Оны даналық ағашына жапсырады. Бекіту 6мин Кесте Жағымды кейіпкер Жағымсыз кейіпкер Дәлел
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2045 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 12:09
|
|
Шоқан Мысық Талдау Тапсырма 5 Сөздікпен жұмыс Күзек Әбдіре Ықтияр Кітаптан теріп жазу, диалектологиялық сөздік арқылы диалект сөздердің мағынасын түсіндіру. Бекіту 8 Мысық неден қандай мүсіндер жасады? Оларды Шоқан қалай бағалады? Шоқан бойынан қандай қасиеттерді байқадыңдар? «Ә, жарайды, бара ғой, айтпаған жақсы»- деді. Бұл кімнің сөзі? Сұрақ-жауап Қорытынды 5
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 1943 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 1-04-2015, 12:06
|
|
Сабақтың мақсаты: а) оқушыларға жүз жасаған алып ақын Жамбалдың өмірінен мәлімет бере отырып,оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру және негізгі мәселелерге аса көңіл бөлуге үйрету; ә) оқушыларды адамгершілікке,имандылыққа,асыл қасиеттерге тәрбиелеу; б) Сабақ барысында оқушыларды өз ойын айта білуге, мәнерлеп оқуға дағдыландыру;
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 3312 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 31-03-2015, 18:38
|
|
1.1917-1956 жылдардағы қазақ әдебиетінің дамуына қандай ақын-жазушылар үлес қосты? 2. Қазақ халқын сауаттандыру, мәдениетін көтеру жолында тыным таппай еңбек еткен ақын-жазушылар кімдер? 3.1917 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің батырлары туралы қандай шығармалар жарық көрді? 4. Қазақ прозасында әйел теңсіздігі және кедейдің аянышты өмірі туралы тақырыптарды қайсы жазушы кең ауқымда жырлады? 5.Жаңа дәуір тынысы қайсы ақын-жазушылар шығармашылығында жаңа мазмұнға ие болды? 6.Ұлы Отан соғысына қатысқан майдангер ақын-жазушыларды білесің бе? 7.Бауыржан Момышұлы кім? 8. «Ленинградтық өренім» өлеңінің авторы кім, және кімге арналған? 9.Соғыстан кейінгі жылдары қазақ әдебиетінде қандай өзгерістер болды? 10.Қазақ драматургиясы туралы не білесің? 11.Жеке басқа табынушылық саясаты нешінші жылдарды қамтыды? 12.Репрессия құрбандары деп кімдерді айтамыз? 13.20-30-жылдардағы қазақ әдебиетінде қандай тақырыптардағы шығармалар жарық көрді? 14.Сыншыл реализм деген не? 15.Б.Майлин туралы не білесің? 16.Ж. Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңінде халық күйзелісі қалай суреттеледі? 17.20-30-жылдары қазақ тіліндегі қандай баспаларды білесің? 18.Абай туралы Ахмет Байтұрсынов қандай мақала жазды? 19.ХХ ғасыр әдебиетінің негізін қалаушы ақын-жазушылар деп кімдерді айта аламыз? 20.Алаш орда үкіметінің жетекшісі кім?
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 6011 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 31-03-2015, 18:35
|
|
Сабақтың мақсаттары. Білімділік мақсаты: оқушыларға Абай қара сөздерінің мазмұнын түсіндіру Дамытушылық мақсаты: оқушыларды еркін пікір айтуға, шығармашылық жұмыстарға баулу Тәрбиелік мақсаты: Адамилық қасиеттерін қалыптастыру, қара сөздерінен тәлім-тәрбие алу, гуманистік, адамгершілік, еңбек, имандылық тәрбиесін беру.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 15553 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 31-03-2015, 18:33
|
|
Көркем әдебиет, сурет, түрлі-түсті стикер Қамтылған модульдер СТО. оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, ЖЕСО, таланты және дарынды балаларды оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық, оқытуды бағалау және оқуды бағалау. Сілтеме Қазақ тілі оқулығы. 5-сынып Сабақтың барысы: Кезеңдері Уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс- әрекеті Ұйымдастыру кезеңі 3 минут Сәлемдесу, сыныпты түгендеу, назарын сабаққа аудару және топқа бөлу. Оқу құралдарын дайындау. Кәмпит арқылы бөлу. Қызығушылық ты ояту 6 минут Халық ауыз әдебиеті дегеніміз не? Тұрмыс-салт жырларына қандай өлеңдер жатады? Бата дегеніміз не? Төрт түлік малға байланысты қандай өлеңдер білесің? Наурыз жырында қандай тілектер айтылады? Сұрақ-жауап Әр топ бір сұрақтан таңдап алып, сол тақырыпқа байланысты өлеңдер айтады. Мағынаны тану Мақал-мәтел айту 13 Жылан інінен қалай жығады? - Жылы-жылы сөйлесең жылан інінен шығады. Қар жана ма? - Қалауын тапса қар жанар. Инемен құдық қазуға бола ма? - Оқу инемен құдық қазғандай. Қарғыстың ең жаманы не? - Өзің білме, білгеннің тілін алма Ең тәтті не? - Баланың тілі тәтті. Не қорқақ, не батыр? Көз - қорқақ, қол - батыр Кімнен кім жаман? Олақтан салақ жаман. Тауық түс көре ме? Тауықтың түсіне тары кіреді. Оттан да не ыстық. Отан оттан да ыстық Ер қаруы нешеу? Ер қаруы-бес қару. Отқа түсіп күймеуге бола ма? Отан үшін отқа түс күймейсің. Сөздер айтылады. Соған байланысты мақал-мәтел жазады. Батырлық туралы, оқу-білім туралы, тәрбие туралы, Отан туралы, төрт-түлік туралы. Сұраққа мақал-мәтелмен жауап беру керек. Топтар жарысады Мағынаны ашу Жұмбақшылар 9 минут Шидиген ұзын сирағы, Аспалы тор құрады.(Өрмекші) Емес ол кітап та, дәптер де, Жүреді бірақ та портфельде. Көрсетіп ондағы бағаңды, Қуантып қоясың ағаңды. (Күнделік) Өзі-тоқ, Көлеңкесі жоқ. (Құдық) Кіруге адам батпайды, Бәрі де оны мақтайды, Затыңды аман сақтайды. (Сандық) Өз еркіне жіберсең,
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2760 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 31-03-2015, 18:19
|
|
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2174 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 31-03-2015, 18:15
|
|
Бізадамдегенұғымғатүсінікбердік.
Материалы / Әдебиеттен ашық сабақтар |
Көрсетілім: 2495 |
Жүктеулер: dop. |
|
Уақыты: 31-03-2015, 17:55
|
|
Бөлімдер